Integra była niegdyś sportowym, przednionapędowym samochodem Hondy. Od sezonu 2012 nazwę tą odziedziczy nowy maxi-skuter. Już na pierwszy rzut oka widać, że motocykl czerpie z najnowszego nurtu designerskiego, przypominając nieco nową CBR600F czy VFR1200FA z którą dzieli koncepcję przełożenia napędu. Bowiem Honda Integra to tak naprawdę motocykl w skuterowej skórze, wyposażony w silnik o pojemności 700ccm oraz automatyczną dwusprzęgłową skrzynię umożliwiającą ręczną zmianę przełożeń. Czy nowa 700-setka okaże się strzałem w dziesiątkę?
Fot.: Honda Motor Co.
Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B
Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.