A. F. Próchnik i Junak stworzyli kolekcję odzieży “Cafe Racer”

Legendarna już marka Adam Feliks Próchnik przyzwyczaiła swoich odbiorców do zaskakujących kooperacji oraz intrygujących odniesień do polskiej historii. Najnowsza kolekcja na wiosnę i lato 2017 to efekt współpracy z producentem kultowych polskich motocykli, firmą Junak.

„Cafe Racer” to propozycja dla zdecydowanych, pewnych siebie mężczyzn i kobiet, których pociągają wyzwania. Połączenie sił dwóch potężnych marek o uznanej od dekad sławie zaowocowało śmiałym mariażem tradycji i nowoczesności. Rozpoznawalna wśród przedstawicieli kolejnych pokoleń marka Junak już od 1953 roku wychodzi naprzeciw motoryzacyjnym męskich pragnieniom. Przed laty obiekt pożądania każdego miłośnika jednośladów, dziś – kultowy pojazd, za którym stoi bogata we wspomnienia historia, motocykl Junak to coś więcej niż tylko środek transportu. To także dowód na siłę polskiej myśli technologicznej oraz rodzimego wzornictwa. To element polskiej tożsamości, który dla wielu mężczyzn pozostaje symbolem wolności.

Legendę Junaka z marką A. F. Próchnik łączy wieloletnia obecność na polskim rynku i silne zakorzenienie w historii kraju. Obydwie firmy towarzyszą kolejnym pokoleniom mężczyzn, zmieniając się razem z nimi i dojrzewając do rosnących potrzeb odbiorców. W ciągu ostatnich lat Junak odświeżył wzornictwo swoich pojazdów, zachowując jednak to, co najważniejsze: ducha przygody i buntowniczy charakter, nieobcy dziadkom, ojcom i synom.

Motocyklowe inspiracje zauważalne są w „Cafe Racer” w krojach poszczególnych modeli: dopasowanych ramonesek, skórzanych kurtek, dżinsowych katan. Kolekcja odpowiada na potrzeby wymagających odbiorców, śmiało interpretujących ponadczasową klasykę w zgodzie z własnym, indywidualnym stylem. W trosce o komfort noszenia wszystkie ubrania uszyte zostały z tkanin najwyższej jakości, gwarantując tym samym wygodę podczas codziennego użytkowania – nawet w przypadku długich motocyklowych wypraw w nieznane.

Ponadczasowa elegancja w nowoczesnej odsłonie splata się z nonszalancją i rockowymi akcentami, podkreślając siłę męskiej sylwetki. Miłośnicy garniturów z pewnością docenią klasyczne fasony w połączeniu z wyrazistymi wzorami, np. efektowną kratą windowpane i geometrycznymi deseniami.

W „Cafe Racer” powraca także krój, który w ciągu ostatnich lat wyrósł na flagowy model marki: garnitur z dwurzędową marynarką w licznych wariantach kolorystycznych dla wszystkich tych, którzy lubią wyróżniać się z tłumu. Stonowane odcienie beżu, granatu i szarości w połączeniu z bielą i czernią tworzą serię uniwersalnych propozycji, które poddają się licznym modyfikacjom. Marka wychodzi naprzeciw potrzebom mężczyzn, którzy dbają o swój wizerunek, jednak w modzie poszukują nie ekstrawagancji, a szlachetnej elegancji z oryginalnym wykończeniem.

Mężczyźnie Próchnika towarzyszy w „Cafe Racer” kobieta, której styl nawiązuje do męskiej części kolekcji. Swobodne t-shirty, krótkie letnie szorty, wiązane koszule i dżinsowe kurtki towarzyszą stylowym sukienkom o klasycznym kroju, oferując praktyczne rozwiązania zarówno na wyjątkowe okazje jak i w godzinach pracy, a także… po godzinach, podczas podróży w stronę zachodzącego na horyzoncie słońca.

Kolekcja odzieży, będąca wynikiem współpracy z Junakiem jest już dostępna w salonach A.F. Próchnik.

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Leszek Śledziński

Emerytowany dziennikarz motoryzacyjny portalu Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

3 opinii

  1. “dżinsowych katan”,
    Katana (jap. 刀?) – miecz japoński nihontō (jap. 日本刀?), czasami zwany mieczem samurajskim, o długości głowni powyżej 60 cm, jednosiecznej, o krzywej głowni i zaokrąglonym lub ściętym sztychu.
    Nie wiedziałem że z “dzinsu”
    Tak czy inaczej wygląda to na “lokowanie produktu”

  2. @Piotr, żeby było ciekawiej, co niektórzy sprzeczają się, czy japońska katana, to tak naprawdę miecz czy szabla. Za mieczem przemawia m.in. wielkość rękojeści na obie dłoni, a za szablą – brak prostej klingi i ostrze tylko po jednej jej stronie.

  3. Chłopaki akurat gadacie głupoty, ponieważ katana jest to również określenie lekkiej kurtki, zapytajcie rodziców jak takiego pojęcia nie znacie.
    Co do artykułu, Leszku prośba jak już umieszczasz bełkot marketingowy Almotu, bądź Próchnika to pisz na początku lub końcu, że to informacja prasowa.
    Nie bardzo rozumiem z kim firma Próchnik współpracowała przy tworzeniu kolekcji, ponieważ firma Junak produkująca motocykle nie istnieje, jest tylko marka Junak będąca własnością importera motocykli.
    Odzież może jest i skojarzona z modą Cafe, ale materiały średnie do ślizgania, a i z protektorami słabo. Ja bardziej od stylu cenie sobie swoje zdrowie i dlatego w kwestii ubioru zaufam firmom mającym pojęcie o specyfice stroju motocyklowego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button