Aktualnie czytasz:
Motocykle 2019: Wszystkie nowe modele w jednym miejscu!
0

Motocykle 2019: Wszystkie nowe modele w jednym miejscu!

autor: Przemys艂aw Borkowski29 listopada 2018

Za nami najwa偶niejsze premiery motocyklowe tego roku. Zebrali艣my w jedno miejsce wszystkie nowe motocykle przygotowane na sezon 2019.

Poni偶sza lista jest alfabetyczna. Je艣li zauwa偶ycie jakikolwiek brakuj膮cy聽- dajcie nam zna膰 w komentarzach, na pewno uzupe艂nimy. Warto zauwa偶y膰 tak偶e zmieniaj膮ce si臋 trendy: motocykle klasy superbike rosn膮 w pojemno艣ci, tak samo jak szeroko poj臋ta klasa "SUV". Z drugiej jednak strony pojawiaj膮 si臋 lekkie (i w teorii niedrogie) motocykle klasy 艣redniej. KTM 790 Adventure, Yamaha Tenere 700 czy prototypy sportowych motocykli klasy 艣redniej (Aprilia 660).聽

Mo偶e okaza膰 si臋, 偶e najbli偶sze lata poka偶膮 nam odrodzenie si臋 stosunkowo niedrogich motocykli klasy 艣redniej w r贸偶nym wydaniu. Odej艣cia od wy艣cigu na wy偶sz膮 moc i wy偶sz膮 pojemno艣膰. Czas poka偶e!

WA呕NE: Pod zdj臋ciem znajduje si臋 tylko wycinek informacji dotycz膮cych nowego modelu. Pe艂ne opisy i specyfikacje znajdziecie klikaj膮c w nazw臋 danego motocykla.聽

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Aprilia RSV4 1100 Factory 2019

Rozwiercony silnik osi膮ga teraz kosmiczne 214 KM przy masie zatankowanego motocykla鈥 199 kg! Nowe RSV4 mimo wi臋kszej pojemno艣ci jest o 5 kg l偶ejsze dzi臋ki zastosowaniu karbonu. Karbon jest zreszt膮 wsz臋dzie, tak偶e na aerodynamicznych skrzyd艂ach, kt贸re zadbaj膮聽o lepsz膮聽stabilno艣膰 przy wysokich pr臋dko艣ciach. Oszcz臋dzi膰聽mas臋聽pozwala tak偶e tytanowy uk艂ad wydechowy Akrapovic (w standardzie).

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Barton聽Cafe Racer

Pierwsze, co rzuca si臋 w oczy to wygl膮d! Niezwykle minimalistyczny, jednak prze艂amany delikatn膮 nut膮 nowoczesno艣ci. Nie da si臋 przej艣膰 ko艂o niego oboj臋tnie! Ta maszyna to gratka dla os贸b, w sercach kt贸rych panuje oldschoolowy klimat. Dost臋pne s膮 trzy klasyczne warianty kolorystyczne 鈥 niezwyk艂a czerwie艅, szlachetna biel i stonowany grafit. Ka偶dy z nich zosta艂 uzupe艂niony zdobieniami, nawi膮zuj膮cymi do sportowego dorobku motocykli typu Cafe Racer. Ca艂e szcz臋艣cie komfort prowadzenia jest zupe艂nie inny ni偶 w dawnych motocyklach. Niskie spalanie i wygodna sylwetka, kt贸r膮 mo偶na przyj膮膰 za kierownic膮 sprawiaj膮, 偶e nowy ko艅 w stajni Bartona jest 艣wietnym towarzyszem codziennych podr贸偶y po korkach aglomeracji miejskiej. Dwuosobowa kanapa pozwala na komfortowe podr贸偶e tak偶e we dwoje. Wsp贸lny wyjazd na weekend nie b臋dzie stanowi膰 偶adnego problemu.

BMW S 1000 RR 2019

Najwa偶niejsze w obecnych czasach jest oczywi艣cie wyposa偶enie. W tym przypadku Bawarczycy nie oszcz臋dzali. Ca艂o艣膰聽elektronicznych wspomagaczy oparta jest o 6-osiow膮聽jednostk臋聽IMU. Standardowo otrzymujemy Cornering ABS (w nomenklaturze BMW to ABS Pro), kontrol臋聽trakcji opart膮聽o powy偶sz膮 jednostk臋聽IMU i system zapobiegaj膮cy wheelie. W standardzie tak偶e cztery zmienne tryby 鈥 RAIND, ROAD, DYNAMIC i RACE. Opcjonalnie b臋dzie mo偶na dokupi膰聽tryb RACE PRO pozwalaj膮cy na dok艂adne ustawienie preferencji przez u偶ytkownika (nie tylko spos贸b ingerencji kontroli trakcji, ale tak偶e np. si艂臋 hamowania silnikiem). P贸艂-aktywne zawieszenie DDC to tak偶e opcja.

