BMW R 1200 GS Adventure: Dane techniczne, cena i opinie

Jak sama nazwa wskazuje, R 1200 GS z dopiskiem Adventure od BMW to motocykl nastawiony i przygotowany na przygodę, zwiedzanie pięknych krajobrazów nawet bardzo oddalonych od miejsca, z którego będziemy startować. Bardzo nowocześnie wyglądający wyposażony w innowacyjne rozwiązania, które świadczą o światowej klasie tego produktu.

Z pewnością nie jest to budżetowy motocykl. R 1200 GS Adventure kierowany jest do osób, które w pierwszej kolejności patrzą na jakość i możliwości maszyny, dopiero później na cenę.

  • Silnik
  • Rodzaj Chłodzony cieczą/powietrzem, dwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający
  • Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm / 73 mm
  • Pojemność 1170 cm3
  • Moc znamionowa 92 kW (125KM) przy 7,750 obr/min.
  • Maks. moment obrotowy 125 Nm przy 6,500 obr/min.
  • Stopień sprężania 12.5 : 1
  • Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym
  • Norma emisji spalin EU-4
  • Osiągi/Zużycie paliwa
  • Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
  • Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 5 l
  • Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa o minimalnej LO 95
  • Instalacja elektryczna
  • Alternator Alternator trójfazowy 510 W (moc znamionowa)
  • Akumulator Typ 12 V/11,8 Ah, bezobsługowy
  • Przeniesienie napędu
  • Sprzęgło Hydrauliczne sprzęgło mokre
  • Skrzynia biegów Sześciobiegowa z uzębieniem skośnym
  • Napęd Wał Kardana
  • Zawieszenie/Hamulce
  • Rama Dwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny
  • Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła BMW Motorrad Telelever, średnica rury nośnej 37 mm, centralna kolumna resorująca
  • Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem
  • Skok zawieszenia przód/tył 210 mm / 220 mm
  • Rozstaw kół 1510 mm
  • Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 92,7 mm
  • Kąt nachylenia główki ramy 65,5°
  • Koła Koła szprychowe
  • Rozmiar obręczy, przód 3.00 x 19″
  • Rozmiar obręczy, tył 4.50 x 17″
  • Opony, przód 120/70 R 19
  • Opony, tył 170/60 R 17
  • Hamulce, przód Dwutarczowe, tarcze pływające, średnica 305 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
  • Hamulce, tył Jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
  • ABS BMW Motorrad ABS w standardzie (półzintegrowany, wyłączalny)
  • Kontrola trakcji Automatyczna Kontrola Stabilności ASC w standardzie
  • Wymiary/masy
  • Długość 2255 mm
  • Szerokość (z lusterkami) 980 mm
  • Wysokość (bez lusterek) 1450 mm
  • Wysokość siedzenia (bez obciążenia) 890 / 910 mm (siedzenie Rallye: 895 mm, niskie zawieszenie 840/860 mm, niskie zawieszenie z niskim czarnym siedzeniem: 820/840 mm)*
  • Długość łuku krokowego na pusto 1950 / 1990 mm (siedzenie Rallye: 1970 mm, niskie zawieszenie 1850/1890 mm, niskie zawieszenie z niskim czarnym siedzeniem: 1810/1850 mm)*
  • Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 263 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 480 kg
  • Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 217 kg
  • Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 30 l
  • Rezerwa paliwa Około 4 l

REKLAMA

SCORPION EXO 520 AIR

Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

Inne publikacje na ten temat:

1 opinia

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button