Aktualnie czytasz:
Brak szkoły jazdy na małych motocyklach = problemy z dużymi (Honda VT 750 Shadow Classic)
4
 
Czytaj
REKLAMA

-10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.

„Dla mnie motocykle zaczynają się od 600 w górę” – ile razy słyszałem tego typu stwierdzenie. Zawsze mi się śmiać chciało z takich chojraków, bo ciekaw jestem czy naprawdę większym obciachem jest dla nich jazda na 125tce, czy takie jak w tym video traktowanie dużego sprzęta? Zobaczcie sami…

Ten kawał klasycznego motocykla to Honda VT 750 Shadow Classic – gotowy do jazdy, z pełnym bakiem i dodatkami typu sisibar, bagażnik, stelaże do sakw itd, waży około 280 kg. Motocykle klasyczne nie są jakoś świetnie wyważone i manewrowanie nimi, czy jazda z małymi prędkościami wymaga od motocyklisty uwagi, koncentracji, myślenia i doświadczenia. Zobaczcie co się dzieje gdy tego wszystkiego zabraknie.

 
Czytaj
REKLAMA

ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.

Jaka jest Twoja reakcja?
0%
100%
0%
  • Zdjęcie profilowe Krupek
    16 maja 2016 at 14:13

    Na pewno trzeba trochę uważać przy kręceniu takim sprzętem ale ten gość to ewidentnie piździelec

  • Marcin
    16 maja 2016 at 19:04

    Ja na pierwszy poważny motocykl kupiłem Hondę Rebel w sumie z dodatkami waży około 200 kg. Już z taką wagą manewrowanie jest utrudnione, a z pasażerem tym bardziej. Trzeba nauczyć się pokory i mierzyć siły na zamiary.

  • MalF
    16 maja 2016 at 20:07

    200kg….moj gs1200 załadowany waży prawie 293kg…..

  • ktym
    17 maja 2016 at 00:29

    motocykle zaczynają sie od 600, a potem taki schaaf dyma fireblade’a na cb500. nie maszyna a technika… Ale z drugiej strony na pierwszy motocykl polecają cb500 itp bo lekka i zwinna, a ona wcale nie jest taka lekka. Sportowe litry są lżejsze, bo cb500 waży prawie 200kg z plynami.