BMW R 1250 GS 2019

Zmienne fazy rozrz膮du lub technologia ShiftCam, jak nazywa j膮聽BMW, to klucz do zmian w modelu. Zreszt膮, wi臋kszo艣膰聽nowo艣ci dotyczy w艂a艣nie jednostki nap臋dowej. Wi臋cej i mocniej to klucz do nowej jednostki nap臋dowej. Jej pojemno艣膰聽wzros艂a do 1254 ccm, a dzi臋ki zastosowaniu systemu zmiennych faz rozrz膮du moc do 134 KM, a moment obrotowy do ponad 140 Nm.

BMW R 1250 GS Adventure 2019

Tego w sumie si臋聽spodziewali艣my. Nowy R 1250 GS Adventure przejmuje technologi臋聽z R 1250 GS. Oznacza to, 偶e w jednostce nap臋dowej znajdziemy zmienne fazy rozrz膮du, 136 KM i pojemno艣膰 1254 ccm. Znajdziemy tak偶e kolorowy, 6,5-calowy wy艣wietlacz TFT, zmienne tryby jazdy, kontrol臋聽trakcji opart膮聽o IMU i ABS Pro pozwalaj膮cy na hamowanie w zakr臋tach.

BMW R 1250 R 2019

R-ka to oczywi艣cie naked bike w klasycznym stylu, ale nie da si臋聽ukry膰, 偶e jest on ochoczo u偶ywany przez turyst贸w. Nieco wi臋cej w艂a艣ciwo艣ci turystycznych oferuje posiadaj膮cy owiewk臋 model RS. Oczywi艣cie w odr贸偶nieniu od RT-a czy du偶ych GS-贸w, obydwa powy偶sze posiadaj膮聽tradycyjne zawieszenie z przodu. Czyli widelec upside down. Opcjonalnie mo偶na pozwoli膰聽sobie na p贸艂-aktywne zawieszenie Dynamic ESA.

BMW R 1250 RS 2019

Nowy R 1250 RS, jak wszystkie modele z rodziny 鈥濺鈥 na 2019 rok, korzysta z nowej jednostki nap臋dowej wykorzystuj膮cej zmienne fazy rozrz膮du. Zestrojenie 136-konnej jednostki nap臋dowej o pojemno艣ci powoli zbli偶aj膮cej si臋聽do 1300 ccm zak艂ada wykorzystanie modelu 鈥 szybkiej turystyki po alpejskich winklach.

BMW F 850 GS Adventure 2019

Recepta jest identyczna jak w przypadku R 1250 GS Adventure, jednak z nieco bardziej offroadowym wyd藕wi臋kiem. F 850 w tej wersji obok wi臋kszego, 23-litrowego zbiornika paliwa (teoretyczny zasi臋g na poziomie 500+ km), otrzyma艂o w standardzie chocia偶by zawieszenie o wi臋kszym soku (230 mm prz贸d / 215 mm ty艂), handguardy, szerokie podn贸偶ki do jazdy w terenie, regulowane d藕wignie zmiany bieg贸w i hamulca no偶nego, ale tak偶e gmole, p艂yt臋 pod silnik i stalowe mocowania baga偶u. Wy偶sza jest tak偶e przednia szyba.

Ducati Panigale V4R 2019

Liczby?聽998 ccm, 217 KM, 112 Nm, 193 kg na mokro i odci臋cie przy 16,500 obr. / minut臋. Ma艂o? Dzi臋ki akcesoryjnemu uk艂adowi wydechowemu Akrapovic moc wzro艣nie do szalonych 231 KM!Panigale V4R jest modelem homologacyjnym do serii WSBK. St膮d mniejsza pojemno艣膰 ni偶eli w modelu V4 i V4S, ale tak偶e wy偶sza moc. T膮聽uzyskano dzi臋ki zwi臋kszeniu obrot贸w, tytanowym zaworom, kutym t艂okom i nowym wa艂kom rozrz膮du. Oczywi艣cie to tylko czubek g贸ry zmian.

