Barton N125: Nowy, niedrogi naked 125 ccm od Barton Motors

Barton N125 to nowość 2015 z segmentu budżetowych motocykli 125 na prawo jazdy kategorii B. Mały, niewielki naked może okazać się dobrym rozwiązaniem dla osób, które chcą zacząć swoją przygodę z jednośladami. Zachęca do tego cena – nieco ponad 4 tys. PLN.

Atutem jest wygodnie ukształtowana dwuosobowa kanapa, zapewniająca komfort jazdy w codziennym użytkowaniu. Warto zwrócić uwagą na masywny zbiornik paliwa i pięcioramienne felgi. Dostępne są 4 wersje kolorystyczne – czerwony, czarny, niebieski i żółty. Wszystkie nadają pojazdowi nieco dynamiki i sportowego charakteru.

[nggallery id=409]

Barton N125 posiada czterosuwowy, chłodzony powietrzem silnik o mocy maksymalnej 10,5 kM. Wyposażony został w osiemnastocalowe aluminiowe felgi z hamulcem tarczowym z przodu i bębnowym na tylnej osi, a także analogowy licznik oraz klasyczny reflektor. Motocykl w pełni gotowy do jazdy waży tylko 120 kg. Cechuje się typowym dla podobnych konstrukcji niskim zużyciem paliwa.

Cena motocykla Barton N125 to 4 349 PLN.

Poznaj również dane techniczne Barton N125

Pojemność silnika 124,00 cm3
Silnik czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Moc maksymalna 10,50 kM / 8500 obr./min.
Skrzynia biegów manualna
Zapłon iskrowy
Rozruch elektryczny, nożny
Przeniesienie napędu manualne
Hamulec przód / tył tarczowy / bębnowy
Wymiary (dł./szer./wys.) 2050/740/1080 mm
Kolory czerwony, czarny, niebieski, żółty
Rozstaw osi 1275 mm
Felgi Aluminiowe 18″
Masa pojazdu 116 kg
Dopuszczalna ładowność 155 kg
Spalanie 3,5l / 100km
Gwarancja 2 lata

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

6 opinii

  1. Fajnie, że malują silniki na czarno, wygląda to czadowo. Pamiętam czasy, gdy chińskie motocykle wyglądały koślawo i licho, teraz to już zupełnie inna bajka. Oglądałem motocykle Bartona z bliska i robią świetne wrażenie, wyglądają nawet lepiej niż na zdjęciach. Materiały też są spoko. Ciekawa opcja.

  2. Tutaj jest niby 90 km/h, ale spokojnie tym motocyklem wyciągam 100, czasem 110 km/h. Jak jechałem na autostradzie, to wyciągnąłbym więcej, ale szkoda mi było pałować silnik. Ten motocykl jest leciutki, dlatego te 10,5 KM radzi sobie z tą masą bardzo dobrze. Wiele “usportowionych”, ociężałych stodwudziestekpiątek ma niemal identyczny silnik, a przy tym kilkadziesiąt dodatkowych kilogramów więcej. Czasem ruszam wraz z taką spod świateł i jadę żwawiej. Niestety, w tej pojemności waga bardzo się liczy.

  3. Czy to prawda, że na niego jest teraz promocja i wyprzedają modele z poprzedniego rocznika za nieco ponad 3 tys? Gdzieś mignęła mi taka informacja i nie wiem czy to prawda. Jeśli tak, to byłbym bardzo zainteresowany, miałem okazję przewieźć się tym modelem i bardzo mi podpasował.

  4. Toż to jest prawdziwy motocykl dla studenciaka, zaprawdę powiadam, coś o tym wiem. Studiuję w Krakowie, dojeżdżam z obrzeży miasta i gdyby nie motocykl, spędzałbym dziennie około 2-3 godzin na dojazdach. A tak to jadę sobie na spokojnie, zawsze tyle samo, bez względu na korki. Nie mówiąc o spalaniu, które też jest “studenckie”. Potrafię go tak zaczarować, że pali mi 2 litry, czyli za dyszkę mam jazdy na cały tydzień. Tyram go nawet w zimie, kozacki motocykl.

  5. Byłem dość sceptyczny, ale musiałem mieć pojazd do jazdy do pracy. Ten był tani więc go kupiłem, kolor niebieski. Żałowałem wszystkich poprzednich złych myśli. Spodziewałem się ogra dostałem motocykl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button