Aktualnie czytasz:
Junak M12 Vintage 125: Cena, opis i dane techniczne
5

Vintage stanowi nowe i bardzo ciekawe uzupełnienie serii M12 na sezon 2017. Sprawdzona i ceniona konstrukcja otrzymała szprychowe koła, prostą kierownicę oraz nową kanapę.

Junak M12 Vintage tym sposobem dostojnie nawiązuje bardzo klasycznych linii, które zostały uzbrojone w bardzo nowoczesne rozwiązania techniczne.

Junak M12 Vintage pozwala rozwijać prędkość maksymalną 110 km/h, przy tym zapewniając sporą dozę komfortu. To zasługa nie tylko przemyślanie zoptymalizowanego zawieszenia, ale także silnika. Jednostka została uzbrojona w elektroniczny wtrysk paliwa i generuje 10.6 KM.

Junak M12 posiada jeden z największych rozstawów osi w swojej klasie – 1435 mm, który sprawia, że motocykl wyróżnia się pewnością prowadzenia, zarówno w zakrętach, jak i na dziurawej nawierzchni. Do dalszych wypadów zachęcają także duże koła, miękkie, dwuosobowe siedzisko, szerokie podnóżki oraz kierownica wyposażona w ergonomiczne manetki o sporej średnicy. To połączenie zapewnia wygodną i niczym niewymuszoną pozycję za kierownicą, co pozwala jeszcze bardziej cieszyć się z każdego przebytego kilometra.

Szczegóły
Cena

8299 zł

Dane techniczne

125 cm³
RODZAJ SILNIKA CZTEROSUWOWY, JEDNOCYLINDROWY, OHC
ZASILANIE SILNIKA WTRYSK PALIWA
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 110 km/h
MOC 7,4 kW / 10,6 KM (przy 7500 RPM)
WAŁEK WYRÓWNOWAŻAJĄCY TAK
ROZRUCH ELEKTRYCZNY I NOŻNY
HAMULEC PRZÓD TARCZOWY HYDRAULICZNY
HAMULEC TYŁ BĘBNOWY MECHANICZNY
ROZMIAR OPONY PRZÓD 90 / 90 - 18
ROZMIAR OPONY TYŁ 130 / 90 - 15
WYMIAR DŁ. / SZER. / WYS. ( mm ) 2100 / 875 / 1165
MASA WŁASNA 142 KG
DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE 150 KG
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA ( mm ) 730
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 13,5 L
ILOŚĆ MIEJSC 2
DOSTĘPNE KOLORY BRĄZOWY, CZARNY

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
135 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
33%
Interesujące
50%
heh...
10%
Że co?
4%
Grrrr!
1%
Smutne
2%
O autorze
Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
Leszek Śledziński
Zaczynałem jak każdy. Od Komara przez Simsona, chiński skuter... aż do spełniania swoich marzeń. W Jednoślad.pl Tworze swoje moto vlogi, testuje motocykle i motorowery oraz informuję o najważniejszych zmianach w prawie.
5 Komentarze
  • Robert
    19 lutego 2017 at 05:25

    Wybacz.ale nigdy nikt już nawet z moich znajomych już nie spojrzy w stronę junaka i almotu. Który ma cie w d…pie.jak gwarancja się skończy.

  • Moto
    11 marca 2017 at 13:48

    Jestem już szczęśliwy wlaśnie sprzedałem Junaka

  • Emil
    16 marca 2017 at 00:09

    Jestem ciekaw czy prędkość max M12 Vintage jest naprawdę 110 skoro mocniejszy RS 125 PRO ma tylko 105 ? Interesuje mnie to ze względu na prędkości przelotowe na dalszych trasach ( bez męczenia siebie i motocykla ) , gdzie w innych modelach 90 km/h jest to maksimum a mają podobną moc 10,6 KM .

  • JA
    12 września 2017 at 01:54

    Dlaczego jesteś szczęśliwy, że sprzedałeś junaka?

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości