Aktualnie czytasz:
BMW S 1000 R: Dane techniczne, cena i opinie
0
 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

BMW S 1000 R z dynamicznym silnikiem o pojemności 999 cm3 i mocy 165 KM. Maszynę S 1000 R jesteśmy w stanie bezproblemowo rozpędzić do prędkości przekraczających 200 km/h. Podobnie jak jego młodsi bracia, zamontowano w nim elektroniczny wtrysk, który powoduje obniżenie spalania, jednak przy takiej cenie, jest to raczej oczywisty standard, który nikogo nie dziwi.

Jednak oprócz samego wyglądu i jednostki napędowej, o której wspomnieliśmy powyżej, na wyróżnienie zasługuje wyposażenie standardowe BMW S 1000 R, a są nim dostępne dwa tryby jazdy: Rain oraz Road, układy ABS i ASC działające bez zarzutów, czy system DTC, który wspomaga ruszanie.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Rodzaj Chłodzony wodą/olejem, 4-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, cztery tytanowe zawory na cylinder, dwa wałki rozrządu w głowicy
Średnica cylindra/skok tłoka 80 mm x 49.7 mm
Pojemność 999 cm3
Moc znamionowa 121 kW (165 KM) przy 11,000 obr/min.
Maks. moment obrotowy 114 Nm przy 9,250 obr/min.
Stopień sprężania 12,0 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk do rury ssącej
Kontrola emisji spalin kontrola emisji zgodna z normą EU-4, tytanowy tłumik typu Slip-On
Osiągi/Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 6,7 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super i premium, o liczbie oktanowej 95-98 (czujnik spalania stukowego, moc znamionowa dla benzyny o LO 98).
Instalacja elektryczna
Alternator 406 W
Akumulator Typ 12 V/9 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane mechanicznie, z układem Anti-Hopping
Skrzynia biegów Wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane mechanicznie, z układem Anti-Hopping
Napęd Łańcuch 17/45
Zawieszenie/Hamulce
Rama Rama mostkowa z odlewu aluminiowego, silnik stanowi część konstrukcji nośnej
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec upside-down, O 46 mm, regulowane tłumienie kompresji i odbicia
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Podwójny wahacz z odlewu aluminiowego, płynna regulacja tłumienia kompresji i odbicia
Skok zawieszenia przód/tył 120 mm / 120 mm
Rozstaw kół 1439 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 98,5 mm
Kąt nachylenia główki ramy 65,2°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17''
Rozmiar obręczy, tył 6.00 x 17''
Opony, przód 120/70 ZR 17
Opony, tył 190/55 ZR 17
Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 320 mm, grubość 5 mm, stałe zaciski czterotłoczkowe
Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 200 mm, grubość 5 mm, pływający zacisk jedno tłoczkowy
ABS BMW Motorrad Race ABS (częściowo zintegrowany), odłączalny
Wymiary/masy
Długość 2057 mm
Szerokość (z lusterkami) 845 mm
Wysokość (bez lusterek) 1228 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 814 mm
Długość łuku krokowego na pusto 1805 mm
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 205 kg
Dopuszczalna masa całkowita 407 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 202 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 17.5 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
27 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
64%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
36%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości