Nowy Diavel z jednej strony zbliża się do XDiavela, z drugiej podkręca koncepcję power cruisera. Poznajcie model Diavel 1260 2019.
Jak wskazuje liczba w nazwie, nowy Diavel otrzymał jednostkę napędową Testastrerra DVT o pojemności 1262 ccm i mocy 157 KM. To ten sam silnik, który znajdziemy chociażby w dużej Multistradzie. Diavel od samego początku był interpretacją cruisera, motocyklem pomiędzy miejskim streetfighterem, a bulwarówką. Teraz (w obecności XDiavela), nowy Diavel idzie w stronę jeszcze bliższą streetfighterom.
Co obok nowego silnika? Przeprojektowana rama, dzięki którem Diavel 2019 ma być bardziej zwrotny. Wyświetlacz TFT, zmienne tryby jazdy, Cornering ABS, kontrola trakcji oparta o IMU (żyroskopy), wheelie control i kontrola startu. Ta ostatnia w modelu XDiavel spisuje się rewelacyjnie, zostawiając pod światłami każdego (bez wyjątków). Na 17-calowe koło z tyłu nawinięto oponę o rozmiarze 240 mm.
W modelu „S” znajdziemy w pełni LED-owe oświetlenie, zawieszenie marki Ohlins z pełną regulacją, zaciski Brembo M50, quickshifter, dedykowane felgi i dodatki.
Wizualnie Diavel 1260 zbliżony jest do modelu XDiavel. Pozycja za sterami w Diavelu będzie jednak bardziej szosowa, bez nóg wyciągniętych do przodu.
Ducati Panigale V4R ma 231 KM mocy…