Aktualnie czytasz:
BMW S 1000 XR: Dane techniczne, cena i opinie
0

S 1000 XR to połączenie sportu z cechami turystycznego motocykla. Spory silnik o pojemności 999 cm3 i dużej mocy 165 KM. Elektroniczny wtrysk paliwa obniża średnie spalanie, które wynosi 6,7 l. Oczywiście motocykl ten jest zgodny z wytycznymi emisjami spalin Euro 4.

S 100 XR wyróżnia się dużym skokiem zawieszenia, co wpływa na komfort podróży, natomiast sportowy charakter jest widoczny gołym okiem. Imponuje on również zastosowanymi innowacjami w postaci dwóch trybów jazdy dostępnych w standardzie: Deszcz i Szosa. Oprócz tego zainstalowano w nim układ ASC, czyli automatyczną kontrolę stabilności, która poprawia bezpieczeństwo podczas jazdy.

 
Czytaj
REKLAMA

Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.

Szczegóły
Dane techniczne

Silnik
Rodzaj Chłodzony wodą/olejem, 4-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, cztery zawory na cylinder, dwa wałki rozrządu w głowicy
Średnica cylindra/skok tłoka 80 mm x 49.7 mm
Pojemność 999 cm3
Moc znamionowa 121 kW (165 hp) przy 11,000 obr/min.
Maks. moment obrotowy 114 Nm przy 9,250 obr/min.
Stopień sprężania 12.0 : 1
Sporządzanie mieszanki Elektroniczny wtrysk
Norma emisji spalin EU-4
Osiągi/Zużycie paliwa
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 6,7 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super i premium o liczbie oktanowej 95 - 98 (czujnik spalania stukowego, moc znamionowa dla benzyny o LO 98).
Instalacja elektryczna
Alternator 486 W
Akumulator 12 V / 8 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane mechanicznie, z układem antyhoppingowym.
Skrzynia biegów 6-stopniowa o stałym zazębieniu ułożonym w jednej płaszczyźnie
Napęd Łańcuch 17/45
Zawieszenie/Hamulce
Rama Rama mostkowa z kompozytu aluminiowego, silnik stanowi część konstrukcji nośnej
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec upside-down, Ø 46 mm, regulowane tłumienie kompresji i odbicia
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Podwójny wahacz z odlewu aluminiowego, regulacja tłumienia kompresji
Skok zawieszenia przód/tył 150 mm / 140 mm
Rozstaw kół 1548 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 117 mm
Kąt nachylenia główki ramy 64.5°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17″
Rozmiar obręczy, tył 6.00 x 17″
Opony, przód 120/70 ZR 17
Opony, tył 190/55 ZR 17
Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 320 mm, radialne stałe zaciski czterotłoczkowe
Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy
ABS BMW Motorrad Race ABS w standardzie (częściowo zintegrowany), odłączalny
Kontrola trakcji Automatyczna Kontrola Stabilności ASC w standardzie
Wymiary/masy
Długość 2183 mm
Szerokość (z lusterkami) 940 mm
Wysokość (bez lusterek) 1408 mm
Wysokość siedzenia (bez obciążenia) 840 mm
Długość łuku krokowego na pusto 1894 mm
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 228 kg
Dopuszczalna masa całkowita 444 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 216 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 20 l
Rezerwa paliwa około 4 l

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
52 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
50%
Interesujące
13%
heh...
0%
Że co?
4%
Grrrr!
0%
Smutne
33%

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości