Kolejną nowością jest GS Adventure wyposażony w technologię ShiftCam.
Tego w sumie się spodziewaliśmy. Nowy R 1250 GS Adventure przejmuje technologię z R 1250 GS. Oznacza to, że w jednostce napędowej znajdziemy zmienne fazy rozrządu, 136 KM i pojemność 1254 ccm. Znajdziemy także kolorowy, 6,5-calowy wyświetlacz TFT, zmienne tryby jazdy, kontrolę trakcji opartą o IMU i ABS Pro pozwalający na hamowanie w zakrętach.
R 1250 GS Adventure to wszystko powyższe plus: aluminiowe, szprychowane koła w rozmiarze 19/17. Ogromny, 30-litrowy zbiornik paliwa, gmole chroniące silnik i zbiornik paliwa, płyta pod silnik. Skok zawieszenia jest także większy – to 210 mm z przodu i 220 mm z tyłu (190/200 w bazowej wersji). Masa? 268 kg, więc jest co dźwigać.
Dodatkowo przyszły właściciel może zainwestować w tryby jazdy „PRO” i całą masę akcesoriów z katalogu BMW.
BMW R 1250 GS Adventure 2019 – galeria:
Źródło: BMW
[trending]