Aktualnie czytasz:
BMW R 1200 R: Dane techniczne, cena i opinie
0
 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

Projektanci BMW przyłożyli szczególną uwagę projektując R 1200 R tak, aby stworzyć motocykl o wyjątkowej estetyce oraz osiągach, co udało im się spełnić w 100 %. Kierowany jest on do klientów oczekujących od motocykla czegoś więcej na każdej płaszczyźnie.

Zaletą R 1200 R jest możliwość wybrania wersji kolorystycznej, która najbardziej nowemu właścicielowi przypadnie do gustu. Oprócz klasycznego, czarnego rozwiązania, możemy zdecydować się na dwa inne malowania. Do wyboru przy indywidualnym zestrajaniu wymarzonego motocykla mamy również szereg elementów takich jak cztery rodzaje przedniej szyby, nawigacja BMW Navigator V.

 
Czytaj
REKLAMA

SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Typ Chłodzony cieczą/powietrzem, dwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający
Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm x 73 mm
Pojemność 1170 cm3
Moc znamionowa 92 kW (125 KM) przy 7,750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 125 Nm przy 6,500 obr/min.
Stopień sprężania 12,5 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk do rury ssącej
Kontrola emisji spalin Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin Euro 4
Osiągi/Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna Powyżej 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 4,96 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa Super, liczba oktanowa 95 (RON)
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator trójfazowy 508 W (moc znamionowa)
Akumulator Typ 12 V/12 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Hydrauliczne sprzęgło smarowane olejem
Skrzynia biegów Sekwencyjna 6-biegowa skrzynia biegów z uzębieniem skośnym
Napęd Wał Kardana
Zawieszenie/Hamulce
Rama Dwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec upside-down, średnica 45 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD (tłumienie związane z podróżą), płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem
Skok zawieszenia przód/tył 140 mm / 140 mm
Rozstaw kół 1515 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 125,6 mm
Kąt nachylenia główki ramy 62,3°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3,50 x 17″
Rozmiar obręczy, tył 5,50 x 17″
Opony, przód 120/70 ZR 17
Opony, tył 180/55 ZR 17
Hamulce, przód Dwutarczowe, tarcze pływające, średnica 320 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
Hamulce, tył Jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
ABS BMW Motorrad Integral ABS (półzintegrowany), odłączalny
Wymiary/masy
Długość 2165 mm
Szerokość (z lusterkami) 880 mm
Wysokość (bez lusterek) 1300 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 790 mm (siedzenie niskie/wysokie: 760 / 820 mm)*WD
Długość łuku krokowego na pusto 1780 mm (siedzenie niskie/wysokie: 1720 / 1835 mm)*WD
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 232 kg
Dopuszczalna masa całkowita 450 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 218 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 18 l
Rezerwa paliwa Około 4,0 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
30 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
83%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
17%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości