125 ccm
Aktualnie czytasz:
Test Kymco Zing II 125: Najlepszy w swojej klasie cenowej?
0

Kymco Zing II 125 jest do艣膰 艣wie偶膮 i odwa偶n膮 konstrukcj膮 tej tajwa艅skiej marki. Przez lata zyskiwa艂a ona s艂aw臋 tworz膮c niedrogie i niezawodne skutery. Z biegiem czasu portfolio producenta rozszerzy艂o si臋 o pojazdy z manualn膮 skrzyni膮. W tej kolekcji znalaz艂 si臋 r贸wnie偶 niewielki cruiser na prawo jazdy B.

Na pierwszy rzut oka motocykl robi naprawd臋 dobre wra偶enie. Wygl膮da niezwykle dojrzale nie zdradzaj膮c prawdziwej pojemno艣ci. Masywne linie i ogrom chrom贸w sprawiaj膮, 偶e Kymco Zing 125 staje si臋 widowiskiem zar贸wno kiedy jest w ruchu, jak i na parkingu. Najciekawiej naszym zdaniem wygl膮da zbiornik paliwa, kierownica i zestaw tylnych lamp. Nawi膮zuj膮 one do nieco innej epoki i designu sprzed lat. Nam si臋 to naprawd臋 podoba.

Kymco Zing II 125 to do艣膰 spory i ci臋偶ki motocykl, wa偶膮cy 150 kg. Masy tej nie czu膰 dzi臋ki naprawd臋 艣wietnemu wywa偶eniu sprz臋tu. Jedynie rozczaruj膮 Was osi膮gi, kt贸re mimo mocnej jednostki 125 ccm nie powalaj膮 na kolana. Co ciekawe Zinga uda艂o nam si臋 rozp臋dzi膰 na S8 do pr臋dko艣ci 120 km/h, jednak chwil臋 to trwa艂o. Zdecydowanie przy艣pieszenie jest najs艂absz膮 stron膮 tej konstrukcji. Jednak to nie 艣cigacz. Ta maszyna wymaga nieco dostojno艣ci podczas jazdy w mie艣cie i w trasie.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Do dalekich wypad贸w zach臋ca bardzo komfortowo zestrojone zawieszenie i nie mniej wygodna kanapa. Jak mo偶ecie zauwa偶y膰 jej pr贸g zosta艂 umieszczony do艣膰 nisko. To pomaga w osi膮gni臋ciu optymalnej i do艣膰 pewnej pozycji za kierownic膮. Musicie jednak pami臋ta膰, 偶e nasze nogi l膮duj膮 na przodzie pojazdu, co wymaga przyzwyczajenia. Nawet nie wiecie jak zabawne jest uczucie szukania podparcia po ruszeniu. Jednak spokojnie, jest to do opanowania i po kilku kilometrach docenicie tak wysuni臋te podn贸偶ki i balans jaki osi膮gamy w tej pozycji.

Kymco Zing II 125 nawet po przejechaniu kilkudziesi臋ciu kilometr贸w nie m臋czy kierowcy. Wszystko jest ergonomicznie zaplanowane i rozmieszczone. Manetki s膮 wr臋cz mi臋siste i pewnie le偶膮 w d艂oni, a kierownica zosta艂a lekko wyprofilowana w stron臋 kierowcy. Dobrze pracuj膮 wszystkie prze艂膮czniki, a lusterka nie wpadaj膮 w wibracje podczas jazdy na wysokich obrotach. To zas艂uga wa艂ka wyr贸wnowa偶aj膮cego, kt贸ry jest tak wa偶ny w przypadku silnik贸w jednocylindrowych. Odpowiada on za nasz komfort poprzez zwi臋kszenie kultury pracy serca maszyny.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

To na co narzekali艣my podczas jazdy testowej to tylny hamulec, przepraszam - spowalniacz. Rozumiemy polityk臋 ci臋cia cen detalicznych, ale naprawd臋 nic by si臋 nie sta艂o jakby Zing by艂 o 400 z艂 dro偶szy, ale mia艂 na tylnej osi normaln膮 tarcz臋. B臋ben wymaga nie lada wysi艂ku, aby zacz膮艂 jako tako dzia艂a膰.

Kolejna rzecz kt贸ra nas dra偶ni to zegary. Zar贸wno budzik na baku jak i na desce rozdzielczej wygl膮da niespecjalnie i mamy wra偶enie, 偶e to robota tego samego go艣cia co rysowa艂 wska藕niki do Kymco Vitality i Agility. No wygl膮da to s艂abo. S艂abo i tanio.

Jednak聽Kymco Zing II 125 do najta艅szych nie nale偶y. Jest mniej wi臋cej 20% dro偶szy od chi艅skiej konkurencji - kosztuje 10 i p贸艂 tysi膮ca z艂otych. W zamian dostajemy naprawd臋 艣wietn膮 jako艣膰 wykonania i o niebo lepszy design. Je艣li jeste艣 napalony na motocykl 125 a'la cruiser to w tej cenie lepszej, nowej maszyny nie znajdziesz.

Jaka jest Twoja reakcja?
33%
0%
0%