125 ccm
Aktualnie czytasz:
Test Kymco Downtown 125i ABS: Komfort kosztem osi膮g贸w?

Skuter Kymco Downtown znacie doskonale, dzi臋ki d艂ugodystansowemu testowi wersji 300. Wraz ze zmian膮 polskich przepis贸w importer rozszerzy艂 ofert臋 o 125. Ta odmiana natychmiast spotka艂a si臋 z ogromnym zainteresowaniem.

W sumie nic dziwnego - to pot臋偶ny, 艣wietnie narysowany i mega komfortowy bydlak. Dodatkowo na wtrysku i z ABSem. Jak do艂o偶ymy do tego nasze ulubione, bia艂e malowanie to mo偶na si臋 po prostu zakocha膰 w tym sprz臋cie. Zw艂aszcza podczas tak pi臋knego wieczoru.

W pierwszej kolejno艣ci zapytacie czym r贸偶ni si臋 trzysetka od 125. Pr贸cz silnika i mas膮 to w艂a艣ciwie niczym. S膮 tu te same ledowe 艣wiat艂a typu angel eyes, liczne schowki, regulowane klamki, 艣wietne hamulce i super jako艣膰 wyko艅czenia. Naprawd臋, nie musicie si臋 ba膰 o spasowanie poszczeg贸lnych element贸w i dba艂o艣膰 o detale. Wszystko jest z艂o偶one tak, jak by膰 powinno ciesz膮c nie tylko nasze oczy.

 
Czytaj
REKLAMA

NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

Nowy R 18 si臋ga do naszej historii oraz ikonicznych cech, kt贸re konsekwentnie rozwijali艣my przez lata. Rezultat: pe艂en charakteru z cruiser z najwi臋kszym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowali艣my i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. bia艂a podw贸jna linia w R 18 First Edition.

A propos - design聽Kymco Downtown 125 mimo up艂ywu lat nadal jest 艣wie偶y. No mo偶e pr贸cz tylnego klosza, kt贸ry przez wielu wymieniany jest jako do艣膰 kontrowersyjny i niepasuj膮cy element. Nie zmienia to faktu, 偶e skuter zwraca na siebie uwag臋 i to w pozytywnym tego s艂owa znaczeniu. W og贸lnym odbiorze maszyneria sprawia wra偶enie bardziej europejskiej, ni偶 tajwa艅skiej konstrukcji. To akurat spora zaleta tego Kymco, bo... wystarczy spojrze膰 na starsze maszyny tego producenta. Wtedy ewidentnie mo偶na by艂o doj艣膰 do wniosku, 偶e "co艣 posz艂o nie tak". Kymco Downtown w dniu premiery pod tym wzgl臋dem by艂 rewolucjonist膮, zrywaj膮cym ze starymi schematami Tajwanu.

Jednak bardziej od designu interesuj膮 Was osi膮gi wersji 125 ccm. Nie ma co ukrywa膰 - to najs艂absza strona Kymco Downtown. Dos艂ownie. Jeden cylinder zasilany wtryskiem i ch艂odzony ciecz膮 ma do uci膮gni臋cia prawie 180 kg masy w艂asnej plus kierowc臋. Mimo 15 koni mocy po odkr臋ceniu manetki na maxa mo偶na sobie uci膮膰 drzemk臋 i poczyta膰 ksi膮偶k臋. Po kilku latach maszyna rozwija pr臋dko艣膰 maksymaln膮 110 km/h z delikatn膮 prognoz膮 na wi臋cej, jednak nam zabrak艂o ju偶 obwodnicy.

 
Czytaj
REKLAMA

KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysy艂ka.

Uniwersalny kufer聽motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstaw膮 do 艂atwej instalacji.

Spokojnie, to tylko sarkazm, wynikaj膮cy z faktu, 偶e wcze艣niej je藕dzili艣my wersj膮 300 ccm. W rzeczywisto艣ci osi膮gi Kymco Downtown dla kogo艣 kto przesiada si臋 z motoroweru s膮 w pe艂ni wystarczaj膮ce. Nikt nie kupuje maxi skutera z my艣l膮 o uprawianiu stuntu czy paleniu sanda艂a. Sprz臋t bardziej zach臋ca do dostojnej i spokojnej jazdy w pe艂nym komforcie. Wskazuje na to tak偶e regulowane zawieszenie i spos贸b wywa偶enia Downtowna. Przez to skuter prowadzi si臋 naprawd臋 rewelacyjnie. Dlatego zach臋camy Was (o ile macie mo偶liwo艣膰) do jazdy pr贸bnej. Ju偶 po kilkudziesi臋ciu metrach b臋dziecie naprawd臋 mi艂o zaskoczeni i nie zrazi Was nawet cena. Od 15 000 PLN! Co艣 za co艣...

Jaka jest Twoja reakcja?
0%
0%
25%
2 Komentarze
  • Sheva_Siedlce
    2 kwietnia 2019 at 10:47

    A co ze spalaniem? Akurat po t膮 informacj臋 odwiedzi艂em t膮 stron臋. W testach zazwyczaj co艣 o spalaniu m贸wi膮…

    • Sheva_Siedlce
      2 kwietnia 2019 at 10:50

      Spoko, na „s膮siedniej” stronie ju偶 znalaz艂em t膮 informacje: „W trasie spalanie spada sporo poni偶ej 3 l/100 km, wi臋c bez tankowania da rad臋 przejecha膰 ponad czterysta kilometr贸w. „

Podziel si臋 opini膮

lub