- Junak RX One 125 2021 został namierzony!
- Fotki z jazd testowych zakamuflowanej nowej wersji Junaka RX One 125 zdradzają najważniejsze szczegóły
- Czego możemy się spodziewać po zmodyfikowanej pod normy Euro 5 wersji motocykla 125 klasy adventure?
Junak RX One 125 to zdecydowanie najbardziej popularny obecnie motocykl wśród najmniejszych sprzętów klasy adventure. To zarazem motocykl, który już udowodnił, że do turystyki motocyklowej nie trzeba wielkiej pojemności i 100 kg nadwagi. I to także motocykl, który najprawdopodobniej właśnie doczekał się sporych modyfikacji. Jakich? Tego dokładnie jeszcze nie wiemy, ale pierwsze fotki “z przyczajki” Junaka RX One 125 2021 mówią już wiele!
O Junaku RX One 125 pisaliśmy już wielokrotnie. Ten sprzęt posiada wszelkie atuty by być pierwszą maszyną turystyczną w karierze początkującego motocyklisty. Wygodna pozycja, komfortowe zawieszenie, całkiem sporo miejsca za szeroką kierownicą i takie dodatki jak zestaw kufrów, gmole ochronne, czy niemal niezbędne w podróży gniazdo USB. Tak naprawdę jedynym czego brakuje w tym motocyklu to nieco więcej wigoru dostarczanego przez jednostkę napędową. Chłodzony powietrzem znany nam wszystkim już dobrze silnik cieszy kulturą pracy, ale chciałoby się, by zwłaszcza w motocyklu przeznaczonym do podróżowania z bagażem, było do dyspozycji ciut więcej niż 10.3 KM.
Junak RX One 125 2021: będzie więcej mocy?
I oto wiele wskazuje na to, że potrzeby potencjalnych adeptów podróży motocyklowych zostaną spełnione, bo fotki, do których dotarliśmy, uchylają rąbka tajemnicy związanej z wprowadzeniem nowej, zgodnej z normami Euro 5 wersji Junaka RX One 125.Czego możemy się spodziewać?
Junak RX One 125: Mały motocykl adventure na prawo jazdy B
Widok zakamuflowanego motocykla jest mocno niecodzienny na polskich drogach. Do oblepionych kamuflażem samochodów, np. z koncernu Fiata, zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Ale motocykl? I co to za motocykl? Wprawne oko szybko wyłapie na nadesłanych zdjęciach elementy wspólne z poprzednią wersją Junaka RX One 125, jak charakterystyczna przednia lampa, czy zestaw trzech kufrów. Wygląda na to, że względem stylistyki chyba niewiele się zmieni. Ale wystarczy przyjrzeć się szczegółom konstrukcji by wychwycić najważniejsze. Motocykl na zdjęciach posiada zupełnie inny silnik. Nie widać na cylindrze żadnego użebrowania, za to pojawiła się elegancko wkomponowana pod boczne elementy nadwozia chłodnica cieczy. To oznacza, że motocykl najprawdopodobniej otrzyma w nowej specyfikacji nie tylko pozmieniane detale, ale całkowicie nowy silnik. Świadczą o tym także inne niż dotychczas kształty bocznego dekla na obudowie sprzęgła.
Nowy silnik z chłodzeniem cieczą to znak, że możemy spodziewać się poprawy parametrów generowanych przez piecyk – o ile Euro 5 nie ukróci tych zapędów, by dać więcej przyjemności z jazdy i większą dynamikę. Jaka będzie pełna specyfikacja nowej wersji Junaka RX One 125 2021? Kiedy motocykl będzie dostępny w sprzedaży? Spróbujemy dowiedzieć się więcej u źródła, czyli w Bydgoszczy i na pewno damy Wam niezwłocznie o tym znać.
Junak RX One 125 2021 z chłodzonym cieczą zdecydowanie bardziej nowoczesnym napędem? Poprosimy na wynos!
https://motron-motorcycles.com/models/x-nord-125-touring/
12,6KM
CBS czyi krytykowany układ blokowania obu kół zamiast ABS
Aż 175kg!
Cena 3000 Euro
Porównajcie na przykład z takim Zontes. Jakkolwiek śmiesznie to zabrzmi w Junaku płaci się za markę. Choć importer ten sam.
https://motron-motorcycles.com/models/x-nord-125-touring/
12,6KM
175kg!
brak ABS go dyskwalifikuje. W dalszym ciągu tylko krytykowany CBS czyli blokowanie obu kół
Cena na zachodzie 3000-3200 Euro.
Brak ABS