BMW R 1250 R 2019 i BMW R 1250 RS 2019. Sportowy turysta w dwóch wydaniach

Kolejne modele z odświeżonej rodziny „R 1250” to modele R 1250 R i R 1250 RS. 136 KM, zmienne fazy rozrządu i rozbudowana elektronika.

Nowy R 1250 R / RS, jak wszystkie modele z rodziny „R” na 2019 rok, korzysta z nowej jednostki napędowej wykorzystującej zmienne fazy rozrządu. Zestrojenie 136-konnej jednostki napędowej o pojemności powoli zbliżającej się do 1300 ccm zakłada wykorzystanie modelu – szybkiej turystyki po alpejskich winklach. 

R-ka to oczywiście naked bike w klasycznym stylu, ale nie da się ukryć, że jest on ochoczo używany przez turystów. Nieco więcej właściwości turystycznych oferuje posiadający owiewkę model RS. Oczywiście w odróżnieniu od RT-a czy dużych GS-ów, obydwa powyższe posiadają tradycyjne zawieszenie z przodu. Czyli widelec upside down. Opcjonalnie można pozwolić sobie na pół-aktywne zawieszenie Dynamic ESA. 

https://www.youtube.com/watch?v=5P1Hak0DUeo

Standardowo w R / RS znajdziemy LED-owe oświetlenie, duży wyświetlacz TFT z możliwością sprawowania telefonu, zmienne tryby jazdy, kontrolę trakcji i system wspomagania startu po górę. 

Akcesoryjne pakiety? Jest ich całe zatrzęsienie. Dokupić można bezkluczykowy dostęp, system kontrolujący ciśnienie w oponach, quickshifter góra / dół, dodatkowe tryby jazdy, tempomat, mocowanie pod seryjną nawigację GPS i całą masę dedykowanych manetek, siedzeń, dekli itp. itd. 

[trending]

 

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button