BMW F 800 R: Dane techniczne, cena i opinie

Motocykl z rodziny sportowych mieszczuchów o jeszcze większej pojemności silnika oraz dostępnej mocy. Model, którego pochwalić możemy za zastosowane w nim innowacyjne technologie oraz jakość wykonania. Projektanci BMW przyłożyli szczególną uwagę F 800 R tworząc oryginalny design, jak i dodatkowe elementy wzbogacające jego wygląd.

W kokpicie zmianie uległy wskaźniki i jeszcze bardziej wyraźny wielofunkcyjny wyświetlacz, który dostarcza kierowcy jeszcze większą ilość ważnych informacji. Warto również zwrócić uwagę na zamontowany nowy, masywny tłumik, który wydobywa z siebie piękny wydźwięk oraz spełnia normę EU-4.

 

  • Silnik
  • Typ Chłodzony cieczą 2-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy z czterema zaworami na cylinder, dwoma wałkami rozrządu w głowicy i układem smarowania z suchą miską olejową
  • Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm
  • Pojemność 798 cm3
  • Moc znamionowa 66 kW (90 KM) przy 8.000 obr/min (możliwe ograniczenie mocy do 35 kW (48 KM) przy 6,750 obr/min)
  • Maks. moment obrotowy 86 Nm przy 5.800 obr/min (ograniczenie osiągów: 69 Nm przy 3,500 obr/min)
  • Stopień sprężania 12.0 : 1
  • Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk
  • Kontrola emisji spalin 3-drożny katalizator o obiegu zamkniętym, spełnia normę emisji EU-4
  • Osiągi / Zużycie paliwa
  • Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
  • Zużycie paliwa przy stałej prędkości 100km 4,3 l/100 km
  • Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super o minimalnej liczbie oktanowej 95
  • Instalacja elektryczna
  • Alternator alternator trójfazowy 400 W
  • Akumulator 12 V / 12 Ah, bezobsługowy
  • Przeniesienie napędu
  • Sprzęgło Wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane mechanicznie
  • Skrzynia biegów 6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową
  • Napęd Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła
  • Zawieszenie / Hamulce
  • Rama Rama mostkowa, odlew aluminiowy
  • Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy typu upside-down
  • Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Podwójny wahacz z odlewu aluminiowego, centralna kolumna amortyzująca, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia odbicia
  • Skok zawieszenia przód/tył 125 mm / 125 mm
  • Rozstaw kół 1,520 mm
  • Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 91 mm
  • Kąt nachylenia główki ramy 64°
  • Koła Odlew aluminiowy
  • Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17″
  • Rozmiar obręczy, tył 5.50 x 17″
  • Opony, przód 120/70 ZR 17
  • Opony, tył 180/55 ZR 17
  • Hamulce, przód Jedna tarcza z pływającym, jednotłoczkowym zaciskiem; średnica tarczy 265 mm
  • ABS BMW Motorrad ABS
  • Wymiary / masy
  • Długość 2145 mm
  • Szerokość (z lusterkami) 860 mm
  • Wysokość (bez lusterek) 1235 mm
  • Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 790 mm (Opcjonalne niskie siedzenie: 770 mm (Opcjonalne wysokie siedzenie: 820 mm)
  • Długość łuku krokowego na pusto 1 780 mm (Opcjonalne niskie siedzenie: 1 740 mm (Opcjonalne wysokie siedzenie: 1 835 mm)
  • Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa ) 203 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 405 kg
  • Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 202 kg
  • Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 15 l

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button