Suzuki Katana w kolorze Glass Sparkle Black na EICMA 2018

Podczas listopadowych targów motocyklowych EICMA w Mediolanie Suzuki zaprezentowało ofertę na sezon 2019. Najwięcej emocji dostarczył najnowszy model Katana, który po raz pierwszy można było zobaczyć w nowym, mrocznym kolorze Glass Sparkle Black.

6. listopada, pierwszy dzień prasowy targów motocyklowych EICMA w Mediolanie, przyniósł prezentację najnowszego motocykla Suzuki klasy street – GSX1100S Katana. Nowy, czarny kolor Glass Sparkle Black przydaje tej stylowej maszynie jeszcze więcej charakteru i mrocznej estetyki. Nawiązujący do stylistyki samurajskiego miecza, wykuty do perfekcji i wypolerowany do ostatecznego lśnienia, stworzony, aby zapewnić maksymalną kontrolę i optymalną wydajność – 150-konna Katana rozgrzewa serca motocyklistów z całego świata.

GSX1100S obfituje w charakterystyczne detale. Pionowo ułożone nad sobą reflektory świateł drogowych i mijania tworzą charakterystyczną “twarz” maszyny. Reflektory LED i przednie światła LED podkreślają ostre linie osłony pokrywającej specjalnie zaprojektowany panel przyrządów. Eleganckie dwukolorowe siedzenie zapewnia wygodę dla kierowcy i pasażera. Tylne światło ma wyrazisty wzór, a tylna osłona koła wyprowadzona z wahacza uzupełnia czysty, kompaktowy i ostry wygląd tylnej części motocykla. Dopełnieniem całości jest czarny tłumik wydechu Katany.

Serce potężnej mocy Katany to niestandardowa ze względu na długi skok tłoka wersja legendarnego, rzędowego, czterocylindrowego silnika 999 cm3 z wtryskiem paliwa, który sprawdził się w modelu GSX-R1000 z lat 2005-2008. Szeroki zakres momentu obrotowego łączy się z nową regulacją przepustnicy, zapewniającą płynną dostawę mocy. Jej wykorzystanie na drodze w kontrolowany i skuteczny sposób możliwe jest dzięki: zastosowaniu sprzęgła ograniczającego wsteczny moment obrotowy, trzystopniowemu systemowi kontroli trakcji Suzuki i nowym, bezdętkowym oponom, zaprojektowanym specjalnie dla KATANY. Hamulce tarczowe FUJICO z przednimi zaciskami hamulcowymi Brembo typu mono-block i systemem ABS zapewniają bezpieczeństwo i łatwą do kontrolowania siłę hamowania.

[trending]

 

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button