125 ccm
Aktualnie czytasz:
Vespa GTS 125 Super
2
 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka RSX 125

Nowy RSX to 10.6 KM, agresywnie brzmiący wydech i dwa hamulce tarczowe. Do tego sportowy design, niezawodny silnik zasilany wtryskiem i dwa hamulce tarczowe. Nowy RSX jest świetnym sposobem na wkroczenie do świata prawdziwego motocyklizmu.

Wielu widząc na naszych ulicach klasyczne Vespy dziwi się dlaczego na naszych drogach coraz więcej „napompowanych” modeli tej skuterowej legendy… To GTS. Maksi skuter zamknięty w poszerzonej ramie klasycznej „osy”. Dopiero gdy podejdzie się bliżej można dostrzec większe klosze lamp, koła i… silnik. Włosi, aby zrobić więcej miejsca jednostce 125 musieli zupełnie przekonstruować szkielet skutera. Proporcje jednak pozostały te same. Na szczęście.
A ty zamieniłbyś swój skuter na Vespę GTS?

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe Jakub100001
    13 maja 2011 at 19:51

    Jakby Vespa kosztowała max 7 tysięcy to bym się nie zastanawiał.A tu trzeba w sklepie zostawić kilkanaście tysięcy,ale jakość w porównaniu do chińczyków jest niesamowita.

  • Zdjęcie profilowe domo1293
    16 maja 2011 at 23:45

    tutej się z tobą zgodze ale to się płaci tyle kasy za markę i ich historię no ale wiadomo nie porównuje się hinczyka do Wespy