Junak M12 Vintage 125: Cena, opis i dane techniczne

Vintage stanowi nowe i bardzo ciekawe uzupełnienie serii M12 na sezon 2017. Sprawdzona i ceniona konstrukcja otrzymała szprychowe koła, prostą kierownicę oraz nową kanapę.

Junak M12 Vintage tym sposobem dostojnie nawiązuje bardzo klasycznych linii, które zostały uzbrojone w bardzo nowoczesne rozwiązania techniczne.

Junak M12 Vintage pozwala rozwijać prędkość maksymalną 110 km/h, przy tym zapewniając sporą dozę komfortu. To zasługa nie tylko przemyślanie zoptymalizowanego zawieszenia, ale także silnika. Jednostka została uzbrojona w elektroniczny wtrysk paliwa i generuje 10.6 KM.

Junak M12 posiada jeden z największych rozstawów osi w swojej klasie - 1435 mm, który sprawia, że motocykl wyróżnia się pewnością prowadzenia, zarówno w zakrętach, jak i na dziurawej nawierzchni. Do dalszych wypadów zachęcają także duże koła, miękkie, dwuosobowe siedzisko, szerokie podnóżki oraz kierownica wyposażona w ergonomiczne manetki o sporej średnicy. To połączenie zapewnia wygodną i niczym niewymuszoną pozycję za kierownicą, co pozwala jeszcze bardziej cieszyć się z każdego przebytego kilometra.

REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.

Inne publikacje na ten temat:

14 opinii

  1. Mam Junaka M12V już ponad rok. Służy mi głównie do dojazdów do pracy w mieście, w czym świetnie się sprawdza. Dzięki niemu przeciskam się w korkach i oszczędzam kilkanaście minut. I sporo pieniędzy, bo pali poniżej 2,5l/100.
    Czasem wybieram się pojeździć wokół komina. 2 godziny jazdy można przeżyć 🙂
    Przelotowa prędkość 80-90. Przy manetce na opór i lekko z górki max 105 km/h na liczniku.
    Po zakupie warto posprawdzać czy wszystko dobrze dokręcone. Mnie po kilkudziesięciu km odpadł lewy podnóżek z dźwignią biegów 🙂 Na szczęście przy ruszaniu, więc nic nie pogubiłem, a w zestawie narzędzi jest klucz imbusowy i szybko dokręciłem.
    Na pierwszym przeglądzie gwarancyjnym mechanik wyregulował sporo rzeczy, bo fabryczne skręcenie było kiepskie.
    Poza tym jeździ 🙂
    Wygląda super, zdarza się, że ludzie na światłach lub parkingu zagadują i są zdziwieni, że to Junak i że ma tylko 125 ccm.
    Ogólnie polecam 🙂 I nie żałuję, że nie wybrałem używanego japończyka.

    1. Michał. Mam pytanie jak wygląda sprawa serwisu gwarancyjnego w Junaku m12 vintage? Ile ich trzeba wykonać, przy jakich stanach licznika, ile kosztują?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button