Jak sama nazwa wskazuje, R 1200 GS z dopiskiem Adventure od BMW to motocykl nastawiony i przygotowany na przygodę, zwiedzanie pięknych krajobrazów nawet bardzo oddalonych od miejsca, z którego będziemy startować. Bardzo nowocześnie wyglądający wyposażony w innowacyjne rozwiązania, które świadczą o światowej klasie tego produktu.
Z pewnością nie jest to budżetowy motocykl. R 1200 GS Adventure kierowany jest do osób, które w pierwszej kolejności patrzą na jakość i możliwości maszyny, dopiero później na cenę.
- Silnik
- Rodzaj Chłodzony cieczą/powietrzem, dwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający
- Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm / 73 mm
- Pojemność 1170 cm3
- Moc znamionowa 92 kW (125KM) przy 7,750 obr/min.
- Maks. moment obrotowy 125 Nm przy 6,500 obr/min.
- Stopień sprężania 12.5 : 1
- Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym
- Norma emisji spalin EU-4
- Osiągi/Zużycie paliwa
- Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
- Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 5 l
- Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa o minimalnej LO 95
- Instalacja elektryczna
- Alternator Alternator trójfazowy 510 W (moc znamionowa)
- Akumulator Typ 12 V/11,8 Ah, bezobsługowy
- Przeniesienie napędu
- Sprzęgło Hydrauliczne sprzęgło mokre
- Skrzynia biegów Sześciobiegowa z uzębieniem skośnym
- Napęd Wał Kardana
- Zawieszenie/Hamulce
- Rama Dwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny
- Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła BMW Motorrad Telelever, średnica rury nośnej 37 mm, centralna kolumna resorująca
- Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem
- Skok zawieszenia przód/tył 210 mm / 220 mm
- Rozstaw kół 1510 mm
- Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 92,7 mm
- Kąt nachylenia główki ramy 65,5°
- Koła Koła szprychowe
- Rozmiar obręczy, przód 3.00 x 19″
- Rozmiar obręczy, tył 4.50 x 17″
- Opony, przód 120/70 R 19
- Opony, tył 170/60 R 17
- Hamulce, przód Dwutarczowe, tarcze pływające, średnica 305 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
- Hamulce, tył Jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
- ABS BMW Motorrad ABS w standardzie (półzintegrowany, wyłączalny)
- Kontrola trakcji Automatyczna Kontrola Stabilności ASC w standardzie
- Wymiary/masy
- Długość 2255 mm
- Szerokość (z lusterkami) 980 mm
- Wysokość (bez lusterek) 1450 mm
- Wysokość siedzenia (bez obciążenia) 890 / 910 mm (siedzenie Rallye: 895 mm, niskie zawieszenie 840/860 mm, niskie zawieszenie z niskim czarnym siedzeniem: 820/840 mm)*
- Długość łuku krokowego na pusto 1950 / 1990 mm (siedzenie Rallye: 1970 mm, niskie zawieszenie 1850/1890 mm, niskie zawieszenie z niskim czarnym siedzeniem: 1810/1850 mm)*
- Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 263 kg
- Dopuszczalna masa całkowita 480 kg
- Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 217 kg
- Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 30 l
- Rezerwa paliwa Około 4 l
Super motocykl :D
U mnie kręci od 12 lat. Mój stary poczciwy olejek.To już członek rodziny