Aktualnie czytasz:
Kymco K-XCT 300i, 2013 wkrótce w Polsce
15

Kymco K-XCT 300i to nowość dla osób ceniących sobie agresywny, nowoczesny styl. Kymco stworzyło pojazd dla szukających mocnych wrażeń oparty na sprawdzonej i docenionej konstrukcji Downtown 300i. Dbałość o detale pozwoliła zbudować wyjątkowy pojazd wyróżniający się na tle konkurencji. Nowoczesna, odważnie narysowana sylwetka jednoznacznie pokazuje, że mamy do czynienia z pojazdem o sportowym charakterze. Niebanalny wygląd idzie w parze z dobrymi osiągami oraz wrażeniami z jazdy zarezerwowanymi dotychczas dla chyba nieco mocniejszych pojazdów. Niska masa w połączeniu ze zwrotnością sprawiają, że każda podróż K-XCT staje się niezapomnianą przygodą – Zapewnia nas polski przedstawiciel marki, firma Motor-Land.

Egzemplarze oferowane w tym sezonie niestety nie będą wyposażone w system ABS. Kymco K-XCT będzie w sprzedaży na początku czerwca 2013.

Egzemplarz demo (w kolorze niebieskim) jest już do obejrzenia w salonie Kymco (ul. Wał Miedzeszyński 262 ; 04-792 Warszawa)
Cena detaliczna (brutto) 17 600 PLN.

Kymco K-XCT dane techniczne:

Pojemność i typ silnika: 298,90 ccm / 4T (1 cylinder)

Max. moc silnika: 30 KM / 7750 obr

Max. moment obrotowy: 30,1 Nm / 6250 obr

Układ chłodzenia: ciecz

Układ zasilania: wtrysk

Przeniesienie napędu:  przekładnia CVT

Starter: elektryczny

Układ hamulcowyprzedni tarczowy / tylny tarczowy

Rozmiar opon: 120/80-14” (przód) / 150/70-13” (tył)

Waga: 162 kg

Długość: 2200 mm

Szerokość: 800 mm

Wysokość:  1150 mm

Rozstaw osi: 1450 mm

Zobacz także:
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
O autorze
Zdjęcie profilowe Przemysław Borkowski
Przemysław Borkowski
10 od lat po Warszawie na dwóch kołkach. Piórem od lat po kartce. Przemysław Borkowski jest absolwentem dziennikarstwa na UW. Od najmłodszych lat pasjonuje się motoryzacją, zwłaszcza jednośladami. W swojej pracy łączy umiejętności zdobyte przez lata doświadczenia w prasie wraz ze swoją pasją. | Redakcja | Google+
15 Komentarze
  • Zdjęcie profilowe HugoBoss
    19 lutego 2013 at 19:19

    Na taki zbieram 🙂 Tylko te elektroniczne zegary jakoś nie zbyt mi się podobają,ale jakoś przeboleje.

  • Zdjęcie profilowe CEFA
    19 lutego 2013 at 19:25

    wszystko fajnie tylko czemu nie dali z tylu min 14 cali troche to male koleczko jak na 300cm3 z tylu
    co do pytania Leszka
    majac doswiadczenie (przebieg) wybralbym tego nowego Kymcacza bez abs

  • Zdjęcie profilowe Nomad
    19 lutego 2013 at 19:32

    Mi też zegary się zbytnio nie podobają, ale cały jest ekstra. Przydałby się test z porównaniem do Downtown’a.

  • Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    19 lutego 2013 at 20:10

    Bardziej podoba się Wam Kymco K-XCT 300i czy Kymco Downtown? Albo jakbyście mieli do wyboru DT z ABS lub K-XCT?

  • Zdjęcie profilowe jovo
    19 lutego 2013 at 20:11

    Z przodu jak rasowy motocykl. Ogólnie fajny i cena nie jest strasznie wygórowana jak na nowy model na rynku

  • Zdjęcie profilowe jovo
    19 lutego 2013 at 20:14

    Wolałbym downtown’a 🙂

  • Zdjęcie profilowe MarSen
    19 lutego 2013 at 20:49

    Nie jeżdżę maxi skuterami co prawda, ale dlaczego bez ABS w tym roku? Tak z ciekawości czystej pytam…

  • Zdjęcie profilowe roomcajz
    19 lutego 2013 at 20:58

    sprawia wrażenie Downtowna w nowej budzie, żaden nowy model tylko DT-FL

  • Zdjęcie profilowe HugoBoss
    19 lutego 2013 at 21:15

    Bardziej podoba mi się K-XCT,ale żeby był z tradycyjnymi zegarami. Przód z tymi ledowymi liniami jest zajebisty 🙂

  • Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    19 lutego 2013 at 21:27

    Ja też jestem tradycjonalistą i wolę \”analogową\” szafę. Ledy przód fajne. Zero \”chińskości\” w designie. Bo z kolei w DT moim zdaniem tył ewidentnie wskazuje na skośnooki rodowód. Taka zupełnie prywatna opinia.

  • Zdjęcie profilowe madi
    19 lutego 2013 at 21:40

    Zegary porażka, w Dowtownie są świetne, chyba jedne z najładniejszych w maxiskuterach. Jak bym miał kupować maxiskuter to byłby to Kymco Downtown 300i ABS.

  • Zdjęcie profilowe Nomad
    19 lutego 2013 at 22:15

    Również, gdybym miał do wyboru (a chyba będę miał :D) to na ten moment Downtown 300i ABS. I również zgadzam się, co do zegarów w DT – proste i ładne, bez kombinacji.

  • Zdjęcie profilowe Nano
    20 lutego 2013 at 11:24

    Wszystko fajnie, ale największa wada Downtowna (sądząc po zdjęciach) nie została wyeliminowana – brak miejsca na wyciągnięcie nóg. A jeśli Xciting 400 ma wyglądać tak samo jak XCT 300 (jedynie silnik większy, a w Xcitingu 500 miejsca na płozach było pod dostatkiem) to klienci uciekną do Hondy po nową Forzę 300…

  • Zdjęcie profilowe harekop
    20 lutego 2013 at 11:58

    Ten jego przód mi się troszkę kojarzy z Kawasaki z1000 ; d

  • Zdjęcie profilowe gugol
    21 lutego 2013 at 12:55

    Mnie problem wyboru przestał dotyczyć. Własnie stałem się szczęsliwym posiadaczem Downtowna z ABS. New Dink 50 stoi i czeka na chętnego…