Kolejne modele z odświeżonej rodziny „R 1250” to modele R 1250 R i R 1250 RS. 136 KM, zmienne fazy rozrządu i rozbudowana elektronika.
Nowy R 1250 R / RS, jak wszystkie modele z rodziny „R” na 2019 rok, korzysta z nowej jednostki napędowej wykorzystującej zmienne fazy rozrządu. Zestrojenie 136-konnej jednostki napędowej o pojemności powoli zbliżającej się do 1300 ccm zakłada wykorzystanie modelu – szybkiej turystyki po alpejskich winklach.
R-ka to oczywiście naked bike w klasycznym stylu, ale nie da się ukryć, że jest on ochoczo używany przez turystów. Nieco więcej właściwości turystycznych oferuje posiadający owiewkę model RS. Oczywiście w odróżnieniu od RT-a czy dużych GS-ów, obydwa powyższe posiadają tradycyjne zawieszenie z przodu. Czyli widelec upside down. Opcjonalnie można pozwolić sobie na pół-aktywne zawieszenie Dynamic ESA.
https://www.youtube.com/watch?v=5P1Hak0DUeo
Standardowo w R / RS znajdziemy LED-owe oświetlenie, duży wyświetlacz TFT z możliwością sprawowania telefonu, zmienne tryby jazdy, kontrolę trakcji i system wspomagania startu po górę.
Akcesoryjne pakiety? Jest ich całe zatrzęsienie. Dokupić można bezkluczykowy dostęp, system kontrolujący ciśnienie w oponach, quickshifter góra / dół, dodatkowe tryby jazdy, tempomat, mocowanie pod seryjną nawigację GPS i całą masę dedykowanych manetek, siedzeń, dekli itp. itd.
[trending]