Aktualnie czytasz:
Brak szkoły jazdy na małych motocyklach = problemy z dużymi (Honda VT 750 Shadow Classic)
4
 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

„Dla mnie motocykle zaczynają się od 600 w górę” – ile razy słyszałem tego typu stwierdzenie. Zawsze mi się śmiać chciało z takich chojraków, bo ciekaw jestem czy naprawdę większym obciachem jest dla nich jazda na 125tce, czy takie jak w tym video traktowanie dużego sprzęta? Zobaczcie sami…

Ten kawał klasycznego motocykla to Honda VT 750 Shadow Classic – gotowy do jazdy, z pełnym bakiem i dodatkami typu sisibar, bagażnik, stelaże do sakw itd, waży około 280 kg. Motocykle klasyczne nie są jakoś świetnie wyważone i manewrowanie nimi, czy jazda z małymi prędkościami wymaga od motocyklisty uwagi, koncentracji, myślenia i doświadczenia. Zobaczcie co się dzieje gdy tego wszystkiego zabraknie.

 
Czytaj
REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
100%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe Krupek
    16 maja 2016 at 14:13

    Na pewno trzeba trochę uważać przy kręceniu takim sprzętem ale ten gość to ewidentnie piździelec

  • Marcin
    16 maja 2016 at 19:04

    Ja na pierwszy poważny motocykl kupiłem Hondę Rebel w sumie z dodatkami waży około 200 kg. Już z taką wagą manewrowanie jest utrudnione, a z pasażerem tym bardziej. Trzeba nauczyć się pokory i mierzyć siły na zamiary.

  • MalF
    16 maja 2016 at 20:07

    200kg….moj gs1200 załadowany waży prawie 293kg…..

  • ktym
    17 maja 2016 at 00:29

    motocykle zaczynają sie od 600, a potem taki schaaf dyma fireblade’a na cb500. nie maszyna a technika… Ale z drugiej strony na pierwszy motocykl polecają cb500 itp bo lekka i zwinna, a ona wcale nie jest taka lekka. Sportowe litry są lżejsze, bo cb500 waży prawie 200kg z plynami.