125 ccm
Aktualnie czytasz:
Bajaj Pulsar NS 125. Motocykl 125 na prawo jazdy B do miasta
1

Jak oszcz臋dzi膰 czas i pieni膮dze w mie艣cie? Wybieraj膮c nowoczesny motocykl 125 na prawo jazdy kategorii B, kt贸ry 艂膮czy sprawdzon膮 technologi臋聽z nisk膮 cen膮 zakupu.

Bajaj to jeden z najwi臋kszych producent贸w motocykli na聽艣wiecie, a Pulsar NS 125 to bezkonkurencyjny bestseller. Co to oznacza? Ponad 10 mln zadowolonych motocyklist贸w z ca艂ego 艣wiata zdecydowa艂o si臋 na Pulsara NS 125. Tak wielu u偶ytkownik贸w nie mog艂o si臋 myli膰. Sukces Pulsara NS 125 to po艂膮czenie niesamowitej technologii dw贸ch 艣wiec zap艂onowych, 艣wietnych w艂a艣ciwo艣ci jezdnych i konkurencyjnej ceny.

Motocykl 125 na prawo jazdy B w 2019 roku

Nie wszyscy kierowcy zdaj膮 sobie spraw臋 z faktu, 偶e 125-k膮聽mo偶e porusza膰聽si臋 bez konieczno艣ci posiadania motocyklowego prawa jazdy kategorii A. Wystarczy samochodowe prawo jazdy kategorii B. Bajaj Pulsar NS 125 spe艂nia wszystkie warunki by by膰 idealnym kompanem w mie艣cie. Posiada 12 KM mocy maksymalnej, pojemno艣膰 125 ccm i autorsk膮, unikaln膮聽technologi臋聽marki Bajaj.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

B膮d藕 oryginalny i wyr贸偶nij si臋 na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, du偶e ko艂a. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i pot臋偶na doza komfortu zar贸wno podczas jazdy po mie艣cie, jak r贸wnie偶 wsz臋dzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spe艂nij swoje marzenia o nowym Junaku. Ju偶 za 9 199 PLN.

Jakie s膮 zalety przesiadania si臋 z auta na motocykl, szczeg贸lnie o takiej pojemno艣ci? To oczywi艣cie ogromna oszcz臋dno艣膰 czasu! Nie tylko tego sp臋dzonego w korkach, ale tak偶e tego sp臋dzonego na poszukiwaniu miejsca parkingowego. To tak偶e oszcz臋dno艣膰 finansowa. Pulsar NS 125 spala 艣rednio poni偶ej 3 L / 100 km, co przy 10,5-litrowym zbiorniku paliwa zapewnia zasi臋g przekraczaj膮cy 300 km.

Jazda motocyklem 125 na B: Czy to trudne?

Ka偶dy kierowca samochodu bez problemu poradzi sobie z 125-k膮 tak膮 jak Pulsar NS 125. Niska waga wynosz膮ca 126 kg, niedu偶y rozstaw osi (1325 mm) i przyjazna charakterystyka nowoczesnej jednostki nap臋dowej sprawiaj膮, 偶e Pulsar to bezpieczny motocykl dla ka偶dego przysz艂ego motocyklisty. Pulsar NS 125 posiada oczywi艣cie CBS i spe艂nia normy emisji spalin Euro 4. Jednostk臋 steruj膮c膮 ECU dostarcza Bosch.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Gara偶 BMW pe艂en motocykli gotowych do odbioru.

W ofercie Gara偶 BMW odnajdziesz fabrycznie nowy b膮d藕 u偶ywany motocykl w doskona艂ym stanie. Wejd藕 i sprawd藕 jak blisko jest Tw贸j wymarzony motocykl BMW.Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride

Bajaj stosuje autorskie rozwi膮zanie DTS-i z dwoma 艣wiecami zap艂onowymi i czterema zaworami w g艂owicy, unikaln膮 w segmencie motocykli 125 ccm. Spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej w por贸wnaniu do innych maszyn 125 ccm jest dok艂adniejsze o 26%, co rewelacyjnie wp艂ywa na oszcz臋dno艣膰聽paliwa oraz dynamik臋聽jazdy. Technologia ExhausTEC w uk艂adzie wydechowym to kolejne autorskie rozwi膮zanie, zwi臋kszaj膮ce moc w dolnym i 艣rednim zakresie obrot贸w.

Bajaj Pulsar NS 125 do miasta

5-stopniowa skrzynia bieg贸w, mocny, elastyczny silnik z unikaln膮聽technologi膮. Do tego niskie spalanie i niskie koszty eksploatacyjne. Najwa偶niejsze jednak: ogromna oszcz臋dno艣膰 czasu. 125-ka na prawo jazdy kategorii B to idealne rozwi膮zanie do miasta. A Pulsar NS 125 to idealne rozwi膮zanie dzi臋ki nowoczesnej technologii, gwarancji producenta i niskiej cenie zakupu. NS 125 kosztuje 7 999 z艂.

Szczeg贸艂owe informacje na temat Bajaj Pulsar NS 125 mo偶na zale藕膰聽na stronie www.pulsarmania.pl.

 

Jaka jest Twoja reakcja?
25%
0%
25%
  • Piotrek
    16 wrze艣nia 2019 at 11:50

    Kupi艂em Pulsara 3 miesi膮ce temu i przejecha艂em dotychczas ok. 1500 km. Jak dla mnie 鈥 REWELACJA! Nie mam wprawdzie do艣wiadcze艅 w je藕dzie innymi motocyklami poza sporadyczn膮 przygod膮 z Rometem RXC, ale Pulsar jest naprawd臋 super. Ma艂a masa (tylko 128 kg) w po艂膮czeniu ze stosunkowo du偶膮 moc膮 (12KM) sprawia, 偶e maszynka ma jak na 125 ca艂kiem du偶e przyspieszenie (w por贸wnaniu z ni膮 wspomniany RXC to totalny 鈥瀖u艂鈥). No i to ma艂e spalanie! To prawda, 偶e je偶d偶臋 鈥瀍ko鈥 (drugi etap docierania, wi臋c bardzo rzadko przekraczam 75 km/h), ale nie przypuszcza艂em, 偶e 艣rednia wyjdzie mi na poziomie 1.7 l/100 km! Podobno to zas艂uga dwu艣wiecowego silnika. W ruchu miejskim zalet膮 s膮 te偶 niewielkie rozmiary. Inne zalety: du偶y, czytelny wy艣wietlacz z cyfrowym pr臋dko艣ciomierzem, du偶a kultura pracy i przyjemny, cichy g艂os silnika, ledowe o艣wietlenie, dobry serwis w Krakowie. Generalnie jestem bardzo, ale to bardzo zadowolony. Oczywi艣cie s膮 i (na szcz臋艣cie drobne) minusy: niezbyt 艂adne (bo cienkie) opony, nie wy艣wietlanie numeru biegu, brak miejsca na kierownicy na zamontowanie uchwytu do GPS-a. O awaryjno艣ci nie mog臋 si臋 wypowiada膰, bo, jak pisa艂em, na razie mam motor tylko 3 miesi膮ce i zrobi艂em nim p贸艂tora tysi膮ca km. Oczywi艣cie bez 偶adnych problem贸w.