Kymco K-XCT 300i to nowość dla osób ceniących sobie agresywny, nowoczesny styl. Kymco stworzyło pojazd dla szukających mocnych wrażeń oparty na sprawdzonej i docenionej konstrukcji Downtown 300i. Dbałość o detale pozwoliła zbudować wyjątkowy pojazd wyróżniający się na tle konkurencji. Nowoczesna, odważnie narysowana sylwetka jednoznacznie pokazuje, że mamy do czynienia z pojazdem o sportowym charakterze. Niebanalny wygląd idzie w parze z dobrymi osiągami oraz wrażeniami z jazdy zarezerwowanymi dotychczas dla chyba nieco mocniejszych pojazdów. Niska masa w połączeniu ze zwrotnością sprawiają, że każda podróż K-XCT staje się niezapomnianą przygodą – Zapewnia nas polski przedstawiciel marki, firma Motor-Land.
Egzemplarze oferowane w tym sezonie niestety nie będą wyposażone w system ABS. Kymco K-XCT będzie w sprzedaży na początku czerwca 2013.
Egzemplarz demo (w kolorze niebieskim) jest już do obejrzenia w salonie Kymco (ul. Wał Miedzeszyński 262 ; 04-792 Warszawa)
Cena detaliczna (brutto) 17 600 PLN.
Kymco K-XCT dane techniczne:
Pojemność i typ silnika: 298,90 ccm / 4T (1 cylinder)
Max. moc silnika: 30 KM / 7750 obr
Max. moment obrotowy: 30,1 Nm / 6250 obr
Układ chłodzenia: ciecz
Układ zasilania: wtrysk
Ciąg dalszy pod materiałem wideo
Przeniesienie napędu: przekładnia CVT
Starter: elektryczny
Układ hamulcowy: przedni tarczowy / tylny tarczowy
Rozmiar opon: 120/80-14” (przód) / 150/70-13” (tył)
Waga: 162 kg
Długość: 2200 mm
Szerokość: 800 mm
Wysokość: 1150 mm
Rozstaw osi: 1450 mm
Na taki zbieram 🙂 Tylko te elektroniczne zegary jakoś nie zbyt mi się podobają,ale jakoś przeboleje.
wszystko fajnie tylko czemu nie dali z tylu min 14 cali troche to male koleczko jak na 300cm3 z tylu
co do pytania Leszka
majac doswiadczenie (przebieg) wybralbym tego nowego Kymcacza bez abs
Mi też zegary się zbytnio nie podobają, ale cały jest ekstra. Przydałby się test z porównaniem do Downtown’a.
Bardziej podoba się Wam Kymco K-XCT 300i czy Kymco Downtown? Albo jakbyście mieli do wyboru DT z ABS lub K-XCT?
Z przodu jak rasowy motocykl. Ogólnie fajny i cena nie jest strasznie wygórowana jak na nowy model na rynku
Wolałbym downtown’a 🙂
Nie jeżdżę maxi skuterami co prawda, ale dlaczego bez ABS w tym roku? Tak z ciekawości czystej pytam…
sprawia wrażenie Downtowna w nowej budzie, żaden nowy model tylko DT-FL
Bardziej podoba mi się K-XCT,ale żeby był z tradycyjnymi zegarami. Przód z tymi ledowymi liniami jest zajebisty 🙂
Ja też jestem tradycjonalistą i wolę \”analogową\” szafę. Ledy przód fajne. Zero \”chińskości\” w designie. Bo z kolei w DT moim zdaniem tył ewidentnie wskazuje na skośnooki rodowód. Taka zupełnie prywatna opinia.
Zegary porażka, w Dowtownie są świetne, chyba jedne z najładniejszych w maxiskuterach. Jak bym miał kupować maxiskuter to byłby to Kymco Downtown 300i ABS.
Również, gdybym miał do wyboru (a chyba będę miał :D) to na ten moment Downtown 300i ABS. I również zgadzam się, co do zegarów w DT – proste i ładne, bez kombinacji.
Wszystko fajnie, ale największa wada Downtowna (sądząc po zdjęciach) nie została wyeliminowana – brak miejsca na wyciągnięcie nóg. A jeśli Xciting 400 ma wyglądać tak samo jak XCT 300 (jedynie silnik większy, a w Xcitingu 500 miejsca na płozach było pod dostatkiem) to klienci uciekną do Hondy po nową Forzę 300…
Ten jego przód mi się troszkę kojarzy z Kawasaki z1000 ; d
Mnie problem wyboru przestał dotyczyć. Własnie stałem się szczęsliwym posiadaczem Downtowna z ABS. New Dink 50 stoi i czeka na chętnego…