Ducati Multistrada 950 2019. Lepiej wyposażona, bliższa „dużej Multi” 

Multistrada 950 na nadchodzący sezon otrzymała niemały lifting, który ma na celu - pod względem wyposażenia - zbliżyć ją do topowego modelu z rodziny. 

Znów wyrażę mocno nietypową opinię: Multistrada 950 (zaraz za Multistradą Enduro) to najlepszy model w ofercie. Wygodna, łatwa w prowadzeniu, posiadająca wszystko co potrzebne w motocyklu uniwersalnym. I wiele, wiele więcej. 

W przyszłym roku Multistrada 950 w bazowej wersji otrzymuje Cornering ABS, zmienne tryby jazdy, kontrolę trakcji, automatyczne kierunkowskazy (tj. takie, które same „kasują się” po wyprostowaniu motocykla) i system VHC automatycznie blokujący tylny hamulec podczas postoju pod górę - ukłon w stronę mniej doświadczonych kierowców, oczywiście hamulec automatycznie także zostaje zwolniony podczas startu. 

Ciekawiej prezentuje się wersja „S”. W niej, obok powyższego, pół-aktywne zawieszenie Skyhook, jeszcze więcej trybów jazdy, quickshifter góra / dół, w pełni LED-owe oświetlenie z funkcją doświetlania zakrętów, 5-calowy wyświetlacz TFT i tempomat. 

REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Jeśli komukolwiek byłoby mało - kolejne opcje można dokupić w obszernym katalogu akcesoriów. 

[trending]

 

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button