BMW Motorrad
Aktualnie czytasz:
BMW S 1000 RR 2019. Zupełnie nowy model
0

207 KM, 197 kg wagi na mokro. Król klasy superbike powraca, także do serii wyścigowej WSBK.

BMW podczas trwających targów EICMA 2018 zaprezentowało całą gamę nowości. Wśród nich wyczekiwane BMW S 1000 RR 2019. Zupełnie nowa konstrukcja nie idzie za europejskimi trendami dotyczącymi pojemności i nowy S 1000 RR to nadal „litr”. A to akurat dobra informacja.

Jednostka napędowa posiada zmienne fazy rozrządu ShiftCam. Pozwoliło to osiągnąć moc maksymalną na poziomie 207 KM. Silnik został zbudowany od podstaw. Niestety, nie znajdziemy w nim kręcącego się w przeciwnym kierunku wału korbowego (o czym spekulowano w ostatnich tygodniach). Jest za to węższy i 4 kg lżejszy. 

Nowa jest także rama. Silnik częściowo spełnia rolę nośną, co pozwoliło na obniżenie masy. 197 kg wagi to świetny wynik.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.

Wizualnie S 1000 RR 2019 odchodzi o lubianego (lub nienawidzonego) zestawu asymetrycznych lamp. Teraz S 1000 przypomina nieco bardziej motocykle japońskie, ze zwartą i agresywną sylwetką. 

Najważniejsze w obecnych czasach jest oczywiście wyposażenie. W tym przypadku Bawarczycy nie oszczędzali. Całość elektronicznych wspomagaczy oparta jest o 6-osiową jednostkę IMU. Standardowo otrzymujemy Cornering ABS (w nomenklaturze BMW to ABS Pro), kontrolę trakcji opartą o powyższą jednostkę IMU i system zapobiegający wheelie. W standardzie także cztery zmienne tryby - RAIND, ROAD, DYNAMIC i RACE. Opcjonalnie będzie można dokupić tryb RACE PRO pozwalający na dokładne ustawienie preferencji przez użytkownika (nie tylko sposób ingerencji kontroli trakcji, ale także np. siłę hamowania silnikiem). Pół-aktywne zawieszenie DDC to także opcja. 

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Całość obsługiwana jest przez 6,5-calowy wyświetlacz TFT znany z innych wysokich modeli BMW. 

Ciekawostką jest „Pakiet M” (skojarzenia z samochodami BMW jak najbardziej na miejscu). Karbonowe koła, wyższy zadupek, dedykowane siedzenie, lżejszy akumulator, zmienna geometria mocowania tylnego wahacza plus wszystkie pakiety „PRO”. Masa S 1000 RR w wersji „M” spada o kolejne 3,5 kg.

Ceny i dostępność na chwilę obecną nie są znane. 

BMW S 1000 RR 2019 - galeria zdjęć:

Źródło: BMW

 

Jaka jest Twoja reakcja?
100%
0%
0%