Ducati Multistrada 950 / 950 S 2019

W przysz艂ym roku Multistrada 950 w bazowej wersji otrzymuje Cornering ABS, zmienne tryby jazdy, kontrol臋聽trakcji, automatyczne kierunkowskazy (tj. takie, kt贸re same 鈥瀔asuj膮 si臋鈥 po wyprostowaniu motocykla) i system VHC automatycznie blokuj膮cy tylny hamulec podczas postoju pod g贸r臋 鈥 uk艂on w stron臋聽mniej do艣wiadczonych kierowc贸w, oczywi艣cie hamulec automatycznie tak偶e zostaje zwolniony podczas startu.

Ducati Hypermotard 950 / 950 SP 2019

Hypermotard 950 posiada zupe艂nie nowy design, przywo艂uj膮cy na my艣l protoplast臋聽sprzed lat (a to plus).聽Centrum dowodzenia to du偶y wy艣wietlacz TFT znany z innych modeli w艂oskiej marki. W standardzie znajdziemy tak偶e pe艂en pakiet elektorniczny, w tym zmienne tryby jazdy, zmienne tryby pracy kontroli trakcji opartej o IMU, ABS pozwalaj膮cy na hamowanie w zakr臋tach oraz wheelie control. LED-owe o艣wietlenie i radialne pompy sprz臋g艂a i hamulca to tak偶e standard. Wersja SP (tak, b臋d膮聽dwie wersje) posiada w tak偶e quickshifter g贸ra / d贸艂.

Ducati Diavel 1260 / 1260 S 2019

Jak wskazuje liczba w nazwie, nowy Diavel otrzyma艂 jednostk臋 nap臋dow膮聽Testastrerra DVT o pojemno艣ci 1262 ccm i mocy 157 KM. To ten sam silnik, kt贸ry znajdziemy chocia偶by w du偶ej Multistradzie. Diavel od samego pocz膮tku by艂聽interpretacj膮聽cruisera, motocyklem pomi臋dzy miejskim streetfighterem, a bulwar贸wk膮. Teraz (w obecno艣ci XDiavela), nowy Diavel idzie w stron臋聽jeszcze bli偶sz膮聽streetfighterom.

Harley-Davidson FXDR 114 2019

FXDR 114 to bezkompromisowy cruiser o du偶ej mocy wyznaczaj膮cy nowe standardy osi膮g贸w w rodzinie Harley-Davidson. Posiada pot臋偶ny silnik Milwaukee-Eight o pojemno艣ci 1868 cm3 i wiele element贸w z aluminium oraz materia艂贸w kompozytowych zmniejszaj膮cych mas臋, w tym nowy aluminiowy wahacz, aluminiow膮 ram臋 pomocnicz膮, lekkie ko艂a i kompozytowe b艂otniki. Wszystko to przek艂ada si臋 na jeszcze lepsze prowadzenie i osi膮gi.

Honda CBR1000RR / 1000SP 2019

Obie maszyny wyposa偶one by艂y w 5-osiow膮 inercyjn膮 jednostk臋 pomiarow膮 Bosch (IMU) wsp贸艂pracuj膮c膮 z ECU i w po艂膮czeniu z nowym systemem elektronicznie sterowanej przepustnicy (TBW), a do tego doda膰 nale偶y hondowski 9-poziomowy system kontroli momentu obrotowego (HSTC) oraz system ABS. System wyboru trybu jazdy oferowa艂 interfejs do regulacji mocy silnika, stopnia hamowania silnikiem i poziom贸w dzia艂ania HSTC.

Honda CB650R 2019

Co ciekawego w nowej CB650R 2019? Nowa Honda CB650R jest niemal wiernym odbiciem CB1000R, ze zredukowanymi liniami zaprojektowanymi tak, by maksymalnie wyeksponowa膰 motocyklow膮 technik臋 鈥 jest to maszyna w dos艂ownym sensie tego s艂owa. Super-kompaktowa, trapezowa forma mocno eksponuje maszynowe detale, a czterocylindrowy silnik z zaczernionymi pokrywami rozrz膮du i wa艂u, jest optycznie centralnym elementem pojazdu.

Honda CBR650R 2019

Nowy motocykl uda艂o si臋 odchudzi膰 o 6 kilogram贸w w stosunku do CBR650F dzi臋ki przekonstruowaniu ramy, zbiornika paliwa i podn贸偶k贸w. Widelec Showa SFF o 艣rednicy goleni 41 mm, radialnie mocowane zaciski czterot艂oczkowe i p艂ywaj膮ce tarcze s膮 nowo艣ci膮 w stosunku do CB650F. Przeprojektowano tak偶e obr臋cze k贸艂.

