Aktualnie czytasz:
Zipp Pro 50, Quantum R, Vapor: Nowości 2011
10

Z taśmy montażowej przasnyskiej firmy będącej jednym z liderów rynku skuterów i motorowerów zjechały właśnie pierwsze sztuki odświeżonego Quantum R, Vapora i zupełna nowość: Pro 50.
Łukasz Ruszkowski, dyrektor zarządzający firmy Zipp Skutery oraz Michał Pajewski, dyrektor techniczny tłumaczą co zrobiono, aby nowe propozycje tej marki dobrze przyjęły się na europejskim rynku.

Zipp Quantum R wygląda teraz o wiele lepiej. Na pierwszy rzut oka można zauważyć o wiele lepsze materiały. Sam design również zasługuje na wysokie noty. Dodano lampy LEDowe, elektroniczne zegary, nowa, wygodniejsza kanapa. Jednostka silnikowa pozostała bez zmian.

Zipp Vapor bardzo wydoroślał. Nadal jest to skuter dla początkujących, jednak po face liftingu niewiele na to wskazuje. Agresywne przednie światłe, również te wykonane w technologii LED, lepszy profil siedziska, nowe zegary. Vapor zmienił oblicze nie do poznania.

Jedna z najciekawszych premier tego roku na naszym rynku: Zipp Pro 50 zaskakuje osiągami, brzmieniem i wyglądem. Trudno jest odgadnąć, że pod plastikami kryje się 50tka.  Cena nowego Zipp Pro 50? 4299 PLN.

 
Czytaj
REKLAMA

Prezenty od Junaka

Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.

Wszystkie zaprezentowane nowości Zipp 2011 wkrótce w teście Skuterowo.com.

Więcej o skuterach Zipp.

Fot.: Skuterowo.com
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
10 Komentarze
  • Zdjęcie profilowe HugoBoss
    9 marca 2011 at 02:12

    Leszek wyglądasz jakbyś coś pił 🙂

  • Zdjęcie profilowe Vin
    9 marca 2011 at 07:30

    Powiem wam że ten Pro 50 to mnie zaskoczył wyglądem, to na pewno nie wygląda na 50cc tylko na 250cc 😀

  • Zdjęcie profilowe Pietro
    9 marca 2011 at 13:23

    Mnie Pro 50 nie zaskoczył, bo widziałem dużo wcześniej Pro 125, ale podoba mi się Quantum R, ładne wzornictwo, wygodna kanapa do dalszych przejażdżek, schowek na kask integralny i duża szyba.. ciekawa byłaby wersja 4T z większą jednostką napędową 125-150ccm.

  • Zdjęcie profilowe krystians31
    9 marca 2011 at 15:02

    ten pro 50 bardzo fajnie wygląda,super

  • Zdjęcie profilowe MichalWujak
    9 marca 2011 at 15:12

    Co do elokwencji dyrektorów i zasobu wiedzy nie mam pytań ;). Albo mają tremę przed kamerą, albo nie wiem… Może jestem złośliwy, ale przynajmniej się uśmiałem.

    To, że silnik wytrzyma 25k km to nie wątpię, ale ciekawe czy reszta skutera też – o tym ani słowa ;).

    Co do Zippa Pro 50 – nie ma w ogóle startu do 125. Ktoś może pomyśleć, że to 125 z mniejszym cylindrem, a tu guzik:
    http://www.tnij.org/pro50
    http://www.tnij.org/pro125

    Rama jest zwykła z rurek a nie z profili jak w 125, osłania ją kilo plastiku udającego ramę z Pro 125. Całość jest tak zbudowana, że nad silnikiem jest miejsce na zapasowy „endżin” (zobaczcie sobie Ventus Sprinter – to samo…). Silnik ten sam co w Nekenie, ale może odczuwalne wibracje są mniejsze – tutaj w końcu są sety – podnóżki są mocowane do ramy, dźwignia zmiany biegów nie wystaje bezpośrednio z silnika tylko jest sterowana wodzikiem. Dobrze chociaż, że z tyłu zawitał tarczowy, hydrauliczny hampel. Ale mimo to Zipp nie ma dla mnie nic do zaoferowania – poza fajnymi Nitro 250 i Tracker 250 nie mają w ofercie nic, co bym u siebie widział. Szkoda.

    Uprzedzając komentarze: nie jestem marudny ani wybredny, po prostu nie lubię tandety i „pseudo ścigaczy”.

  • Zdjęcie profilowe a123659
    9 marca 2011 at 15:25

    Mam pytanie on jest już dostępny u dealerów? Musze to zobaczyć na własne oczy xd

  • Zdjęcie profilowe MichalWujak
    10 marca 2011 at 10:37

    Na alledrogo jest już kilkanaście modeli więc najpewniej jest już dostępny. Ciekawostka: każdy ze sprzedawców oferuje Pro 50 w tej samej cenie.

  • Zdjęcie profilowe Bizior
    16 kwietnia 2011 at 21:54

    Mam Pro 50 i powiem tak gabarytowo wygląda jak 125, jest ciężki 130kg (bez paliwa), zbiornik mieści 16litrów benzyny, mam 184cm wzrostu i jest on dla mnie odpowiedni. Teraz fakty o jeździe nie ma cudu chiński 4suwowy silniczek z 4biegową skrzynią przy takiej masie pojazdu + kierowca + szerokość opon no niestety szału nie ma motorower rusza wolno i ospale co do skrzyni nie ma z nią problemów biegi wchodzą gładko bez oporu nie wyskakują. Jazda pod górę owszem ale tylko 1 osoba. Z pasażerem pod górkę wtoczymy się z prędkością 10-15km/h. Podsumowując motorower spoko dla osób które chcą nauczyć się jazdy biegówką która ładnie wygląda maniakom szybkości nie polecam.

  • Zdjęcie profilowe Dolot
    27 maja 2011 at 21:57

    Mam pytanie,niech odpowie ktoś kto go ma zipp pro 50.Ile on jedzie najszybciej z blokadą i bez blokady.Prosze o odpowiedz.