Bajaj Pulsar NS 125. Motocykl 125 na prawo jazdy B do miasta

Jak oszczędzić czas i pieniądze w mieście? Wybierając nowoczesny motocykl 125 na prawo jazdy kategorii B, który łączy sprawdzoną technologię z niską ceną zakupu.

Bajaj to jeden z największych producentów motocykli na świecie, a Pulsar NS 125 to bezkonkurencyjny bestseller. Co to oznacza? Ponad 10 mln zadowolonych motocyklistów z całego świata zdecydowało się na Pulsara NS 125. Tak wielu użytkowników nie mogło się mylić. Sukces Pulsara NS 125 to połączenie niesamowitej technologii dwóch świec zapłonowych, świetnych właściwości jezdnych i konkurencyjnej ceny. 

Motocykl 125 na prawo jazdy B w 2019 roku

Nie wszyscy kierowcy zdają sobie sprawę z faktu, że 125-ką może poruszać się bez konieczności posiadania motocyklowego prawa jazdy kategorii A. Wystarczy samochodowe prawo jazdy kategorii B. Bajaj Pulsar NS 125 spełnia wszystkie warunki by być idealnym kompanem w mieście. Posiada 12 KM mocy maksymalnej, pojemność 125 ccm i autorską, unikalną technologię marki Bajaj. 

REKLAMA

Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

Advertisement

Jakie są zalety przesiadania się z auta na motocykl, szczególnie o takiej pojemności? To oczywiście ogromna oszczędność czasu! Nie tylko tego spędzonego w korkach, ale także tego spędzonego na poszukiwaniu miejsca parkingowego. To także oszczędność finansowa. Pulsar NS 125 spala średnio poniżej 3 L / 100 km, co przy 10,5-litrowym zbiorniku paliwa zapewnia zasięg przekraczający 300 km. 

Jazda motocyklem 125 na B: Czy to trudne? 

Każdy kierowca samochodu bez problemu poradzi sobie z 125-ką taką jak Pulsar NS 125. Niska waga wynosząca 126 kg, nieduży rozstaw osi (1325 mm) i przyjazna charakterystyka nowoczesnej jednostki napędowej sprawiają, że Pulsar to bezpieczny motocykl dla każdego przyszłego motocyklisty. Pulsar NS 125 posiada oczywiście CBS i spełnia normy emisji spalin Euro 4. Jednostkę sterującą ECU dostarcza Bosch. 

Bajaj stosuje autorskie rozwiązanie DTS-i z dwoma świecami zapłonowymi i czterema zaworami w głowicy, unikalną w segmencie motocykli 125 ccm. Spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej w porównaniu do innych maszyn 125 ccm jest dokładniejsze o 26%, co rewelacyjnie wpływa na oszczędność paliwa oraz dynamikę jazdy. Technologia ExhausTEC w układzie wydechowym to kolejne autorskie rozwiązanie, zwiększające moc w dolnym i średnim zakresie obrotów. 

Bajaj Pulsar NS 125 do miasta

5-stopniowa skrzynia biegów, mocny, elastyczny silnik z unikalną technologią. Do tego niskie spalanie i niskie koszty eksploatacyjne. Najważniejsze jednak: ogromna oszczędność czasu. 125-ka na prawo jazdy kategorii B to idealne rozwiązanie do miasta. A Pulsar NS 125 to idealne rozwiązanie dzięki nowoczesnej technologii, gwarancji producenta i niskiej cenie zakupu. NS 125 kosztuje 7 999 zł.

Szczegółowe informacje na temat Bajaj Pulsar NS 125 można zaleźć na stronie www.pulsarmania.pl.

[trending]

 

Inne publikacje na ten temat:

1 opinia

  1. Kupiłem Pulsara 3 miesiące temu i przejechałem dotychczas ok. 1500 km. Jak dla mnie – REWELACJA! Nie mam wprawdzie doświadczeń w jeździe innymi motocyklami poza sporadyczną przygodą z Rometem RXC, ale Pulsar jest naprawdę super. Mała masa (tylko 128 kg) w połączeniu ze stosunkowo dużą mocą (12KM) sprawia, że maszynka ma jak na 125 całkiem duże przyspieszenie (w porównaniu z nią wspomniany RXC to totalny „muł”). No i to małe spalanie! To prawda, że jeżdżę „eko” (drugi etap docierania, więc bardzo rzadko przekraczam 75 km/h), ale nie przypuszczałem, że średnia wyjdzie mi na poziomie 1.7 l/100 km! Podobno to zasługa dwuświecowego silnika. W ruchu miejskim zaletą są też niewielkie rozmiary. Inne zalety: duży, czytelny wyświetlacz z cyfrowym prędkościomierzem, duża kultura pracy i przyjemny, cichy głos silnika, ledowe oświetlenie, dobry serwis w Krakowie. Generalnie jestem bardzo, ale to bardzo zadowolony. Oczywiście są i (na szczęście drobne) minusy: niezbyt ładne (bo cienkie) opony, nie wyświetlanie numeru biegu, brak miejsca na kierownicy na zamontowanie uchwytu do GPS-a. O awaryjności nie mogę się wypowiadać, bo, jak pisałem, na razie mam motor tylko 3 miesiące i zrobiłem nim półtora tysiąca km. Oczywiście bez żadnych problemów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button