Aktualnie czytasz:
Almot: "Za nami najlepszy rok w historii firmy"
5
Publikacja Sponsorowana

Historia firmy to 33 lata determinacji i ci膮g艂ego, organicznego rozwoju. Przez ponad 3 dekady niewielki zak艂ad rzemie艣lniczy przekszta艂ci艂 si臋 w jednego z najwi臋kszych producent贸w komponent贸w silnikowych do jedno艣lad贸w oraz w艂a艣ciciela drugiej marki motocyklowej w Polsce.

Almot rozpocz膮艂 dzia艂anie ju偶 w 1983 roku w niewielkiej miejscowo艣ci pod Bydgoszcz膮, gdzie swoj膮 siedzib臋 ma do dzi艣. Ju偶 po 7 latach funkcjonowania firma zatrudnia艂a kilkudziesi臋ciu pracownik贸w.

Wielu z nich pracuje tu do dzi艣, dbaj膮c nie tylko o znan膮 na niemal ca艂ym 艣wiecie jako艣膰 produkt贸w, ale tak偶e rozwijaj膮c sprzeda偶 na wielu rynkach. Co ciekawe Almot ponad 85% swojej produkcji kieruje na eksport. Najwi臋kszym rynkiem sprzeda偶y produkcji w艂asnej jest wymagaj膮cy rynek niemiecki.

Pr贸cz zak艂adu zajmuj膮cego si臋 produkcj膮 t艂ok贸w, z臋batek, piast czy g艂owic znajdziemy tak偶e jedn膮 z najwi臋kszych w kraju hurtowni臋 rowerow膮.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Miko艂aj Sibora, Almot

Miko艂aj Sibora, Almot

To by艂a jedna z najwa偶niejszych inwestycji Almotu w latach dziewi臋膰dziesi膮tych - m贸wi Miko艂aj Sibora, obecny prezes firmy - i dodaje: To by艂 wa偶ny krok naprz贸d. Dzi臋ki temu jeszcze mocniej byli艣my obecni na rynku jedno艣lad贸w. Ta dywersyfikacja pomog艂a nam w rozwoju firmy i zwi臋kszeniu kadr. Dzi艣 mamy setki odbiorc贸w na terenie ca艂ego kraju z kt贸rymi utrzymujemy bardzo dobre relacje. One s膮 dla nas niezwykle istotne.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Kolejnym kamieniem milowym w historii Almotu by艂o Ferro. W 2008 roku firma postanowi艂a stworzy膰 w艂asn膮 mark臋 motocykli, skuter贸w i motorower贸w. Na terenie zak艂adu wybudowano nowe magazyny, kt贸re wkr贸tce zape艂ni艂y si臋 tysi膮cami jedno艣lad贸w. Te do dzi艣 mo偶na licznie spotka膰 na naszych drogach.

W przypadku Ferro chcieli艣my po艂膮czy膰 dwie rzeczy - dobr膮 jako艣膰 i dobr膮 cen臋. Wydawa艂o si臋 to niemo偶liwe. By艂o to realne dzi臋ki filozofii naszej firmy. Almot zawsze walczy艂 o to, aby ka偶dy produkt opuszczaj膮cy bramy naszego zak艂adu dawa艂 Klientowi pe艂n膮 satysfakcj臋. Wiem, 偶e mo偶e brzmi to banalnie, ale wszystko co robimy, robimy z pasj膮 i zaanga偶owaniem, albo wcale. Nasi odbiorcy s膮 dla nas najwa偶niejsi i oni w gruncie rzeczy odpowiadaj膮 za sukces Almotu - m贸wi Miko艂aj Sibora.

pinnersPrawdziwy prze艂om przyszed艂 w 2010 roku. Nie tylko za spraw膮 przekroczenia granicy 4 milion贸w wyprodukowanych t艂ok贸w w zak艂adzie. W贸wczas Almot sta艂 si臋 w艂a艣cicielem legendarnej marki Junak. Od tego momentu sprzeda偶 motocykli ro艣nie lawinowo. Dzi臋ki czemu w ci膮gu zaledwie 5 lat marka awansowa艂a na drugie miejsce w Polsce pod wzgl臋dem sprzeda偶y motocykli.

