125 ccm
Aktualnie czytasz:
Kymco Downtown 300/125 w pięknej odsłonie
8

Kolejne kilometry za nami. Testowany Downtown tym razem zrobił sobie przystanek gdzieś daleko od zgiełku miasta, gdzie co dzień wiernie służy. Przed obiektywem Kymco naprężyło muskuły i posłużyło jako świetne uzupełnienie pięknej aury, albo odwrotnie…

Za nami wizyta w serwisie. Nie nagła, a planowana. Do sprawdzenia zostało wytypowane przednie zawieszenie, które czasami lubiło sobie radośnie postukiwać na nierównościach. Praca mechaników okazała się jak najbardziej owocna. Wykluczono wszelkie rezonowanie plastikowych elementów.

Downtown ostatnio również towarzyszył otwarciu słynnej autostrady A2. Na niej mogliśmy sprawdzić prędkość maksymalną Kymco. 30 KM i 300 ccm pojemności rozpędza testowy egzemplarz do 145 km/h, jednak nie należy tej prędkości uznać za przelotową. Silnik wskazuje wówczas 8 000 obrotów, a takie obciążenia nie powinny być wymuszane częściej, niż okazyjnie. To męczarnia dla jednostki napędowej. Wkrótce opublikujemy wideo z tego przejazdu. Tymczasem dziś macie okazję zobaczyć Downtowna w stanie spoczynku przy pięknym zachodzie słońca… Jak się Wam podoba?

 
Czytaj
REKLAMA

Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
  • Zdjęcie profilowe Jaroslav
    20 czerwca 2012 at 01:45

    jechałem za kolesiem dosiadającym ten konkretny egzemplarz Downtowna,
    ale strasznie wolno się toczył w korku, więc go wkrótce wyprzedziłem swoją wściekłą 50-tką :)))))

    było to w ostatni poniedziałek, wieczorem, w Al. Jerozolimskich, już na obrzeżach Wa-wy,

    kierowniczy w białym kasku Naxa i ciemnych brylach,
    czy to jakiś wasz pilot-oblatywacz testowy ? 😉

  • Zdjęcie profilowe Arczi
    20 czerwca 2012 at 06:57

    Jak dla mnie filmik strasznie słaby. Kamera przeleciała pionowo w górę i w dół kilkanaście razy pokazując to samo i kilka razy z prawej do lewej…i to ostrzenie obrazu z zatrzymaniem kamery. Kręcone telefonem chyba :/

  • Zdjęcie profilowe roomcajz
    20 czerwca 2012 at 08:54

    Jaroslav to pewnie był Leszek, też Go często widzę na tej trasie

  • Zdjęcie profilowe Whistler
    20 czerwca 2012 at 11:52

    Trzeba przyznać, że styliści stanęli na wysokości zadania. Bardzo ładny skuter 🙂

  • Zdjęcie profilowe Kymcus
    20 czerwca 2012 at 16:10

    Witam Skuter jest sliczny na prawde sliczny, Co do video faktycznie slaby klip i montaz

  • Zdjęcie profilowe siwypln
    20 czerwca 2012 at 18:31

    Zgadzam się z kolegą KYMCUS

  • Zdjęcie profilowe thufir
    21 czerwca 2012 at 11:48

    Czesc,
    Mam pytanie, bo z bloga nie wynika odpowiedz.
    Co bylo przyczyna stukow? I czy po wizycie ustapily?
    Co z klockami hamulcowymi? Pisaliscie wczesniej ze cos z nimi nie tak.

    Dodam ze u mnie w moim D300i stukanie rowniez wystepuje. A przy hamowaniu, z okolic przedniej tarczy dochodzi „szuranie”…

    Dzieki i Pozdrawiam
    thufir

  • Zdjęcie profilowe CEFA
    2 stycznia 2013 at 14:41

    witam
    o ile dobrze pamietam klipki te sa na orginalnej stronie KYMCO
    jezeli je znajde ponownie podam link do slicznych maszyn kymco od 50 do 700 czy nawet 800