125 ccm
Aktualnie czytasz:
Test Hyosung GV125C: Motocyklowy egocentryk na prawo jazdy B
2

Hyosung GV125C to jedna z niewielu na naszym rynku maszyn 125 zbudowanych w oparciu o silnik v-twin. Jednak ten fakt nie jest najistotniejszy. Znacznie wa偶niejszy wydaje si臋 design oraz rozmiary tej maszyny. Czy to oznacza, 偶e ten sprz臋t zale偶y kupowa膰 wy艂膮cznie sercem?

Po cz臋艣ci tak, a to dlatego, poniewa偶 ma艂o tutaj walor贸w praktycznych. Musicie pami臋ta膰, 偶e聽Hyosung GV125C nie jest lekkim atlet膮, kt贸ry idealnie sobie b臋dzie radzi膰 podczas manewrowania pomi臋dzy autami w mie艣cie. Ten oty艂y聽cruiser wa偶y 172 kilogramy! To tyle, co cho膰by Yamaha聽MT-07 700.

By膰 mo偶e jakim艣 usprawiedliwieniem mo偶e by膰 du偶a moc jak na silnik 125 ccm. Wed艂ug specyfikacji technicznej ma艂y v-twin generuje聽13,5 konia, co pozwala na rozkulanie si臋 powy偶ej setki na d艂uuugiej prostej. Jednak musicie pami臋ta膰, 偶e聽Hyosung GV125C absolutnie nie jest maszyn膮 nastawion膮 na sport. Je艣li wyobra偶acie sobie, 偶e b臋dziecie tym sprz臋tem kr臋ci膰 b膮czki, albo stawia膰 go na ko艂o to lepiej poszukajcie gdzie indziej.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Hyosung GV125C to maszyna turystyczna, lekko ospa艂a i zwracaj膮ca na siebie uwag膮 dostojno艣ci膮. Taka w艂a艣nie b臋dzie wasza jazda - leniwa i stonowana. W czasie jej trwania b臋dziecie z pewno艣ci膮 zauwa偶alni. GV robi sporo zamieszania w t艂umie. Chromy, klasyczne kszta艂ty, g艂臋bokie brzmienie "fa艂ki", ogrom "smacznych" detali... po prostu jeste艣my pod wra偶eniem...
Docenicie tak偶e komfort jazdy. Motocykl jest nastawiony na komfort. Kanapa jest du偶a i bardzo mi臋kka. Przypomina klasyczne siod艂o. Narzeka膰 nie b臋dzie tak偶e nasza pasa偶erka. Przypadnie jej go gustu tak偶e mi臋kkie zawieszenie. Ma ono jeszcze t臋 zalet臋, 偶e zachowuje si臋 bardzo przewidywanie podczas gwa艂townych manewr贸w.

Dla kierowcy niezwykle wa偶ne jest wywa偶enie.聽Hyosung GV125C posiada nisko osadzony 艣rodek ci臋偶ko艣ci. Taka jest te偶 nasza pozycja. Siedzimy niemal na asfalcie, a nogi trzymamy na podparciach blisko przedniej osi. To dobre rozwi膮zanie dla wysokich u偶ytkownik贸w tego motocykla. Ka偶dy znajdzie tutaj odpowiedni膮, wyluzowan膮 pozycj臋.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Humor nam psuje ta skrzynia bieg贸w. Jest albo 藕le wyregulowania, albo nieprecyzyjna. Znalezienia luzu w tym sprz臋cie to jak trafienie niekr臋conego, dziesi臋cioletniego diesela z Niemiec. Niemal niemo偶liwe. Zaskoczy艂 nas te偶 hamulec b臋bnowy na tylnej osi. Przy tej masie nale偶a艂oby tutaj pomy艣le膰 o dwu-t艂oczkowym zacisku na tarczy, czyli takim rozwi膮zaniu jak na przodzie. Nie b臋dziemy wspomina膰 ju偶 o braku wtrysku paliwa czy ch艂odzeniu ciecz膮. Tego tutaj zabrak艂o, mimo do艣膰 wysokiej ceny.

