Aktualnie czytasz:
Kawasaki ZX-10R, ZX-10R SE i ZX-10RR na 2019. Trzy nowe modele w ofercie
0

Kawasaki zaktualizowało swojego superbike’a. Dostępny w trzech odmianach model ZX-10R staje na szycie oferty japońskiego producenta.

ZX-10R może nie jest najpopularniejszym motocyklem klasy w Polsce, ale za to świetnie radzi sobie za granicą. To połączenie stosunkowo przystępnej ceny, bogatego pakietu elektronicznego i mocnego silnika. Pewnie nie bez echa przechodzą także kolejne tytuły mistrzowskie w WorldSBK.

Bazowy model ZX-10R w malowaniu KRT.

Nowe ZX-10R na 2019 rok nie jest zupełnie nowe, ale nadal warte wspomnienia. Zmiany w głowicy, agresywniejszy kształt wałków rozrządu i dodatkowa moc. Bazowy model generuje 203 KM, wyposażony jest w amortyzator Showa BFF, elektroniczny amortyzator skrętu Ohlins i quickshifter z downshifterem (plus wszystko co było dostępne w zeszłorocznym modelu, czyli cały pakiet elektronicznych wspomagaczy).

 
Czytaj
REKLAMA

Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.

Topowy model SE posiada elektronicznie sterowane zawieszenie.

Poziom wyżej jest model ZX-10R SE wyposażony w elektronicznie sterowane zawieszenie Showa  z trzema trybami pracy i specjalny lakier, który „leczy się” z zarysowań (znany już z modeli H2). ZX-10R SE to taki, powiedzmy, odpowiednik Yamahy R1M oraz innych topowych modeli wyposażonych w elektronicznie sterowane zawieszenie. 

Na samym szczycie jest limitowana do 500 sztuk wersja ZX-10RR. To homologacyjny motocykl dla serii WSBK, który kręci się do 600 obr./min. wyżej niżeli wersja bazowa, posiada kute felgi Marchesini, tytan w głowicy i wyższą moc. 

Powstanie tylko 500 sztuk ZX-10RR.

Który z modeli chcielibyście zobaczyć w garażu? 

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
75%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
25%