Zipp Pro 50, Quantum R, Vapor: Nowości 2011

Z taśmy montażowej przasnyskiej firmy będącej jednym z liderów rynku skuterów i motorowerów zjechały właśnie pierwsze sztuki odświeżonego Quantum R, Vapora i zupełna nowość: Pro 50.
Łukasz Ruszkowski, dyrektor zarządzający firmy Zipp Skutery oraz Michał Pajewski, dyrektor techniczny tłumaczą co zrobiono, aby nowe propozycje tej marki dobrze przyjęły się na europejskim rynku.

Zipp Quantum R wygląda teraz o wiele lepiej. Na pierwszy rzut oka można zauważyć o wiele lepsze materiały. Sam design również zasługuje na wysokie noty. Dodano lampy LEDowe, elektroniczne zegary, nowa, wygodniejsza kanapa. Jednostka silnikowa pozostała bez zmian.

Zipp Vapor bardzo wydoroślał. Nadal jest to skuter dla początkujących, jednak po face liftingu niewiele na to wskazuje. Agresywne przednie światłe, również te wykonane w technologii LED, lepszy profil siedziska, nowe zegary. Vapor zmienił oblicze nie do poznania.

Jedna z najciekawszych premier tego roku na naszym rynku: Zipp Pro 50 zaskakuje osiągami, brzmieniem i wyglądem. Trudno jest odgadnąć, że pod plastikami kryje się 50tka.  Cena nowego Zipp Pro 50? 4299 PLN.

Wszystkie zaprezentowane nowości Zipp 2011 wkrótce w teście Skuterowo.com.

Więcej o skuterach Zipp.

Fot.: Skuterowo.com

Leszek Śledziński

Emerytowany dziennikarz motoryzacyjny portalu Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

10 opinii

  1. Powiem wam że ten Pro 50 to mnie zaskoczył wyglądem, to na pewno nie wygląda na 50cc tylko na 250cc 😀

  2. Mnie Pro 50 nie zaskoczył, bo widziałem dużo wcześniej Pro 125, ale podoba mi się Quantum R, ładne wzornictwo, wygodna kanapa do dalszych przejażdżek, schowek na kask integralny i duża szyba.. ciekawa byłaby wersja 4T z większą jednostką napędową 125-150ccm.

  3. Co do elokwencji dyrektorów i zasobu wiedzy nie mam pytań ;). Albo mają tremę przed kamerą, albo nie wiem… Może jestem złośliwy, ale przynajmniej się uśmiałem.

    To, że silnik wytrzyma 25k km to nie wątpię, ale ciekawe czy reszta skutera też – o tym ani słowa ;).

    Co do Zippa Pro 50 – nie ma w ogóle startu do 125. Ktoś może pomyśleć, że to 125 z mniejszym cylindrem, a tu guzik:
    http://www.tnij.org/pro50
    http://www.tnij.org/pro125

    Rama jest zwykła z rurek a nie z profili jak w 125, osłania ją kilo plastiku udającego ramę z Pro 125. Całość jest tak zbudowana, że nad silnikiem jest miejsce na zapasowy “endżin” (zobaczcie sobie Ventus Sprinter – to samo…). Silnik ten sam co w Nekenie, ale może odczuwalne wibracje są mniejsze – tutaj w końcu są sety – podnóżki są mocowane do ramy, dźwignia zmiany biegów nie wystaje bezpośrednio z silnika tylko jest sterowana wodzikiem. Dobrze chociaż, że z tyłu zawitał tarczowy, hydrauliczny hampel. Ale mimo to Zipp nie ma dla mnie nic do zaoferowania – poza fajnymi Nitro 250 i Tracker 250 nie mają w ofercie nic, co bym u siebie widział. Szkoda.

    Uprzedzając komentarze: nie jestem marudny ani wybredny, po prostu nie lubię tandety i “pseudo ścigaczy”.

  4. Mam Pro 50 i powiem tak gabarytowo wygląda jak 125, jest ciężki 130kg (bez paliwa), zbiornik mieści 16litrów benzyny, mam 184cm wzrostu i jest on dla mnie odpowiedni. Teraz fakty o jeździe nie ma cudu chiński 4suwowy silniczek z 4biegową skrzynią przy takiej masie pojazdu + kierowca + szerokość opon no niestety szału nie ma motorower rusza wolno i ospale co do skrzyni nie ma z nią problemów biegi wchodzą gładko bez oporu nie wyskakują. Jazda pod górę owszem ale tylko 1 osoba. Z pasażerem pod górkę wtoczymy się z prędkością 10-15km/h. Podsumowując motorower spoko dla osób które chcą nauczyć się jazdy biegówką która ładnie wygląda maniakom szybkości nie polecam.

  5. Mam pytanie,niech odpowie ktoś kto go ma zipp pro 50.Ile on jedzie najszybciej z blokadą i bez blokady.Prosze o odpowiedz.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button