Aktualnie czytasz:
Wypadek motocyklowy: Ostatnia taka zmiana pasa
 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

 
Czytaj
REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.

T-shirt – minus dwadzieścia do bezpieczeństwa. Niestety przed szlifem po asfalcie nie chroni. Na szczęście wygląda na to, że nie stało się nic poważniejszego, ale kierujący skuterem będzie do końca życia pamiętać,  żeby patrzeć w lusterko trzy razy, zanim zmieni pas.  Nie zawsze też jak się okazuje prawy jest najwolniejszym pasem.  Kto zawinił w tym przypadku? Kto nie byłby winien, warto po raz kolejny przypomnieć sobie, że to kierowca samochodu ma większe szanse na przeżycie podczas zderzenia niż kierujący skuterem.  Nas nic nie chroni prócz kasku, zdrowego rozsądku i oczu dookoła głowy.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
11 Komentarze
1 2
  • Zdjęcie profilowe dostawcy
    21 listopada 2012 at 09:01

    Trochę dziwne zdarzenie, skuterzysta spogląda czy nic nie jedzie na pasie i dalej wjeżdża na niego. Jeśli już wjechał to mógł uciec, bo jeśli był to Xciting to miał czym przecież.