Aktualnie czytasz:
BMW R 1200 GS Adventure: Dane techniczne, cena i opinie
0

Jak sama nazwa wskazuje, R 1200 GS z dopiskiem Adventure od BMW to motocykl nastawiony i przygotowany na przygodę, zwiedzanie pięknych krajobrazów nawet bardzo oddalonych od miejsca, z którego będziemy startować. Bardzo nowocześnie wyglądający wyposażony w innowacyjne rozwiązania, które świadczą o światowej klasie tego produktu.

Z pewnością nie jest to budżetowy motocykl. R 1200 GS Adventure kierowany jest do osób, które w pierwszej kolejności patrzą na jakość i możliwości maszyny, dopiero później na cenę.

 
Czytaj
REKLAMA

Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Rodzaj Chłodzony cieczą/powietrzem, dwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający
Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm / 73 mm
Pojemność 1170 cm3
Moc znamionowa 92 kW (125KM) przy 7,750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 125 Nm przy 6,500 obr/min.
Stopień sprężania 12.5 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym
Norma emisji spalin EU-4
Osiągi/Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 5 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa o minimalnej LO 95
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator trójfazowy 510 W (moc znamionowa)
Akumulator Typ 12 V/11,8 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Hydrauliczne sprzęgło mokre
Skrzynia biegów Sześciobiegowa z uzębieniem skośnym
Napęd Wał Kardana
Zawieszenie/Hamulce
Rama Dwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła BMW Motorrad Telelever, średnica rury nośnej 37 mm, centralna kolumna resorująca
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem
Skok zawieszenia przód/tył 210 mm / 220 mm
Rozstaw kół 1510 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 92,7 mm
Kąt nachylenia główki ramy 65,5°
Koła Koła szprychowe
Rozmiar obręczy, przód 3.00 x 19″
Rozmiar obręczy, tył 4.50 x 17″
Opony, przód 120/70 R 19
Opony, tył 170/60 R 17
Hamulce, przód Dwutarczowe, tarcze pływające, średnica 305 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
Hamulce, tył Jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
ABS BMW Motorrad ABS w standardzie (półzintegrowany, wyłączalny)
Kontrola trakcji Automatyczna Kontrola Stabilności ASC w standardzie
Wymiary/masy
Długość 2255 mm
Szerokość (z lusterkami) 980 mm
Wysokość (bez lusterek) 1450 mm
Wysokość siedzenia (bez obciążenia) 890 / 910 mm (siedzenie Rallye: 895 mm, niskie zawieszenie 840/860 mm, niskie zawieszenie z niskim czarnym siedzeniem: 820/840 mm)*
Długość łuku krokowego na pusto 1950 / 1990 mm (siedzenie Rallye: 1970 mm, niskie zawieszenie 1850/1890 mm, niskie zawieszenie z niskim czarnym siedzeniem: 1810/1850 mm)*
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 263 kg
Dopuszczalna masa całkowita 480 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 217 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 30 l
Rezerwa paliwa Około 4 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
44 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
90%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości