Aktualnie czytasz:
Junak M12 Vintage 125: Cena, opis i dane techniczne

Vintage stanowi nowe i bardzo ciekawe uzupełnienie serii M12 na sezon 2017. Sprawdzona i ceniona konstrukcja otrzymała szprychowe koła, prostą kierownicę oraz nową kanapę.

Junak M12 Vintage tym sposobem dostojnie nawiązuje bardzo klasycznych linii, które zostały uzbrojone w bardzo nowoczesne rozwiązania techniczne.

Junak M12 Vintage pozwala rozwijać prędkość maksymalną 110 km/h, przy tym zapewniając sporą dozę komfortu. To zasługa nie tylko przemyślanie zoptymalizowanego zawieszenia, ale także silnika. Jednostka została uzbrojona w elektroniczny wtrysk paliwa i generuje 10.6 KM.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Junak M12 posiada jeden z największych rozstawów osi w swojej klasie – 1435 mm, który sprawia, że motocykl wyróżnia się pewnością prowadzenia, zarówno w zakrętach, jak i na dziurawej nawierzchni. Do dalszych wypadów zachęcają także duże koła, miękkie, dwuosobowe siedzisko, szerokie podnóżki oraz kierownica wyposażona w ergonomiczne manetki o sporej średnicy. To połączenie zapewnia wygodną i niczym niewymuszoną pozycję za kierownicą, co pozwala jeszcze bardziej cieszyć się z każdego przebytego kilometra.

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Szczegóły
Cena

8299 zł

Dane techniczne

125 cm³
RODZAJ SILNIKA CZTEROSUWOWY, JEDNOCYLINDROWY, OHC
ZASILANIE SILNIKA WTRYSK PALIWA
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 110 km/h
MOC 7,4 kW / 10,6 KM (przy 7500 RPM)
WAŁEK WYRÓWNOWAŻAJĄCY TAK
ROZRUCH ELEKTRYCZNY I NOŻNY
HAMULEC PRZÓD TARCZOWY HYDRAULICZNY
HAMULEC TYŁ BĘBNOWY MECHANICZNY
ROZMIAR OPONY PRZÓD 90 / 90 - 18
ROZMIAR OPONY TYŁ 130 / 90 - 15
WYMIAR DŁ. / SZER. / WYS. ( mm ) 2100 / 875 / 1165
MASA WŁASNA 142 KG
DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE 150 KG
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA ( mm ) 730
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 13,5 L
ILOŚĆ MIEJSC 2
DOSTĘPNE KOLORY BRĄZOWY, CZARNY

Opinie
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
Oceń tutaj
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości
Ocena Redakcji
Ocena Użytkowników
391 Oceny
Już oceniłeś, dziękujemy!
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
62%
Interesujące
28%
heh...
5%
Że co?
2%
Grrrr!
0%
Smutne
3%
12 Komentarze
  • Robert
    19 lutego 2017 at 05:25

    Wybacz.ale nigdy nikt już nawet z moich znajomych już nie spojrzy w stronę junaka i almotu. Który ma cie w d…pie.jak gwarancja się skończy.

  • Moto
    11 marca 2017 at 13:48

    Jestem już szczęśliwy wlaśnie sprzedałem Junaka

  • Emil
    16 marca 2017 at 00:09

    Jestem ciekaw czy prędkość max M12 Vintage jest naprawdę 110 skoro mocniejszy RS 125 PRO ma tylko 105 ? Interesuje mnie to ze względu na prędkości przelotowe na dalszych trasach ( bez męczenia siebie i motocykla ) , gdzie w innych modelach 90 km/h jest to maksimum a mają podobną moc 10,6 KM .

  • JA
    12 września 2017 at 01:54

    Dlaczego jesteś szczęśliwy, że sprzedałeś junaka?

  • Rafał
    1 lutego 2018 at 12:13

    Chciałbym kupić ten motorek jako pierwszy w życiu, zastanawia mnie skąd ta niska ocena opinii, ktoś wyjaśni?

  • Dzidd
    6 maja 2018 at 22:15
    Plusy

    Naprawdę idzie 100.na prostej. Ważę 86kg. Jeździ nim moja kobitą. Zrobiła 1500km. Jak dotąd mega udany sprzęt. Na jednym baku jedzie 430km, jadącmsrednio 80km/h

    Minusy

    Trzeba delikatnie wycentrowac koła po zrobnieniu 1000km

    Naprawdę idzie 100.na prostej. Ważę 86kg. Jeździ nim moja kobitą. Zrobiła 1500km. Jak dotąd mega udany sprzęt. Na jednym baku jedzie 430km, jadącmsrednio 80km/h

  • Jony
    23 listopada 2018 at 14:55
    Plusy

    frajda, oszczedny (120km - 2,6 litra :) )
    wygląd, ( wszyscy myślą ze to 600cc)
    ceny podzespołów

    Minusy

    kanapa (nie ma tragedii ale mogła by być wygodniejsza )
    brak obrotomierza
    światła w nocy są słabe
    umiejscowienie tablicy rejestracyjnej

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Mam od nowości z salonu. Udany sprzęt. Jakość Chińczyków coraz lepsza. Nakręciłem nim prawie 2000km, a kupiłem go we wrześniu :). Jest to mój pierwszy motocykl i nie żałuję wyboru. Jak na 125 całkiem fajna jazda. lecę nim do roboty po 60km w jedną stronę z prędkościami 80/90-100km’
    Motorek dobrze się czuje w tych przedziałach. powyżej 100 szkoda mi go kręcić bo to jego pole czerwone i żal mi silnika ale jak przekraczam to nie czuję by nie dawał rady.
    Szczerze polecam.

  • Michał
    18 kwietnia 2019 at 15:06
    Plusy

    1,DESIGN!
    2. przyspieszenie
    3. pozycja za kierownicą
    4. dobry nawet dla wysokiej osoby
    5. cena

    Minusy

    1. Światła,
    2. jakość niektórych elementów

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    Mój pierwszy motocykl. Zastanawiałem się od dłuższego czasu na co postawić, nowy chińczyk czy używany japończyk, padło na Junaka. Dodatkowym problemem w wyborze był mój wzrost – 188 cm. Niewiele motocykli 125 na rynku jest na tyle duża, bądź pozycja za kierownicą, na tyle optymalna aby osoba mojego wzrostu nie czuła się i nie wyglądała na motocyklu jak na zabawce. Uważam, że jest to bardzo dobry zakup jak na pierwszą maszynę. Jest w dobrej cenie, ma gwarancję, prędkość przelotowa 90 km/h, przy czym spokojnie można wyciągnąć 110 km/h. Świetny wygląd, przykuwający spojrzenia, i co najważniejsze, wygoda! Co do minusów, to faktycznie światła są raczej do wymiany, ponieważ nocą bardzo słabo oświetlają drogę, niektóre elementy, jak np. kierunkowskazy, są moim zdaniem wykonane „po łebkach” co chwile trzeba je delikatnie regulować, ponieważ materiał z którego są wykonane nie chce trzymać określonej pozycji (na szczęście jest to banalnie proste i wymaga 1 klucza). Podsumowując, podpisuje się pod tym motocyklem obiema rękami 🙂

  • Wojtek
    8 lipca 2019 at 16:28

    Szanowni.
    Jeżdżę M12stką pierwszy sezon. Po 25 latach wróciłem na dwa kółka i M12 szybko i przyjemnie wprowadziła mnie na asfalt. Sprzęt bez wątpienia bardzo udany. Nie wiem, jak się mają pozostałe modele Junaka do M12Vin, nie wiem, co waży na tak kiepskich opiniach, ale najwyraźniej dużo zepsutej krwi wprowadził Almot (serwis? obsługa? za dużo panów w garniturach po marketingu? za mało solidnych inżynierów?)
    M12Vin wypada atrakcyjnie pod względem wydajności, designu i komfortu – jak na tę klasę . Dobry sprzęt do „objeżdżenia” przez sezon, jeśli ktoś łyknie bakcyla. M12 jest zaledwie 10 cm krótsza od HD XG500/750, a kanapę w stosunku do HD ma nieco wyżej. Poza tym: hamulce tarczowe, z czego tylni kombinowany z przednim (trudno to przecenić), małe spalanie (wręcz symboliczne), fajne prowadzenie i osiągi (licznikowe 110 przy wadze 85kg kierowcy bez problemu). Trochę za lekki przód (przy 100-110 kmh) – zaczyna lekko pływać i ciut za twarda kanapa. Także reflektor mógłby być ledowy. Prędkość podróżna to bezwysiłkowe 90 kmh (licznikowe). Dźwięk wydechu jest ok, bez szału ale też nie śmieszy. M12Vin jest idealna na miasto i symboliczne wypady. Na trasy za mało ognia, trochę niebezpiecznie.
    W każdym razie… polecam wszystkim, którzy chcą dobrze zacząć. Nie widzę dla M12Vin równie stylowej konkurencji. Ale to kwestia gustu.

  • Wojciech
    6 września 2019 at 09:30
    Plusy

    Łatwo się prowadzi
    Piękny design - wygląda prawie jak dorosły motocykl
    Jak dotąd bez awarii
    Bardzo wygodna pozycja w czasie jazdy
    Niskie spalanie

    Minusy

    Światła słabe
    Wykonanie (skręcenie)
    Część elementów raczej słabej jakości (migacze)

    Opinie
    Ocena ogólna
    Design
    Jakość
    Cena do jakości

    110km/h na prostej przy wadze 90kg raczej nie osiągalne Ale 100 wyciąga

Podziel się opinią

lub
Ocena ogólna
Design
Jakość
Cena do jakości