Aktualnie czytasz:
Aprilia RS 660 w testach. To nie tylko prototyp?
0

Okazuje się, że Włosi na poważnie podchodzą do wskrzeszenia klasy supersport. Może „supersport” to nieco na wyrost powiedziane. Na Zachodzie sprawnie funkcjonują klasy wyścigowe określane mianem SuperTwin i pozwolę sobie RS 660 nazywać właśnie w taki sposób.

W takim razie: co w nowym supertwinie Aprilii? Jednostka napędowa ma być „połową” jednostki znanej z modeli Tuono i RSV4. Rzędowa dwucylindrówka powinna generować w okolicach 100 KM i posiadać pojemność, jak sama nazwa wskazuje, gdzieś w rejonie 660 ccm (tutaj ważne – klasy wyścigowe dla tego typu motocykli ograniczają pojemność do 650 ccm). 

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Nie zdziwiłoby mnie jeśli Aprilia uzupełniłaby RS 660 w pełen pakiet elektronicznych wspomagaczy. Takie rozwiązanie mocno odróżniłoby model od japońskiej konkurencji, a zbliżyło do KTMa czy Ducati. Swoją drogą dwucylindrowa rzędówka tylko w pierwszej kolejności pojawiłaby się w wydaniu sportowym. Docelowo grupa Piaggio planuje inne modele oparte o platformę. Może powrót Nudy? Albo „mały” Caponord? 

 
Czytaj
REKLAMA

Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.

Póki co Włosi testują RS 660 na torach wyścigowych.

Źródło: Moto.it

 

Jaka jest Twoja reakcja?
60%
20%
0%