Junak M25 249cm3: Zdjęcia, Opis, Cena, Dane techniczne

Podkreślając zakres mocy i wiele innych czynników związanych z sercem M25 – powitajcie interesujący model o pojemności 250 cm3. Wytrzymały silnik pozwoli nam spakować się i gnać przed siebie nie martwiąc się o maszynę pod nami. Idealna propozycja na dalekie

 

Junak M25 249cm3 : Cena

Cena katalogowa – 8999 PLN

Junak M25 249cm3 : Zdjęcia

[nggallery id=290]

Junak M25 249cm3 : Dane techniczne

Dane techniczne: Junak M25
Marka Junak
Model M25
Pojemność 249 cm3
Silnik 4T
Chłodzenie Cieczą
Moc 18,8 KM
Waga 153 kg
Hamulec przód/tył tarczowy/tarczowy
Ilość miejsc 2
DŁ / SZER / WYS (MM) 2180 / 800 / 1090

Inne publikacje na ten temat:

4 opinii

  1. Witam serdecznie wszystkich użytkowników tego portalu. Szukam wszelkich informacji nt. motocykli typu adv, tj. zarówno Rometów, jak i Junaków a także produkcji tajwańskich czy koreańskich. Będę wdzięczny za każdą info, którą mógłbym znaleźć na forach. Obecnie śledzę wyprawę naszych dzielnych chłopców z Brzegu i Oławy do Dakaru. Czy któś jeszcze, oprócz “Mnicha”, może pochwalić się jakimiś dalszymi wyjazdami na tego typu motocyklach? Sam nie mogę już jeździć ale z radością czytam takie artykuły o wyczynach kolegów motocyklistółw, którzy na pojazdach o niewielkij pojemności mają odwagę wyruszyć w daleki świat. Z góry dziękuję za wszelkie informacje! Pozdrawiam wszystkich kolegów na dóch kółkach i życzę szerokiej drogi! D. Jóźwiak

  2. Chińczycy wykupili nazwę i pod takim samym modelem w UK jest AJS Nac 12 (125cc) i Nac 25 (250cc), w Niemczech Ride Nac 12, na Ukrainie Geon Nac 25. Generalnie większość wychodzić z fabryki Regal Raptor (jeśli się mylę to mnie poprawcie). Ja osobiście mam AJS Nac 12, jest to mój pierwszy motocykl i muszę przyznać, że jest to ciekawa opcja na miasto, ale poza nie polecam. Ma kilka wad i zalet, na sam początek wystarczy. A czy bym kupił Junaka M25? Na 125 przejechanych mam 5000km, przednia obręcz jest delikatnie krzywa i przez to powykrzywiało tarcze hamulcowe, z odmy wali olejem do filtra powietrza (może taki mi się trafił, ale jak się nagrzeje silnik i jeżdżę po “winklach” – jeśli można to tak nazwać – to zbiera się dużo odmy w filtrze powietrza, a tak chińczyki zrobili, że od razu wszystko leci na ulicę czyt. po oponie, co stwarza duże zagrożenie. Kolejna rzecz to ssanie – po prostu to dziadostwo nie działa (nie grzebałem się w tym) i jak próbuję zwiększyć dawkę paliwa to od razu mi dławi silnik. Ale czy bym kupił M25, zależy jak rozwiązali problem z w/w odną, poza tym rewelacja i bym kupił.
    Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button