Aktualnie czytasz:
Kymco K-XCT 300i, 2013 wkrótce w Polsce
15

Kymco K-XCT 300i to nowość dla osób ceniących sobie agresywny, nowoczesny styl. Kymco stworzyło pojazd dla szukających mocnych wrażeń oparty na sprawdzonej i docenionej konstrukcji Downtown 300i. Dbałość o detale pozwoliła zbudować wyjątkowy pojazd wyróżniający się na tle konkurencji. Nowoczesna, odważnie narysowana sylwetka jednoznacznie pokazuje, że mamy do czynienia z pojazdem o sportowym charakterze. Niebanalny wygląd idzie w parze z dobrymi osiągami oraz wrażeniami z jazdy zarezerwowanymi dotychczas dla chyba nieco mocniejszych pojazdów. Niska masa w połączeniu ze zwrotnością sprawiają, że każda podróż K-XCT staje się niezapomnianą przygodą – Zapewnia nas polski przedstawiciel marki, firma Motor-Land.

Egzemplarze oferowane w tym sezonie niestety nie będą wyposażone w system ABS. Kymco K-XCT będzie w sprzedaży na początku czerwca 2013.

Egzemplarz demo (w kolorze niebieskim) jest już do obejrzenia w salonie Kymco (ul. Wał Miedzeszyński 262 ; 04-792 Warszawa)
Cena detaliczna (brutto) 17 600 PLN.

Kymco K-XCT dane techniczne:

Pojemność i typ silnika: 298,90 ccm / 4T (1 cylinder)

Max. moc silnika: 30 KM / 7750 obr

Max. moment obrotowy: 30,1 Nm / 6250 obr

Układ chłodzenia: ciecz

Układ zasilania: wtrysk

Przeniesienie napędu:  przekładnia CVT

Starter: elektryczny

Układ hamulcowyprzedni tarczowy / tylny tarczowy

Rozmiar opon: 120/80-14” (przód) / 150/70-13” (tył)

Waga: 162 kg

Długość: 2200 mm

Szerokość: 800 mm

Wysokość:  1150 mm

Rozstaw osi: 1450 mm

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
15 Komentarze
1 2
  • Zdjęcie profilowe madi
    19 lutego 2013 at 21:40

    Zegary porażka, w Dowtownie są świetne, chyba jedne z najładniejszych w maxiskuterach. Jak bym miał kupować maxiskuter to byłby to Kymco Downtown 300i ABS.

  • Zdjęcie profilowe Nomad
    19 lutego 2013 at 22:15

    Również, gdybym miał do wyboru (a chyba będę miał :D) to na ten moment Downtown 300i ABS. I również zgadzam się, co do zegarów w DT – proste i ładne, bez kombinacji.

  • Zdjęcie profilowe Nano
    20 lutego 2013 at 11:24

    Wszystko fajnie, ale największa wada Downtowna (sądząc po zdjęciach) nie została wyeliminowana – brak miejsca na wyciągnięcie nóg. A jeśli Xciting 400 ma wyglądać tak samo jak XCT 300 (jedynie silnik większy, a w Xcitingu 500 miejsca na płozach było pod dostatkiem) to klienci uciekną do Hondy po nową Forzę 300…

  • Zdjęcie profilowe harekop
    20 lutego 2013 at 11:58

    Ten jego przód mi się troszkę kojarzy z Kawasaki z1000 ; d

  • Zdjęcie profilowe gugol
    21 lutego 2013 at 12:55

    Mnie problem wyboru przestał dotyczyć. Własnie stałem się szczęsliwym posiadaczem Downtowna z ABS. New Dink 50 stoi i czeka na chętnego…