Aktualnie czytasz:
BMW G 310 R: Dane techniczne, cena i opinie
2

Stworzony z myślą o wygodnej jeździe w miastach tętniących życiem. Jego zwinność ułatwi nam omijanie samochodów stojących w korkach. Lekki i wysokościowo uniwersalny motocykl, dzięki czemu mogą na nim komfortowo podróżować zarówno osoby niskie, jak i te wyższej postury.

Sportowy charakter tego motocykla jest widoczny i słyszalny na każdym kroku. Wyróżnić możemy przednią owiewkę sportową z mocnym, przednim reflektorem oraz elementy wykończeniowe całego motocykla. Design może naprawdę zapierać dech w piersiach.

 

 
Czytaj
REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.

 
Czytaj
REKLAMA

Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Typ Chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik 4-suwowy, cztery zawory, dwa wałki rozrządu w głowicy, mokra miska olejowa
Średnica cylindra/skok tłoka 80 mm x 62,1 mm
Pojemność 313 cm3
Moc znamionowa 25 kW (34 KM) przy 9500 obr./min. (wersja ECE)
Maks. moment obrotowy 28 Nm przy 7500 obr./min.
Stopień sprężania 10,6 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk paliwa, BMS-E2
Kontrola emisji spalin Trójdrożny reaktor katalityczny pracujący w obiegu zamkniętym, normy emisji EU-4
Osiągi/Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna 143 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 3,33 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super, minimalna liczba oktanowa 95
Instalacja elektryczna
Alternator Moc 330 W
Akumulator 12 V / 8 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Sprzęgło wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
Skrzynia biegów Synchronizowana 6-biegowa skrzynia biegów umieszczona w obudowie silnika
Napęd Łańcuch uszczelniany o-ring z tłumieniem szarpnięć w piaście tylnego koła
Zawieszenie/Hamulce
Rama Skręcana rama stalowa, silnik jako element nośny, w tylnej części rama z rur stalowych
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy „upside down”, O 41 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Przestrzenny odlewany wahacz aluminiowy, zamocowany bezpośrednio amortyzator centralny, regulacja naprężenia wstępnego sprężyny.
Skok zawieszenia przód/tył 140 mm / 131 mm
Rozstaw kół 1374 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 102,3 mm
Kąt nachylenia główki ramy 64,9°
Koła Aluminiowe odlewane koła
Rozmiar obręczy, przód 3,0 x 17″
Rozmiar obręczy, tył 4,0 x 17″
Opony, przód 110/70 R 17
Opony, tył 150/60 R 17
Hamulce, przód Tarczowy z jedną tarczą, średnica 300 mm, zacisk z czterema tłoczkami, mocowanie promieniowe
Hamulce, tył Tarczowy z jedną tarczą, średnica 240 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy
ABS BMW Motorrad ABS
Wymiary/masy
Długość 2005 mm
Szerokość (z lusterkami) 820 (849) mm
Wysokość (bez lusterek) 1080 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 785 mm
Długość łuku krokowego na pusto 1760 mm
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 158,5 kg
Dopuszczalna masa całkowita 345 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 186,5 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 11 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
135 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
59%
Interesujące
27%
heh...
0%
Że co?
3%
Grrrr!
0%
Smutne
8%
  • edi
    25 października 2018 at 15:08

    a co tu pisac mam niedawno ten motocykl ,slysze juz lozysko oporowe od sprzegla i mechanicy mowiamze tlumik jest oberwany ,okaze sie na serwisie bo jade

  • edi
    9 lutego 2019 at 15:24
    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    lozysko wyciskowe sprzegla jak halasowalo tak halasuje w serwisie powiedzieli ze trzeba poczekac i obserwowac co dalej ,,,,dziwne

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości