Rebel 500 jest zupełnie nieciekawe. Niespecjalnie mocne, niespecjalnie ładne i niespecjalnie praktyczne. A i tak bardzo mi się podoba.
“Zdziadziałem”, naprawdę. Zauważyłem, że coraz częściej interesują mnie w teorii mało ciekawe motocykle. Takie jak Honda Rebel 500. Rebel 500 nie posiada specjalnie emocjonującej jednostki napędowej, nie jest wyspecjalizowanym narzędziem, a na moje oko nie jest także pojazdem praktycznym. A mimo wszystko koncepcja bardzo mi się podoba.
Honda od tego roku oferować będzie model Rebel 500. Jednostkę napędową znamy chociażby z CB500 i pochodnych platformy. Zmodernizowany układ wtrysku PGM-FI ponoć nadał motocyklowi całkiem inny charakter. Według Hondy model Rebel zapewnia satysfakcjonujące przyspieszenie i doskonałe osiągi w trasie dzięki potężnemu momentowi obrotowemu w niskim zakresie obrotów, rzędu 43,2 Nm przy 6000 obr./min. i mocy maksymalnej 34 KM przy 8500 obr./min.
Rebel ma luźny styl, nieco przypominający bobbery sprzed lat. Pierwsze recenzje z USA sugerują, że to udana maszyna. Wygodna, posiadająca przyzwoite osiągi i przystępną cenę. Ta ostatnia w Polsce to ok. 26 000 zł. Za nowy motocykl z logiem Hondy? Moim zdaniem bardzo przyzwoicie.
I teraz strategiczne pytanie: może chcielibyście zobaczyć Rebel 500 w naszej nowej serii #Na Winklach?
Dla mnie…wow! Całkiem spoko…powinniście też przeprowadzać tzw. test dwumetrowca (kierowca wzrostu ok.195 )
Na youtubie znajdziesz test revzilli “Big men, small bikes”
Ładna, pewnie się skuszę (jak będą używki na rynku), miałem ca125 i cmx250 więc nie będę się pakował w cmx450 – przeskoczę na 500 🙂
Przy okazji (do projektantów strony ) po jakiego grzyba ta strzałka w prawym dolnym rogu ekranu, strasznie przeszkadza w przewijaniu, co rusz tam najeżdżam i wracam na początek strony. Denerwuje na maksa.
Szkoda, że w Honda oferuje Rebel 300 i CBF300 wszędzie tylko nie w EU. ;(
Nie mogę się doczekać kiedy używki będą w bardziej przystępnej dla mnie cenie. Motor bardzo mi się podoba.