Ubieg艂y sezon okaza艂 si臋 niezwykle owocnym. Prawie co pi膮ty nowy jedno艣lad rejestrowany w Polsce pochodzi艂 ze stajni Junaka, a sprzeda偶 nowych motocykli tej marki wzros艂a rok do roku niemal czterokrotnie.

Szeroka kolekcja motocykli o pojemno艣ci do 125 ccm, rozs膮dna cena i dobra jako艣膰. Te czynniki s膮 genez膮 takiego wyniku - przyznaje Karol Kopytek, kierownik ds. klient贸w kluczowych w firmie Almot.

Karol Kopytek, Almot

Karol Kopytek, Almot

Og贸艂em w 2015 roku w Polsce zarejestrowano ponad 9 700 jedno艣lad贸w (motorowery i motocykle) Junak i Ferro. To najlepszy wynik w historii firmy. Spory udzia艂 w tej liczbie ma oczywi艣cie segment 125 ccm - czyli motocykli, kt贸re mo偶na prowadzi膰 na prawo jazdy B. Kolekcj臋 tych jedno艣lad贸w bardzo intensywnie rozwijali艣my przez ostatnie 16 miesi臋cy wprowadzaj膮c do oferty cho膰by model M16 i M11 w mniejszych wersjach silnikowych. Tym sposobem stworzyli艣my motocykle wizualnie dojrza艂e, kt贸re nie wymagaj膮 motocyklowego prawa jazdy.

- Dodaje Karol Kopytek

458C9620Mimo tak ogromnego sukcesu Almot wci膮偶 chce si臋 intensywnie rozwija膰. Nie tak dawno uko艅czono kolejn膮 inwestycj臋 - wybudowano sporych rozmiar贸w hal臋 produkcyjn膮, a pod jej dachem stan臋艂y prawdziwa cuda wsp贸艂czesnej in偶ynierii pozwalaj膮ce na znacz膮ce polepszenie jako艣ci wszystkich produkt贸w. Zarz膮d firmy tak偶e pracuje nad dywersyfikacj膮 swojej oferty na rynku nowych jedno艣lad贸w.

Nasze ambicje i pasja kieruje nasze my艣li daleko naprz贸d - st膮d skupiamy si臋 na innowacyjnych projektach, kt贸re wkr贸tce zaskocz膮 ca艂膮 bran偶臋, nie tylko w Polsce. Jednak na szczeg贸艂y przyjdzie jeszcze czas. Trzymajcie za nas kciuki - kwituje Miko艂aj Sibora.

Jaka jest Twoja reakcja?
75%
0%
25%
  • Zdj臋cie profilowe Dziadek_z_Kielc
    5 lutego 2016 at 16:59

    Co艣 mi tutaj nie pasuje historycznie. 馃槈
    =
    Stara gwardia powoli wymiera, a m艂odziaki maj膮 na to zupe艂nie wyjechane. Obecnie dwa ko艂a to tylko dwa ko艂a, wi臋c serwis jaki艣 kumaty od tego by si臋 jednak przyda艂, bo nawet sobie ostatnio z wymian膮 oleju nie radz膮. ;P

  • Zdj臋cie profilowe adam318
    5 lutego 2016 at 17:26

    Co ci nie pasuje co sie dzieje ze skuterem

  • Zdj臋cie profilowe anonim
    5 lutego 2016 at 17:35

    Jak zwykle 艣wi臋te s艂owa, Dziadku 馃檪

  • Zdj臋cie profilowe
    Dawid181
    9 lutego 2016 at 20:57

    Chi艅czyki tylko r臋ce zacieraj膮 馃檪

  • Zdj臋cie profilowe anonim
    9 lutego 2016 at 21:04

    E… taki rynek to dla nich chyba bez znaczenia. Znaczy tyle, co si臋 samo nat艂ucze mi臋dzy odgwizdaniem fajrantu, a zatrzymaniem si臋 ta艣my 馃檪