Nowe BMW R 1250 GS 2019. Więcej mocy, bogatsze wyposażenie

BMW właśnie potwierdziło fakt, że w przyszłym roku w ofercie pojawi się nowy model BMW R 1250 GS. GS 2019 będzie mocniejszy, bogaciej wyposażony w standardzie i dostępny w kilku wersjach.

Zmienne fazy rozrządu lub technologia ShiftCam, jak nazywa ją BMW, to klucz do zmian w modelu. Zresztą, większość nowości dotyczy właśnie jednostki napędowej. Więcej i mocniej to klucz do nowej jednostki napędowej. Jej pojemność wzrosła do 1254 ccm, a dzięki zastosowaniu systemu zmiennych faz rozrządu moc do 134 KM, a moment obrotowy do ponad 140 Nm. Jak wspomniałem wyżej, technologia nazywa się ShiftCam i można zobaczyć jak działa tutaj:

R 1250 GS 2019 różni się delikatnie wizualnie do poprzednika, otrzymał także nowe malowania i nowe pakiety wyposażeniowe. Najciekawszą wydaje się być wersja HP w offroadowym sznycie.

W standardzie we wszystkich modelach R 1250 GS znajdziemy dwa tryby jazdy (Riding Modes), ABS pozwalający na hamowanie w zakrętach (ABS Pro), pół-aktywne, elektronicznie sterowane zawieszenie (Dynamic ESA), LED-owe oświetlenie, oczywiście kontrolę trakcji (ASC) i wiele innych. Warto dodać, że standardem będzie także 6,5-calowy wyświetlacz TFT pozwalający na sparowanie z telefonem (muzyka, nawigacja, odbieranie wiadomości).  

Bądź zawsze na bieżąco dzięki Jednoślad.pl News

Dynamic Brake Control czyli system zapobiegający niecelowemu otwieraniu przepustnicy podczas hamowania będzie opcją. Tak samo jak quickshifter (Shift Assist Pro) i dodatkowe tryby pracy (Riding Modes Pro).

Nowe BMW R 1250 GS dostępne będzie na początku przyszłego roku. 

[trending]

 

Czytaj dalej

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

2 opinii

  1. Wszystkie systemy prócz Dynamic Brake Control czyli niemożliwości dodania gazu przy hamowaniu są dostępne w aktualnym modelu, jako opcja.. Od roku modelowego 2018 również ESA nowej generacji z automatyką regulacji wysokości.
    Szkoda, że przednie hamulce to już nie Brembo. Pewno 5kg więcej podczas jazdy nie będzie odczuwalne, w terenie to już spora nadwaga.
    Silnik ze względu na nowy rozrząd jest jeszcze szerszy.
    Wygląd jak zawsze super.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button