Honda CB500R 2019

Mimo tego, 偶e silnik utrzymuje moc 47,6 KM (35 kW), czyli maksymaln膮 dla posiadaczy praw jazdy A2, zapewnia on o 4% wi臋cej mocy i momentu obrotowego w zakresie obrot贸w silnika od 3000 do 7000 obr/min, a to dzi臋ki zmianom w uk艂adzie dolotowym, wydechowym i w uk艂adzie rozrz膮du. Motocykl wyposa偶ony jest tak偶e w sprz臋g艂o antyhoppingowe.

Honda CB500X 2019

Motocykl bez 偶adnych regulacji zmienia si臋 z kr贸tkodystansowego 艣rodka transportu w weekendowego tourera. Du偶e skoki zawiesze艅 u艂atwiaj膮 poruszanie si臋 po nieutwardzonych nawierzchniach, szeroka kierownica zapewnia bezproblemowe panowanie nad motocyklem, a pionowa pozycja jazdy zapewnia zar贸wno wygod臋, jak i szerokie pole widzenia kierowcy. Innymi s艂owy, CB500X jest wszechstronny pod ka偶dym wzgl臋dem.

Honda CB500F 2019

ompaktowe wymiary motocykla sprawiaj膮, 偶e jest on 艂atwy do opanowania, do jazdy i jej doskonalenia, a rozs膮dne koszty eksploatacji czyni膮 go 艣wietnym 艣rodkiem codziennej komunikacji. Jednocze艣nie jest to prawdziwa fabryka przyjemno艣ci dla tych, kt贸rzy szukaj膮 weekendowej rozrywki, niezale偶nie, czy przesiadaj膮 si臋 z motocykla klasy 125, czy te偶 ze znacznie wi臋kszego jedno艣ladu.

 

KTM 790 Adventure R 2019

Wersja 鈥濺鈥 r贸偶ni si臋 przede wszystkim zastosowaniem. Dostajemy wszystko co powy偶ej, ale w bardziej hardcore鈥檕wym wydaniu. 790 Adventure R to przede wszystkim wyczynowe zawieszenie WP XPLOR o skoku 240 mm prz贸d / ty艂 i pe艂nej regulacji. To wysoko zawieszony b艂otnik i niska szyba. To dodatkowy tryb jazdy RALLY oraz mo偶liwo艣膰 ustawienia ABS w tryb offroadowy (nadal dzia艂a z przodu i jest roz艂膮czony z ty艂u).

KTM 790 Adventure 2019

Podstawowa wersja ma sporo do zaoferowania. Dwucylindrowa, rz臋dowa jednostka nap臋dowa z modelu 790 Duke straci艂a oko艂o 10 KM wzgl臋dem protoplasty, na rzecz delikatniejszego oddawania mocy i bardziej turystycznej charakterystyki. Motocykl z paliwem wa偶y ok. 203 kg, wi臋c przyzwoicie. 20-litrowy zbiornik powinien pozwoli膰聽na zasi臋gi rz臋du 400 km.

Yamaha YZF-R3 2019

Co nowego w R3? Przede wszystkim 艣wietny wygl膮d. Nowa czasza, zbiornik paliwa, lampy, du偶y, centralny wlot powietrza. Jak wspomnia艂em wy偶ej 鈥 skojarzenia z R6 i R1 jak najbardziej na miejscu. R3 otrzyma艂a tak偶e LED-owe o艣wietlenie i nowoczesny wy艣wietlacz LCD. Jednostka nap臋dowa jest przygotowana do zgodno艣ci z norm膮聽Euro 5, kt贸ra wchodzi w 偶ycie w 2020 roku.Motocykl b臋dzie dost臋pny w trzech malowaniach, w tym w nowym czarno-bia艂ym.聽

Yamaha NIKEN GT 2019

GT zosta艂o wyposa偶one w wy偶sz膮 szyb臋, podgrzewane manetki, gniazda 12V, dwa boczne kufry oraz mocowaniepod topcase. Do tego wygodniejsze siedzisko dla kierowcy i pasa偶era. W standardzie ju偶 wcze艣niej by艂 tempomat.

Yamaha Tenere 700 2019

Jednostk臋 nap臋dow膮聽umieszczono w zupe艂nie nowej, stalowej ramie. Zawieszenie USD z przodu posiada 210 mm skoku i pe艂n膮聽regulacj臋聽(z wst臋pnych informacji). Z ty艂u amortyzator posiada 200 mm skoku i regulacj臋聽wst臋pnego napi臋cia spr臋偶yny. Ko艂a posiadaj膮 stricte offroadowy rozmiar: 21 cali z przodu, 18 cali z ty艂u.

Zabrak艂o jakiego艣 modelu motocykla 2019? Dajcie zna膰 w komentarzach!

 

 

Jaka jest Twoja reakcja?
60%
0%
7%