Aktualnie czytasz:
BMW R 1200 GS Adventure: Dane techniczne, cena i opinie
0

Jak sama nazwa wskazuje, R 1200 GS z dopiskiem Adventure od BMW to motocykl nastawiony i przygotowany na przygodę, zwiedzanie pięknych krajobrazów nawet bardzo oddalonych od miejsca, z którego będziemy startować. Bardzo nowocześnie wyglądający wyposażony w innowacyjne rozwiązania, które świadczą o światowej klasie tego produktu.

Z pewnością nie jest to budżetowy motocykl. R 1200 GS Adventure kierowany jest do osób, które w pierwszej kolejności patrzą na jakość i możliwości maszyny, dopiero później na cenę.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka RSX 125

Nowy RSX to 10.6 KM, agresywnie brzmiący wydech i dwa hamulce tarczowe. Do tego sportowy design, niezawodny silnik zasilany wtryskiem i dwa hamulce tarczowe. Nowy RSX jest świetnym sposobem na wkroczenie do świata prawdziwego motocyklizmu.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą/powietrzem, dwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający
Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm / 73 mm
Pojemność 1170 cm3
Moc znamionowa 92 kW (125KM) przy 7,750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 125 Nm przy 6,500 obr/min.
Stopień sprężania 12.5 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym
Norma emisji spalin EU-4
Osiągi/Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 5 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa o minimalnej LO 95
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator trójfazowy 510 W (moc znamionowa)
Akumulator Typ 12 V/11,8 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Hydrauliczne sprzęgło mokre
Skrzynia biegów Sześciobiegowa z uzębieniem skośnym
Napęd Wał Kardana
Zawieszenie/Hamulce
Rama Dwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła BMW Motorrad Telelever, średnica rury nośnej 37 mm, centralna kolumna resorująca
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem
Skok zawieszenia przód/tył 210 mm / 220 mm
Rozstaw kół 1510 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 92,7 mm
Kąt nachylenia główki ramy 65,5°
Koła Koła szprychowe
Rozmiar obręczy, przód 3.00 x 19″
Rozmiar obręczy, tył 4.50 x 17″
Opony, przód 120/70 R 19
Opony, tył 170/60 R 17
Hamulce, przód Dwutarczowe, tarcze pływające, średnica 305 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
Hamulce, tył Jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
ABS BMW Motorrad ABS w standardzie (półzintegrowany, wyłączalny)
Kontrola trakcji Automatyczna Kontrola Stabilności ASC w standardzie
Wymiary/masy
Długość 2255 mm
Szerokość (z lusterkami) 980 mm
Wysokość (bez lusterek) 1450 mm
Wysokość siedzenia (bez obciążenia) 890 / 910 mm (siedzenie Rallye: 895 mm, niskie zawieszenie 840/860 mm, niskie zawieszenie z niskim czarnym siedzeniem: 820/840 mm)*
Długość łuku krokowego na pusto 1950 / 1990 mm (siedzenie Rallye: 1970 mm, niskie zawieszenie 1850/1890 mm, niskie zawieszenie z niskim czarnym siedzeniem: 1810/1850 mm)*
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 263 kg
Dopuszczalna masa całkowita 480 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 217 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 30 l
Rezerwa paliwa Około 4 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
29 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
80%
Interesujące
0%
heh...
20%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości