Brak szkoły jazdy na małych motocyklach = problemy z dużymi (Honda VT 750 Shadow Classic)

"Dla mnie motocykle zaczynają się od 600 w górę" - ile razy słyszałem tego typu stwierdzenie. Zawsze mi się śmiać chciało z takich chojraków, bo ciekaw jestem czy naprawdę większym obciachem jest dla nich jazda na 125tce, czy takie jak w tym video traktowanie dużego sprzęta? Zobaczcie sami...

Ten kawał klasycznego motocykla to Honda VT 750 Shadow Classic - gotowy do jazdy, z pełnym bakiem i dodatkami typu sisibar, bagażnik, stelaże do sakw itd, waży około 280 kg. Motocykle klasyczne nie są jakoś świetnie wyważone i manewrowanie nimi, czy jazda z małymi prędkościami wymaga od motocyklisty uwagi, koncentracji, myślenia i doświadczenia. Zobaczcie co się dzieje gdy tego wszystkiego zabraknie.

REKLAMA

Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

Advertisement

Inne publikacje na ten temat:

4 opinii

  1. Ja na pierwszy poważny motocykl kupiłem Hondę Rebel w sumie z dodatkami waży około 200 kg. Już z taką wagą manewrowanie jest utrudnione, a z pasażerem tym bardziej. Trzeba nauczyć się pokory i mierzyć siły na zamiary.

  2. motocykle zaczynają sie od 600, a potem taki schaaf dyma fireblade’a na cb500. nie maszyna a technika… Ale z drugiej strony na pierwszy motocykl polecają cb500 itp bo lekka i zwinna, a ona wcale nie jest taka lekka. Sportowe litry są lżejsze, bo cb500 waży prawie 200kg z plynami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button