BMW R 1200 R: Dane techniczne, cena i opinie

Projektanci BMW przyłożyli szczególną uwagę projektując R 1200 R tak, aby stworzyć motocykl o wyjątkowej estetyce oraz osiągach, co udało im się spełnić w 100 %. Kierowany jest on do klientów oczekujących od motocykla czegoś więcej na każdej płaszczyźnie.

Zaletą R 1200 R jest możliwość wybrania wersji kolorystycznej, która najbardziej nowemu właścicielowi przypadnie do gustu. Oprócz klasycznego, czarnego rozwiązania, możemy zdecydować się na dwa inne malowania. Do wyboru przy indywidualnym zestrajaniu wymarzonego motocykla mamy również szereg elementów takich jak cztery rodzaje przedniej szyby, nawigacja BMW Navigator V.

  • Silnik
  • Typ Chłodzony cieczą/powietrzem, dwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający
  • Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm x 73 mm
  • Pojemność 1170 cm3
  • Moc znamionowa 92 kW (125 KM) przy 7,750 obr/min.
  • Maks. moment obrotowy 125 Nm przy 6,500 obr/min.
  • Stopień sprężania 12,5 : 1
  • Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk do rury ssącej
  • Kontrola emisji spalin Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin Euro 4
  • Osiągi/Zużycie paliwa
  • Prędkość maksymalna Powyżej 200 km/h
  • Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 4,96 l
  • Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa Super, liczba oktanowa 95 (RON)
  • Instalacja elektryczna
  • Alternator Alternator trójfazowy 508 W (moc znamionowa)
  • Akumulator Typ 12 V/12 Ah, bezobsługowy
  • Przeniesienie napędu
  • Sprzęgło Hydrauliczne sprzęgło smarowane olejem
  • Skrzynia biegów Sekwencyjna 6-biegowa skrzynia biegów z uzębieniem skośnym
  • Napęd Wał Kardana
  • Zawieszenie/Hamulce
  • Rama Dwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny
  • Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec upside-down, średnica 45 mm
  • Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD (tłumienie związane z podróżą), płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem
  • Skok zawieszenia przód/tył 140 mm / 140 mm
  • Rozstaw kół 1515 mm
  • Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 125,6 mm
  • Kąt nachylenia główki ramy 62,3°
  • Koła Odlew aluminiowy
  • Rozmiar obręczy, przód 3,50 x 17″
  • Rozmiar obręczy, tył 5,50 x 17″
  • Opony, przód 120/70 ZR 17
  • Opony, tył 180/55 ZR 17
  • Hamulce, przód Dwutarczowe, tarcze pływające, średnica 320 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
  • Hamulce, tył Jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
  • ABS BMW Motorrad Integral ABS (półzintegrowany), odłączalny
  • Wymiary/masy
  • Długość 2165 mm
  • Szerokość (z lusterkami) 880 mm
  • Wysokość (bez lusterek) 1300 mm
  • Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 790 mm (siedzenie niskie/wysokie: 760 / 820 mm)*WD
  • Długość łuku krokowego na pusto 1780 mm (siedzenie niskie/wysokie: 1720 / 1835 mm)*WD
  • Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 232 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 450 kg
  • Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 218 kg
  • Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 18 l
  • Rezerwa paliwa Około 4,0 l

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button