Bajaj Pulsar NS 125. Motocykl 125 na prawo jazdy B do miasta

Jak oszczędzić czas i pieniądze w mieście? Wybierając nowoczesny motocykl 125 na prawo jazdy kategorii B, który łączy sprawdzoną technologię z niską ceną zakupu.

Bajaj to jeden z największych producentów motocykli na świecie, a Pulsar NS 125 to bezkonkurencyjny bestseller. Co to oznacza? Ponad 10 mln zadowolonych motocyklistów z całego świata zdecydowało się na Pulsara NS 125. Tak wielu użytkowników nie mogło się mylić. Sukces Pulsara NS 125 to połączenie niesamowitej technologii dwóch świec zapłonowych, świetnych właściwości jezdnych i konkurencyjnej ceny. 

Motocykl 125 na prawo jazdy B w 2019 roku

Nie wszyscy kierowcy zdają sobie sprawę z faktu, że 125-ką może poruszać się bez konieczności posiadania motocyklowego prawa jazdy kategorii A. Wystarczy samochodowe prawo jazdy kategorii B. Bajaj Pulsar NS 125 spełnia wszystkie warunki by być idealnym kompanem w mieście. Posiada 12 KM mocy maksymalnej, pojemność 125 ccm i autorską, unikalną technologię marki Bajaj. 

Jakie są zalety przesiadania się z auta na motocykl, szczególnie o takiej pojemności? To oczywiście ogromna oszczędność czasu! Nie tylko tego spędzonego w korkach, ale także tego spędzonego na poszukiwaniu miejsca parkingowego. To także oszczędność finansowa. Pulsar NS 125 spala średnio poniżej 3 L / 100 km, co przy 10,5-litrowym zbiorniku paliwa zapewnia zasięg przekraczający 300 km. 

Jazda motocyklem 125 na B: Czy to trudne? 

Każdy kierowca samochodu bez problemu poradzi sobie z 125-ką taką jak Pulsar NS 125. Niska waga wynosząca 126 kg, nieduży rozstaw osi (1325 mm) i przyjazna charakterystyka nowoczesnej jednostki napędowej sprawiają, że Pulsar to bezpieczny motocykl dla każdego przyszłego motocyklisty. Pulsar NS 125 posiada oczywiście CBS i spełnia normy emisji spalin Euro 4. Jednostkę sterującą ECU dostarcza Bosch. 

Bajaj stosuje autorskie rozwiązanie DTS-i z dwoma świecami zapłonowymi i czterema zaworami w głowicy, unikalną w segmencie motocykli 125 ccm. Spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej w porównaniu do innych maszyn 125 ccm jest dokładniejsze o 26%, co rewelacyjnie wpływa na oszczędność paliwa oraz dynamikę jazdy. Technologia ExhausTEC w układzie wydechowym to kolejne autorskie rozwiązanie, zwiększające moc w dolnym i średnim zakresie obrotów. 

Bajaj Pulsar NS 125 do miasta

5-stopniowa skrzynia biegów, mocny, elastyczny silnik z unikalną technologią. Do tego niskie spalanie i niskie koszty eksploatacyjne. Najważniejsze jednak: ogromna oszczędność czasu. 125-ka na prawo jazdy kategorii B to idealne rozwiązanie do miasta. A Pulsar NS 125 to idealne rozwiązanie dzięki nowoczesnej technologii, gwarancji producenta i niskiej cenie zakupu. NS 125 kosztuje 7 999 zł.

Szczegółowe informacje na temat Bajaj Pulsar NS 125 można zaleźć na stronie www.pulsarmania.pl.

[trending]

 

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

1 opinia

  1. Kupiłem Pulsara 3 miesiące temu i przejechałem dotychczas ok. 1500 km. Jak dla mnie – REWELACJA! Nie mam wprawdzie doświadczeń w jeździe innymi motocyklami poza sporadyczną przygodą z Rometem RXC, ale Pulsar jest naprawdę super. Mała masa (tylko 128 kg) w połączeniu ze stosunkowo dużą mocą (12KM) sprawia, że maszynka ma jak na 125 całkiem duże przyspieszenie (w porównaniu z nią wspomniany RXC to totalny „muł”). No i to małe spalanie! To prawda, że jeżdżę „eko” (drugi etap docierania, więc bardzo rzadko przekraczam 75 km/h), ale nie przypuszczałem, że średnia wyjdzie mi na poziomie 1.7 l/100 km! Podobno to zasługa dwuświecowego silnika. W ruchu miejskim zaletą są też niewielkie rozmiary. Inne zalety: duży, czytelny wyświetlacz z cyfrowym prędkościomierzem, duża kultura pracy i przyjemny, cichy głos silnika, ledowe oświetlenie, dobry serwis w Krakowie. Generalnie jestem bardzo, ale to bardzo zadowolony. Oczywiście są i (na szczęście drobne) minusy: niezbyt ładne (bo cienkie) opony, nie wyświetlanie numeru biegu, brak miejsca na kierownicy na zamontowanie uchwytu do GPS-a. O awaryjności nie mogę się wypowiadać, bo, jak pisałem, na razie mam motor tylko 3 miesiące i zrobiłem nim półtora tysiąca km. Oczywiście bez żadnych problemów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button