Aktualnie czytasz:
Romet Zetka 50: Z bliska
11

Romet Zetka to nieliczny na polskim rynku motorower, który pomimo dalekowschodniej produkcji posiada inny silnik, niż Zipp Neken, Barton Fighter, Zumico GR500 czy Kymco Nexxon. Zetka jest bowiem kopią Suzuki GN 125 i tak jak pierwowzór występuje także w wersji 125ccm. Za Rometem z pewnością przemawia klasyczny wygląd i silnik z pionowym cylindrem, nieprzypominający z wyglądu zwykłej pięćdziesiątki. To również za sprawą tego okazał się jednym z najpopularniejszych jednośladów na polskim rynku. W sukcesie pomogła również cena, która nieco przekracza 4000 PLN. Jesteś ciekaw jak Zetka sprawdziła się w testach Skuterowo.com?

Sprawdź test: Romet Zetka 50: By Być Dumnym…

Zobacz więcej zdjęć:
[nggallery id=100]

Fot.: Skuterowo.com/Romet Arkus Group
Zobacz także:
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
25%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
75%
Smutne
0%
O autorze
Zdjęcie profilowe MichalWujak
MichalWujak
Świetny dziennikarz i zarazem fachowiec. Wynikiem jego zamiłowania do majsterkowania jest ogromna ilość literatury poradnikowej. | Redakcja |
11 Komentarze
  • Zdjęcie profilowe Pietro
    5 maja 2011 at 21:00

    Ładny motorek, ale nie powiedziałbym, że jest to kopia Suzuki GN 125, bo Suzuki GN 125 i 250, to soft choppery 😉

  • Zdjęcie profilowe michaaeell
    5 maja 2011 at 22:08

    Mam ten motorek i powiem tak : szajsen 😛 Silnik słaby chociaż jest to ten sam licznik jak w w/w pojazdach ale obrócony do pionu. Duża masa (jest to 152 z silnikiem 50) = mała prędkość i niestety duże wibracje ;( Ale ten motorek ma też parę zalet : jest ładny, ma w miare dobre opony. Skomentowałbym ten motorower tak : „chińska precyzja, polski temperament” 😛

    Pozdrawiam Michał

  • Zdjęcie profilowe michaaeell
    5 maja 2011 at 22:09

    (jest to 125* z silnikiem 50)

  • Zdjęcie profilowe domo1293
    6 maja 2011 at 18:09

    To jest szajsen 🙁

  • Zdjęcie profilowe domo1293
    6 maja 2011 at 18:15

    A na jaką cholere ktoś wsadzał ten prędkościomierz do 120 kmh on powinien być wyskalowany do max 65 .

  • Zdjęcie profilowe Vin
    6 maja 2011 at 20:38

    ”Posiada inny silnik, niż Zipp Neken, Barton Fighter, Zumico GR500 czy Kymco Nexxon.”

    To co tam siedzi za silnik skoro nie 139FMA, ten silnik siedzi w Bartonie, Ogarach, Shockach itp.

  • Zdjęcie profilowe michaaeell
    6 maja 2011 at 21:15

    To jest 139FMB (tak na silniku pisze) tyle ,że odwrócony do pionu 😉 Do obrócenie zmniejszyło jego osiągi o jakieś 3/4 ale co tam :P. A więc jest to ten sam silnik co w w/w pojazdach

  • Zdjęcie profilowe madi
    7 maja 2011 at 00:06

    To jest silnik firmy Senke.

    Motorower może i ładny, ale jakość wykonania i osiągi są tragiczne.

  • Zdjęcie profilowe Vin
    7 maja 2011 at 13:06

    Mój kolega ma Zipp’a Shock i kupił moduł odblokowany za 35zł… Osiągi na dzień dzisiejszy 80-85km/h (kierowca jest lekki). Przyśpieszenie nie za dobre ale jak się rozchula to 2T zostawia w tyle.

  • Zdjęcie profilowe buczek78
    21 lutego 2012 at 16:29

    osiadi sa bardzo dobre lepszego z ata kase sie niekupi

  • Zdjęcie profilowe Raffo
    1 marca 2012 at 14:32

    nie ma takich złych osiągów ta zetka jak na 50, nie przesadzajmy. tak jak pisze buczek – za tę cenę jeden z lepszych (mówię oczywiście o nówkach, z gwarancją).