P艂acimy tutaj za egocentryzm, za bycie zauwa偶onym. Tak偶e za komfort i mo偶liwo艣膰 kreowania swojego indywidualizmu. Bo聽Hyosung GV125C jest sprz臋tem niecodziennym, bardzo oryginalnym, wr臋cz niepowtarzalnym w segmencie 125 ccm. Je艣li czujesz, 偶e to jest Twoja liga i odwzorowanie samego siebie to si臋 nie zastanawiaj i nie zwracaj uwagi na nasze czepialstwo wzgl臋dem tego sprz臋tu.

 

Jaka jest Twoja reakcja?
86%
0%
7%
  • Zdj臋cie profilowe wena2k432
    20 czerwca 2015 at 06:02

    Motocykl ma pewne wady, chocia偶 nie zgadzam si臋 ze wszystkimi wymienionymi, ale jak dla mnie jest super. Obok Hyosunga GT 125 to dla mnie jedna z najlepszych maszyn 125 bior膮c pod uwag臋 cena/jako艣膰.

    Pozdrawiam.

  • Zdj臋cie profilowe rider_mniejnizcwiartka
    22 czerwca 2015 at 09:53

    Witam
    Ze zdumieniem czyta艂em powy偶szy artyku艂.
    Je偶d偶臋 Hyosungiem GV 125C od lutego – nabi艂em nim ju偶 prawie 3000 km. Owszem, r贸wnie偶 mia艂em problem z luzem – korekta naci膮gu linki sprz臋g艂a przy przegl膮dzie po 1000 km za艂atwi艂a problem.
    Osi膮gi? Osi膮gi jak na motocykl o tej pojemno艣ci s膮 naprawd臋 dobre. Wa偶臋 ponad 110 kg, cz臋sto je偶d偶臋 z „plecaczkiem”, czyli z dodatkowymi 60 kg – pr臋dko艣ci rz臋du 110 km/h (i to czytane z nawigacji, nie z licznika) nie s膮 niczym dziwnym.
    A je藕dzimy razem sporo, i do pracy (30km w jedn膮 stron臋) i na trasy.
    Z reszt膮 zapraszam na nasz motocyklowy blog: mniejnizcwiartka.pl – tam kilka filmik贸w z tras, zdj臋cia, itp. By艂em tym moto i w g贸rach, zje藕dzili艣my nasze (艂adne, ale r贸wnie偶 g贸rzyste) okolice. By艂em te偶 na trasie 300 km, 5-6 godzin w siodle.
    Rozmiary motocykla – przy moim wzro艣cie i wadze – tylko na plus. Wygoda w stosunku do mniejszych konstrukcji – nie ma por贸wnania. Silnik V – brzmi jak silnik, a nie zarzynana sokowir贸wka.
    Cena – p艂aci si臋 za to co si臋 dostaje – jako艣膰 wykonania stoi na zdecydowanie wy偶szym poziomie od chi艅skich produkcji.
    Wiem co pisz臋, poprzedni sezon „uje偶d偶a艂em” Rometa Soft 125 ccm.
    Te偶 fajna maszyna, ale ci臋偶ko jest je w jaki艣 spos贸b por贸wna膰. Owszem – inna pozycja za kierownic膮, jednocylindrowy silnik sprawia wra偶enie wi臋kszej dynamiki – ALE – wystarczy przymierzy膰 si臋 do pr臋dko艣ci licznikowych z nawigacj膮 i szybko dowiemy si臋, 偶e pokazywane na liczniku 104 km/h to w rzeczywisto艣ci nieca艂e 90 km/h na nawigacji. Stawiaj膮c motocykle obok siebie (mam takie zdj臋cie 馃檪 ) mamy dok艂adny obraz tego o czym pisz臋 – jest motocykl… i ma艂y motorek.
    Wiadomo – to tylko 125 ccm, 13,5 KM. Podjazdy – wachlowanie biegami, wyprzedzanie tira na trasie – to wyzwanie. Ale og贸lne wra偶enia – jednym s艂owem: BOMBA.
    A s艂owa: „p艂acimy tutaj za egocentryzm, za bycie zauwa偶onym” dotycz膮 chyba wszystkich motocykli typu cruiser i chopper.. 馃檪
    A zauwa偶anym si臋 jest – Aquilka jest naprawd臋 pi臋kna!
    Pozdrawiam,
    Wojtek
    mniejnizcwiartka.pl