125 ccm
Aktualnie czytasz:
Yamaha MT-125 2020: Jeden z najmocniejszych motocykli na prawo jazdy B

Najnowsze, bandyckie, jaskrawe designem i osi膮gami wcielenie Yamahy MT-125 2020.

Naszym zdaniem w tej ods艂onie Yamaha potraktowa艂a klas臋 125 z nale偶ytym szacunkiem. A mo偶e po prostu pos艂ucha艂a g艂osu u偶ytkownik贸w, kt贸rzy oczekiwali jeszcze wi臋cej. Nie zrozumcie mnie 藕le, poprzednia MT 125 i wygl膮da艂a fajnie i je藕dzi艂a bardzo jak na le偶y, ale to co prezentuje wersja 2020 to po prostu nowy poziom. Zar贸wno je艣li chodzi o specyfikacje, ale te偶 design i elektroniczne dodatki.

S膮 agresywne 艣wiat艂a LEDy, elektroniczny kokpit, wtrysk, ch艂odzenie ciecz膮, sportowy wydech, ABS i mn贸stwo kutych, aluminiowych detali.

Ca艂a seria MT jest bardzo wa偶nym segmentem dla Yamahy, co wida膰 w rozwoju poszczeg贸lnych jej przedstawicieli. W tym roku to g艂贸wnie mniejsze pojemno艣ci zdaj膮 si臋 wyr贸偶nia膰. I to nie tylko za spraw膮 prawdziwie odjechanego designu. Tak, te motocykle kojarz膮 nam si臋 z mechatronicznymi naje藕d藕cami z kosmosu, a dynamiczny nowoczesny i agresywny wygl膮d potwierdzaj膮 mo偶liwo艣ci. W przypadku MT-125 mamy do czynienia z dobrej klasy podwoziem Deltabox.

 
Czytaj
REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 si臋ga do naszej historii oraz ikonicznych cech, kt贸re konsekwentnie rozwijali艣my przez lata. Rezultat: pe艂en charakteru z cruiser z najwi臋kszym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowali艣my i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. bia艂a podw贸jna linia w R 18 First Edition.

Zawieszenie przednie to odwr贸cony widelec plus monoabsorber na tylnej osi. Jest momentami twardo, ale za to czujemy si臋 pewnie podczas dynamicznej jazdy.

Do tego pot臋偶ne jak na t臋 klas臋 hamulce z czterot艂oczkowym radialnym zaciskiem przy przedniej tarczy. Te z kolei przydaj膮 si臋, bo MT-125 generuje maksymaln膮 dopuszczaln膮 moc jak膮 mo偶e osi膮ga膰 125. To r贸wne 15 KM i 11.5 Nm momentu.

 
Czytaj
REKLAMA

KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysy艂ka.

Uniwersalny kufer聽motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstaw膮 do 艂atwej instalacji.

Teoretycznie to maks jaki da si臋 wycisn膮膰, ale mimo to Japo艅czycy chcieli si臋 jeszcze bardziej popisa膰 i poprawili przebieg krzywej momentu. Jak tego dokonali? Stosuj膮c 鈥 uwaga 鈥 zmienne fazy rozrz膮du. Tak. W 125 ccm.

Dzi臋ki temu zyskujemy naprawd臋 fajn膮 charakterystyk臋 z zaskakuj膮c膮 jak na t臋 klas臋 elastyczno艣ci膮 i pazurem. Efekt jest taki, 偶e Mt-125 wydaje si臋 by膰 naprawd臋 jadowita co powoduje sporo motyli w brzuchu, zw艂aszcza patrz膮c na mas臋 Yamahy. To 140 z paliwem pod korek.

Ta 125-ka zdaje si臋 mie膰 wszystko co trzeba by stara膰 si臋 o miano lidera w swojej klasie. Dotyczy to nie tylko budz膮cego respekt i zaciekawienie wygl膮du i ponadprzeci臋tnej jednostki nap臋dowej. Nowoczesne i ca艂kiem bogate wyposa偶enie oraz dopracowane detale czyni膮 z niej bardzo ciekaw膮 propozycj臋 w艣r贸d nacechowanych sportowo neked贸w. I to do tego stopnia, 偶e gdyby zaklei膰 napisy 125 na bocznych panelach nadwozia, to ma艂o kto zorientowa艂by si臋, 偶e to maszyna na prawo jazdy kategorii B!

Niestety jak to w 偶yciu, wszystko ma sw膮 cen臋, a w wypadku Yamahy MT-125 jest to cena zakupu. Nowa Yamaha kosztuje 21000 z艂. To niema艂o za motocykl klasy 125. Jednak za te pieni膮dze otrzymujemy je偶d偶膮cy produkt z g贸rnej p贸艂ki, kt贸ry mo偶e konkurowa膰 ze wszystkim co dost臋pne na rynku i z wielkim prawdopodobie艅stwem wyjdzie z tej potyczki zwyci臋sko. Bycie na szczycie musi mie膰 swoj膮 cen臋鈥

Szczeg贸艂y
Cena

20 990 PLN

Jaka jest Twoja reakcja?
100%
0%
0%
1 Komentarze
  • vader
    23 maja 2020 at 17:16

    Szczeg贸艂y wymiataj膮 馃檪
    Ale z drugiej strony racja, i tak nikt nie kupi w takiej cenie, po co wi臋c dane techniczne…

Podziel si臋 opini膮

lub