W jakim stanie jest Junak M12 Vintage po roku katowania?

Przetrwał rok, ale jak poradzi sobie z traktowaniem Wonsa?

W skrócie
  • Jak prezentuje się Junak M12 Vintage po roku konkretnego użytkowania?
  • Ten egzemplarz nie miał lekko - czy zaliczył próbę czasu?
  • Lekko nie będzie - Wons zadba o to, aby dokładnie sprawdzić M12 Vintage

Pogoda za oknem na wszystkie sposoby zaczyna już namawiać nas do jazdy motocyklem, a że akurat do tego Wonsa nie trzeba zbyt długo namawiać to wsiadł na Junaka M12 Vintage, aby dosadnie sprawdzić czym może pochwalić się ten wyjątkowy motocykl dla posiadaczy kategorii A1 oraz B po roku konkretnego katowania. Jesteście ciekawi?

Słońce, wiosna i piątek to zdecydowanie najlepszy moment, aby w końcu wyciągnąć swój motocykl z garażu i udać się na pierwszą przejażdżkę. Wons każdego roku prezentuje nam jakiegoś niewielkiego Junaka i mam wrażenie, że on sam zapomina już o tym, że chwali się czasami tym samym modelem każdej wiosny. Ale wynika to z bardzo prostych powodów – żaden inny motocykl z Azji nie ma w Polsce swojego oficjalnego funclubu, mafii i forum, co bezpośrednio podnosi nieco naszemu Tobiaszowi trochę ego… No bo kto nie chciałby pomykać swoją stodwudziestkąpiątką w skórzanej kamizelce i dodatkowo z naklejką na zbiorniku reprezentując dumnie swój gang?

Ale dzisiaj nie o tym, bo testy nowych motocykli topowych producentów z Europy czy Japonii, ale także z Chin, są wyjątkowo proste. Wszystko działa jak powinno, każda cześć świetnie się prezentuje, a pokazanie jakichkolwiek bolączek wynikających z samej produkcji czy użytych materiałów jest wyjątkowo trudne. Egzemplarz Junaka M12 Vintage, który za chwile zobaczycie w filmie ma znacznie ciekawszą historię.

Najważniejsze informacje:

  1. Junak M12 Vintage po roku solidnego katowania we wszystkich redakcjach trafił w ręce Tobiasza – jak przetrwał próbę czasu?
  2. Vintage uzupełnia serię M12 i wyróżnia się szprychowymi kołami, prostą kierownicą oraz nową kanapą. Swoim wyglądem nawiązuje do klasycznych linii.
  3. Model M12 Vintage rozpędza się do prędkości maksymalnej wynoszącej 90 km/h. Jednostka o pojemności 124 cm3 została uzbrojona w elektroniczny wtrysk paliwa i generuje 9,53 KM.

Junak M12 Vintage, który aktualnie jest w rękach Tobiasza to sztuka, która ma za sobą kawał trudnego czasu. Warto zaznaczyć, że najprawdopodobniej ten egzemplarz przez cały poprzedni sezon trafiał w ręce wszystkich redakcji, gdzie testowany był do granic możliwości. Jeździł bez względu na pogodę, temperaturę i warunki na drodze, abyście wy dostawali pełnoprawne materiały przedstawiajace dany model w codziennych, jakże zróżnicowanych sytuacjach. Zdecydowanie jest to również najlepszy egzamin szczególnie dla jednośladów pochodzących z Azji, dla których właśnie próba czasu okazuje się być kluczowa.

No i właśnie taki ciekawy egzemplarz po mniejszych i większych przejściach, ale także diametralnie różnie traktowany trafił w sidła naszej redakcji. Zapomnijcie, że był systematycznie pucowany, garażowany i po każdej jeździe dokładnie myty. Ten Junak M12 Vintage po prostu jeździł i kompletnie od żadnego dziennikarza nie otrzymał taryfy ulgowej. Zresztą niektórzy nawet zaliczyli na nim wstydliwego paciaka, ale więcej szczegółów znajdziecie w poniższym filmie. Zobaczcie sami, jak prezentuje się M12 po roku solidnego katowania:

Jeżeli zachwyciliście się Junakiem M12 Vintage i już pędzicie do salonów sprzedaży to niezwykle się cieszymy, a jeśli nadal zastanawiacie się czy warto to koniecznie przypomnijcie sobie dlaczego Wons tak lubuje się w małych motorkach. Liczba pozytywów w przypadku zakupu niewielkiego jednośladu z silnikiem o pojemności 125 cm3 niesie za sobą mnóstwo korzyści, oszczędności i przede wszystkim radości.

  1. Żaden inny pojazd nie generuje tak głupich pomysłów jak motocykl, a dodatkowo jeżeli dojeżdżasz do pracy, a szef nie jest zadowolony, że drugiego dnia pracy wykonałeś jedynie 9 projektów graficznych to gwarancją udanego humoru jest dojazd do biura motorkiem.
  2. Posiadacze motorków jeżdżą za tzw. fryty.
  3. Motocykliści to prawdziwi twardziele (jak Wons).
  4. Jak masz firmę to musisz mieć motorek! Odliczasz VAT, PIT, CIF, KFC i MCD…
  5. Junak M12 Vintage kosztuje jedynie 13 999 złotych, a wiadomo, że CCC, czyli cena czyni cuda.
  6. Jeżdżąc na motocyklu skupiasz na sobie uwagę kobiet. Żadna Ci się nie oprze i być może właśnie przemierzając kilometry na jednośladzie znajdziesz wybrankę swojego serca.
  7. Jeździsz PKS? Olej to i kup tani motorek na kategorię B!

Ciąg dalszy pod materiałem wideo

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button