Stworzony z myślą o wygodnej jeździe w miastach tętniących życiem. Jego zwinność ułatwi nam omijanie samochodów stojących w korkach. Lekki i wysokościowo uniwersalny motocykl, dzięki czemu mogą na nim komfortowo podróżować zarówno osoby niskie, jak i te wyższej postury.
Sportowy charakter tego motocykla jest widoczny i słyszalny na każdym kroku. Wyróżnić możemy przednią owiewkę sportową z mocnym, przednim reflektorem oraz elementy wykończeniowe całego motocykla. Design może naprawdę zapierać dech w piersiach.
- Silnik
- Typ Chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik 4-suwowy, cztery zawory, dwa wałki rozrządu w głowicy, mokra miska olejowa
- Średnica cylindra/skok tłoka 80 mm x 62,1 mm
- Pojemność 313 cm3
- Moc znamionowa 25 kW (34 KM) przy 9500 obr./min. (wersja ECE)
- Maks. moment obrotowy 28 Nm przy 7500 obr./min.
- Stopień sprężania 10,6 : 1
- Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk paliwa, BMS-E2
- Kontrola emisji spalin Trójdrożny reaktor katalityczny pracujący w obiegu zamkniętym, normy emisji EU-4
- Osiągi/Zużycie paliwa
- Prędkość maksymalna 143 km/h
- Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 3,33 l
- Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super, minimalna liczba oktanowa 95
- Instalacja elektryczna
- Alternator Moc 330 W
- Akumulator 12 V / 8 Ah, bezobsługowy
- Przeniesienie napędu
- Sprzęgło Sprzęgło wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
- Skrzynia biegów Synchronizowana 6-biegowa skrzynia biegów umieszczona w obudowie silnika
- Napęd Łańcuch uszczelniany o-ring z tłumieniem szarpnięć w piaście tylnego koła
- Zawieszenie/Hamulce
- Rama Skręcana rama stalowa, silnik jako element nośny, w tylnej części rama z rur stalowych
- Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy „upside down”, O 41 mm
- Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Przestrzenny odlewany wahacz aluminiowy, zamocowany bezpośrednio amortyzator centralny, regulacja naprężenia wstępnego sprężyny.
- Skok zawieszenia przód/tył 140 mm / 131 mm
- Rozstaw kół 1374 mm
- Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 102,3 mm
- Kąt nachylenia główki ramy 64,9°
- Koła Aluminiowe odlewane koła
- Rozmiar obręczy, przód 3,0 x 17″
- Rozmiar obręczy, tył 4,0 x 17″
- Opony, przód 110/70 R 17
- Opony, tył 150/60 R 17
- Hamulce, przód Tarczowy z jedną tarczą, średnica 300 mm, zacisk z czterema tłoczkami, mocowanie promieniowe
- Hamulce, tył Tarczowy z jedną tarczą, średnica 240 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy
- ABS BMW Motorrad ABS
- Wymiary/masy
- Długość 2005 mm
- Szerokość (z lusterkami) 820 (849) mm
- Wysokość (bez lusterek) 1080 mm
- Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 785 mm
- Długość łuku krokowego na pusto 1760 mm
- Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 158,5 kg
- Dopuszczalna masa całkowita 345 kg
- Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 186,5 kg
- Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 11 l
a co tu pisac mam niedawno ten motocykl ,slysze juz lozysko oporowe od sprzegla i mechanicy mowiamze tlumik jest oberwany ,okaze sie na serwisie bo jade
lozysko wyciskowe sprzegla jak halasowalo tak halasuje w serwisie powiedzieli ze trzeba poczekac i obserwowac co dalej ,,,,dziwne
Mam ten motocykl miesiąc, zrobiłem 800km i jak na razie jest świetny. Super prowadzenie, bardzo dobrze się nim manewruje w korkach, świetnie przyspiesza jak na taki mały silniczek, pięknie wygląda. Zbiornik paliwa mógłby być większy, bo starcza tylko na nieco ponad 300km. Spalanie około 3.6l/100km jeżeli się umiarkowanie odkręca manetkę. Vmax to około 150km/h, ale przy prędkościach ponad 120km/h można odczywać podmuchy wiatru, więc do turystyki autostradowej ten motor się nie nadaje, za to do miasta do ideał. Jak dotąd ma przejechane 3500km i nic się nie zepsuło w tym czasie. Mam wersję przedliftową z 2018 i szkoda, że po włączeniu zapłonu zapala się światło pozycyjne zamiast tylko postojowego. Przydałyby się też światła awaryjne.