BMW R 1250 GS Adventure 2019. Tego się spodziewaliśmy

Kolejną nowością jest GS Adventure wyposażony w technologię ShiftCam. 

Tego w sumie się spodziewaliśmy. Nowy R 1250 GS Adventure przejmuje technologię z R 1250 GS. Oznacza to, że w jednostce napędowej znajdziemy zmienne fazy rozrządu, 136 KM i pojemność 1254 ccm. Znajdziemy także kolorowy, 6,5-calowy wyświetlacz TFT, zmienne tryby jazdy, kontrolę trakcji opartą o IMU i ABS Pro pozwalający na hamowanie w zakrętach. 

R 1250 GS Adventure to wszystko powyższe plus: aluminiowe, szprychowane koła w rozmiarze 19/17. Ogromny, 30-litrowy zbiornik paliwa, gmole chroniące silnik i zbiornik paliwa, płyta pod silnik. Skok zawieszenia jest także większy - to 210 mm z przodu i 220 mm z tyłu (190/200 w bazowej wersji). Masa? 268 kg, więc jest co dźwigać.

Dodatkowo przyszły właściciel może zainwestować w tryby jazdy „PRO” i całą masę akcesoriów z katalogu BMW. 

REKLAMA

Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

BMW R 1250 GS Adventure 2019 - galeria: 

Źródło: BMW

[trending]

 

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button