Kymco K-Pipe 50/125: Poznaj nowe Kymco

Od czerwca w salonach jest dostępny Kymco K-Pipe 50/125. Pojazd budzi wielkie zainteresowanie i nie mniejsze kontrowersje. Dotychczas tajwański producent nie miał w swojej ofercie tak dorosłego motoroweru.

Piotr Gontarski, Motor-Land: Jedną z tegorocznych nowości, które prezentujemy na naszym stoisku jest model Kymco K-Pipe 50/125.  Pojazd będzie oferowany w 2 jednostkach pojemnościowych - 50 cm i 125. 50 cm3 jest to silnik czterosuwowy, konstrukcja dobrze znana, silnik umieszczony poziomo. W tegorocznym sezonie będzie oferowany z przekładnią półautomatyczną znaną doskonale z oferowanego już od lat modelu Kymco Nexxon. W przyszłym sezonie chcielibyśmy przygotować pojazd ze skrzynią manualną,  z takim klasycznym rozwiązaniem dla miłośników, którzy chcieliby rozpocząć przygodę z jednośladami już z taką konstrukcją zwartą przypominającą mały motocykl. Pojazd jest wyposażony w przedni hamulec tarczowy, z tyłu jeszcze hamulec bębnowy, konstrukcja rurowa, sylwetka dla niektórych dosyć kontrowersyjna, nie mniej jednak bardzo się podoba. Pojazd cieszył się dużym zainteresowaniem na targach. 17 calowe koła, w związku z powyższym bardzo dobre właściwości trakcyjne. Myślę, że to doskonała propozycja dla osób chcących wyróżniać się z tłumu motocykli, które widzimy na naszych drogach, także serdecznie zapraszam. Pojazd, który prezentujemy jest w naszych salonach od czerwca 2013 roku.

REKLAMA

Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

Inne publikacje na ten temat:

7 opinii

  1. Jeśli będzie tak solidnie zrobiony i bezawaryjny jak Nexxon to wróżę mu świetlaną przyszłość. Martwi mnie tylko to, że ludzie i tak wybiorą chiński badziew tylko dlatego ,że zaoszczędzą kilka stówek. (które i tak w krótkim czasie wydadzą na części zamienne)
    Przeraża mnie to, że ludzie wolą dać 4,5 tys. zł za jakiegoś Rometa, gdy tymczasem już za 5tys. złoty mają K-Pipe.

  2. mi się dwie rzeczy nie podobają:
    1) 139 FMB. Nie mogli dać 2T np AM6?
    2) przekładnia półautomatyczna. To samo co w nexxonie czyli brak sprzęgła manualnego.

  3. Kawasaki wymyśliła taki wygląd i KTM – to są najnowsze trendy
    [img]http://s.libertaddigital.com/fotos/galerias/KAWA-VERSYS-2010/kawa-versys-1-2010.jpg[/img]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button