BMW G 310 R: Dane techniczne, cena i opinie

Stworzony z myślą o wygodnej jeździe w miastach tętniących życiem. Jego zwinność ułatwi nam omijanie samochodów stojących w korkach. Lekki i wysokościowo uniwersalny motocykl, dzięki czemu mogą na nim komfortowo podróżować zarówno osoby niskie, jak i te wyższej postury.

Sportowy charakter tego motocykla jest widoczny i słyszalny na każdym kroku. Wyróżnić możemy przednią owiewkę sportową z mocnym, przednim reflektorem oraz elementy wykończeniowe całego motocykla. Design może naprawdę zapierać dech w piersiach.

 

  • Silnik
  • Typ Chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik 4-suwowy, cztery zawory, dwa wałki rozrządu w głowicy, mokra miska olejowa
  • Średnica cylindra/skok tłoka 80 mm x 62,1 mm
  • Pojemność 313 cm3
  • Moc znamionowa 25 kW (34 KM) przy 9500 obr./min. (wersja ECE)
  • Maks. moment obrotowy 28 Nm przy 7500 obr./min.
  • Stopień sprężania 10,6 : 1
  • Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk paliwa, BMS-E2
  • Kontrola emisji spalin Trójdrożny reaktor katalityczny pracujący w obiegu zamkniętym, normy emisji EU-4
  • Osiągi/Zużycie paliwa
  • Prędkość maksymalna 143 km/h
  • Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 3,33 l
  • Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super, minimalna liczba oktanowa 95
  • Instalacja elektryczna
  • Alternator Moc 330 W
  • Akumulator 12 V / 8 Ah, bezobsługowy
  • Przeniesienie napędu
  • Sprzęgło Sprzęgło wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
  • Skrzynia biegów Synchronizowana 6-biegowa skrzynia biegów umieszczona w obudowie silnika
  • Napęd Łańcuch uszczelniany o-ring z tłumieniem szarpnięć w piaście tylnego koła
  • Zawieszenie/Hamulce
  • Rama Skręcana rama stalowa, silnik jako element nośny, w tylnej części rama z rur stalowych
  • Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy „upside down”, O 41 mm
  • Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Przestrzenny odlewany wahacz aluminiowy, zamocowany bezpośrednio amortyzator centralny, regulacja naprężenia wstępnego sprężyny.
  • Skok zawieszenia przód/tył 140 mm / 131 mm
  • Rozstaw kół 1374 mm
  • Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 102,3 mm
  • Kąt nachylenia główki ramy 64,9°
  • Koła Aluminiowe odlewane koła
  • Rozmiar obręczy, przód 3,0 x 17″
  • Rozmiar obręczy, tył 4,0 x 17″
  • Opony, przód 110/70 R 17
  • Opony, tył 150/60 R 17
  • Hamulce, przód Tarczowy z jedną tarczą, średnica 300 mm, zacisk z czterema tłoczkami, mocowanie promieniowe
  • Hamulce, tył Tarczowy z jedną tarczą, średnica 240 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy
  • ABS BMW Motorrad ABS
  • Wymiary/masy
  • Długość 2005 mm
  • Szerokość (z lusterkami) 820 (849) mm
  • Wysokość (bez lusterek) 1080 mm
  • Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 785 mm
  • Długość łuku krokowego na pusto 1760 mm
  • Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 158,5 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 345 kg
  • Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 186,5 kg
  • Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 11 l

Inne publikacje na ten temat:

3 opinii

  1. a co tu pisac mam niedawno ten motocykl ,slysze juz lozysko oporowe od sprzegla i mechanicy mowiamze tlumik jest oberwany ,okaze sie na serwisie bo jade

  2. lozysko wyciskowe sprzegla jak halasowalo tak halasuje w serwisie powiedzieli ze trzeba poczekac i obserwowac co dalej ,,,,dziwne

  3. Mam ten motocykl miesiąc, zrobiłem 800km i jak na razie jest świetny. Super prowadzenie, bardzo dobrze się nim manewruje w korkach, świetnie przyspiesza jak na taki mały silniczek, pięknie wygląda. Zbiornik paliwa mógłby być większy, bo starcza tylko na nieco ponad 300km. Spalanie około 3.6l/100km jeżeli się umiarkowanie odkręca manetkę. Vmax to około 150km/h, ale przy prędkościach ponad 120km/h można odczywać podmuchy wiatru, więc do turystyki autostradowej ten motor się nie nadaje, za to do miasta do ideał. Jak dotąd ma przejechane 3500km i nic się nie zepsuło w tym czasie. Mam wersję przedliftową z 2018 i szkoda, że po włączeniu zapłonu zapala się światło pozycyjne zamiast tylko postojowego. Przydałyby się też światła awaryjne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button