Multistrada 950 na nadchodzący sezon otrzymała niemały lifting, który ma na celu – pod względem wyposażenia – zbliżyć ją do topowego modelu z rodziny.
Kolejne modele z odświeżonej rodziny „R 1250” to modele R 1250 R i R 1250 RS. 136 KM, zmienne fazy rozrządu i rozbudowana elektronika.
Dwa koncepcyjne modele nieco zmieniają perspektywę myślenia o „125-ach”. Okazuje się, że nie muszą być one nudne!
Użyteczność CB500X sprowadza się do prostego równania – solidny, dobrze znany dwucylindrowy silnik, który wytwarza wysoki moment obrotowy i skutecznie napędza motocykl już od niskich obrotów (aż po maksymalne) – a do tego podwozie, które zapewnia niezwykle komfortową jazdę zarówno w mieście, jak i na autostradzie.
Model CBR500R przeznaczony jest dla motocyklistów, którzy dojrzeli do przesiadki z mniejszego jednośladu, oferując emocje korzystania ze sportowego motocykla na co dzień, jednocześnie zapewniając rozsądne koszty eksploatacji, dzięki czemu jest to świetny motocykl zarówno do codziennych dojazdów do pracy, jak i do weekendowej rozrywki.
Nieobudowany model CB500F, w formie zbliżonej do obecnej, wprowadzono na rynek w 2013 roku wraz z modelem w stylu adventure CB500X i w pełni obudowanym modelem CBR500R. Motocykle te dowiodły, że jedna ze sprawdzonych receptur Hondy na popularny motocykl nie straciła na aktualności.
Oba modele otrzymały duże zmiany w elektronice, w tym niektóre zapożyczone z wyścigowych motocykli HRC MotoGP, a celem była poprawa każdego aspektu osiągów w warunkach toru wyścigowego.
Kolejna nowość Hondy to klasycznie wyglądająca CB650R 2019. Neo Sport Cafe uzupełnia gamę.
KTM swoje nowe modele promuje hasłem: „Powiedzieliście czego oczekujecie, my to stworzyliśmy”. Okazuje się, że sporo klientów oczekiwało lekkiego, dwucylindrowego motocykle adventure o mocno offroadowych właściwościach. Czy KTM 790 Adventure spełnia te wymogi?
Honda ma własny pomysł na klasę średnią wśród motocykli sportowych. Po zniknięciu z oferty CBR600RR, poniekąd miejsce przejmuje odświeżona na 2019 rok Honda CBR650RR.
Podczas konferencji prasowej na targach EICMA w Mediolanie europejską premierę miał nowy, elektryczny motocykl Harley-Davidson® LiveWire™. Marc McAllister, wiceprezes ds. planowania produktu i oferty, podał długo wyczekiwane specyfikacje i szczegóły pierwszego w ofercie Harley-Davidson elektrycznego dwukołowca.
Mały turysta nieco rośnie dzięki większemu zbiornikowi paliwa. BMW uzupełnia ofertę o model F 850 GS Adventure.
207 KM, 197 kg wagi na mokro. Król klasy superbike powraca, także do serii wyścigowej WSBK.
Dosłownie przed kilkoma minutami BMW na swoim oficjalnym kanale w serwisie YouTube opublikowało wideo z nowym BMW S 1000 RR 2019.
Yamaha dodaje kolejny model do trójkołowej gamy. Niken GT jest bardziej turystyczny i ma więcej sensu.
Kolejne przecieki dotyczące nowego superbike’a BMW. BMW S 1000 RR 2019 już za rogiem.
Yamaha w końcu zaprezentowała długo wyczekiwany model Tenere 700. Na szczęście nie różni się on mocno od prototypu. Już nie możemy się doczekać, kiedy bliżej przyjrzymy się Tenere 700!
Przedłużamy promocję w salonach dealerskich Bajaj. Przy zakupie motocykli Dominar 400 lub Pulsar NS 125 w gratisie kurtka lub kask.