125 ccm
Aktualnie czytasz:
Motocykle SYM z nowej rodziny NH. Jakościowe 125-ki z Tajwanu
2

Z czym kojarzy Wam się marka SYM? Najczęściej słyszymy odpowiedź: „Chińczyk!”. I to pierwszy błąd. Tajwański producent aspiruje dużo wyżej, a najnowsze modele motocykli SYM są tego kolejnym dowodem.

Kilka tygodni temu ze zdziwieniem przyglądaliśmy się informacji prasowej dotyczącej nowych motocykli SYMa. 125-ki o nieco nietypowej formie to kolejny dowód na to, że SYM chce uciec od łatki „Chińczyka” i aspiruje dużo wyżej. Modele z serii NH mają szanse na powodzenie, zwłaszcza biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości.

SYM NH X 125 i SYM NH T 125

SYM określa swoje pojazdy z rodziny NH jako „urban adventure”. To określenie ma szczególnie odzwierciedlenie w modelu NH T 125, który na myśl przywodzi bardzo lubianą Hondę Varadero 125 czy nawet mniej popularną Yamahę TDR 125. Nie jest to sprzęt offroadowy czy stricte turystyczny. Raczej podniesiony, motocyklowy SUV – z tą różnicą, że wyposażony w silnik o pojemności 125 ccm.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Jak już przy silniku jesteśmy, to jednostka napędowa SYMa generuje blisko 10 KM. Oczywiście 125-ki są dostępne dla kierowców posiadających prawo jazdy kategorii B. Jednocylindrówki osiągają 9,5 Nm i posiadają wtrysk paliwa. 11-litrowy zbiornik powinien zapewnić zasięg na poziomie przekraczającym 300 km.

 
Czytaj
REKLAMA

UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.

I model „T” i model „X” to konstrukcyjnie praktycznie bliźniacze. „X” idzie w stronę bardziej klasyczną, „T” posiada półowiewkę i szprychowane koła. Może nawet należałoby odszczekać, że NH T nie nadaje się w teren. Z kołem w rozmiarze 19-cali z przodu i całkiem niezłym prześwitem szutrowa przejażdżka nie powinna być problemem. Obydwa modele w standardzie posiadają LED-owe oświetlenie, gniazdo USB, wyświetlacz LCD i kombinowany układ hamulcowy CBS.

Motocykle SYM. A ile to kosztuje?

Wyglądają nieźle, posiadają przyzwoite wyposażenie i markę, która skutecznie aspiruje na motocyklowe Hyundaia. Ile w takim razie kosztują? I tutaj kolejna niespodzianka. Tańszy model „X” to wydatek 8 900 zł, droższy „T” kosztuje 9 600 zł.

Więcej o motocyklach SYM do znalezienia na stronach SYM POLSKA.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
100%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%