Aktualnie czytasz:
Kymco K-XCT 300i, 2013 wkr贸tce w Polsce

Kymco K-XCT 300i to nowo艣膰 dla os贸b ceni膮cych sobie agresywny, nowoczesny styl. Kymco stworzy艂o pojazd dla szukaj膮cych mocnych wra偶e艅 oparty na sprawdzonej i docenionej konstrukcji Downtown 300i. Dba艂o艣膰 o detale pozwoli艂a zbudowa膰 wyj膮tkowy pojazd wyr贸偶niaj膮cy si臋 na tle konkurencji. Nowoczesna, odwa偶nie narysowana sylwetka jednoznacznie pokazuje, 偶e mamy do czynienia z pojazdem o sportowym charakterze. Niebanalny wygl膮d idzie w parze z dobrymi osi膮gami oraz wra偶eniami z jazdy zarezerwowanymi dotychczas dla chyba nieco mocniejszych pojazd贸w. Niska masa w po艂膮czeniu ze zwrotno艣ci膮 sprawiaj膮, 偶e ka偶da podr贸偶 K-XCT staje si臋 niezapomnian膮 przygod膮 - Zapewnia nas polski przedstawiciel marki, firma Motor-Land.

Egzemplarze oferowane w tym sezonie niestety聽nie b臋d膮 wyposa偶one w system ABS.聽Kymco K-XCT聽b臋dzie w sprzeda偶y na pocz膮tku czerwca 2013.

Egzemplarz demo (w kolorze niebieskim) jest ju偶 do obejrzenia w salonie Kymco (ul. Wa艂 Miedzeszy艅ski 262 ; 04-792 Warszawa)
Cena detaliczna (brutto) 17聽600 PLN.

Kymco K-XCT dane techniczne:

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Pojemno艣膰 i typ silnika:聽298,90 ccm / 4T (1 cylinder)

Max. moc silnika:聽30 KM / 7750 obr

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Max. moment obrotowy:聽30,1 Nm / 6250 obr

Uk艂ad ch艂odzenia:聽ciecz

Uk艂ad zasilania:聽wtrysk

Przeniesienie nap臋du: 聽przek艂adnia CVT

Starter:聽elektryczny

Uk艂ad hamulcowy:聽przedni tarczowy / tylny tarczowy

Rozmiar opon:聽120/80-14鈥 (prz贸d) / 150/70-13鈥 (ty艂)

Waga:聽162 kg

D艂ugo艣膰:聽2200 mm

Szeroko艣膰:聽800 mm

Wysoko艣膰: 聽1150 mm

Rozstaw osi:聽1450 mm

Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
0%
15 Komentarze
1 2
  • Zdj臋cie profilowe madi
    19 lutego 2013 at 21:40

    Zegary pora偶ka, w Dowtownie s膮 艣wietne, chyba jedne z naj艂adniejszych w maxiskuterach. Jak bym mia艂 kupowa膰 maxiskuter to by艂by to Kymco Downtown 300i ABS.

  • Zdj臋cie profilowe Nomad
    19 lutego 2013 at 22:15

    R贸wnie偶, gdybym mia艂 do wyboru (a chyba b臋d臋 mia艂 :D) to na ten moment Downtown 300i ABS. I r贸wnie偶 zgadzam si臋, co do zegar贸w w DT – proste i 艂adne, bez kombinacji.

  • Zdj臋cie profilowe Nano
    20 lutego 2013 at 11:24

    Wszystko fajnie, ale najwi臋ksza wada Downtowna (s膮dz膮c po zdj臋ciach) nie zosta艂a wyeliminowana – brak miejsca na wyci膮gni臋cie n贸g. A je艣li Xciting 400 ma wygl膮da膰 tak samo jak XCT 300 (jedynie silnik wi臋kszy, a w Xcitingu 500 miejsca na p艂ozach by艂o pod dostatkiem) to klienci uciekn膮 do Hondy po now膮 Forz臋 300…

  • Zdj臋cie profilowe harekop
    20 lutego 2013 at 11:58

    Ten jego prz贸d mi si臋 troszk臋 kojarzy z Kawasaki z1000 ; d

  • Zdj臋cie profilowe gugol
    21 lutego 2013 at 12:55

    Mnie problem wyboru przesta艂 dotyczy膰. W艂asnie sta艂em si臋 szcz臋sliwym posiadaczem Downtowna z ABS. New Dink 50 stoi i czeka na ch臋tnego…