Aktualnie czytasz:
Yamaha X-MAX 400 2018 – nieco większy, nieco szybszy, dalej na A2
0

Yamaha uzupełnia swoją gamę modelową o X-MAXa 400. To nieco większa wersja zaprezentowanego na początku tego roku X-MAXa 300. 

Yamaha X-MAX 400 2018 będzie dostępna głównie w Europie, a skuter już można znaleźć na stronie polskiego importera marki. X-MAX 400 różni się rozstawem osi, skokiem tylnego zawieszenia i pojemnością. Cena także nieznacznie wzrosła – za X-MAXa 400 trzeba zapłacić 29,900 zł, czyli dokładnie 4000 zł więcej od modelu 300.

Pojawienie się X-MAXa 400 w ofercie Yamahy mocno ją uzupełnia. Obecnie Yamaha oferuje skutery z rodziny X-MAX od pojemności 125 do 400 ccm, maxi-skuter T-MAX oraz całą gamę skuterów z rodziny Urban Mobility.

Yamaha X-MAX 400 2018:

  • Dynamiczny i uniwersalny, sportowy skuter na dalsze trasy
  • Mocny silnik 400 cm3 z dobrym przyspieszeniem
  • Doskonałe proporcje stylu, dynamiki i funkcjonalności
  • Kompaktowy sportowy skuter 400 cm3 klasy premium
  • Wyższy poziom bezpieczeństwa dzięki systemowi kontroli trakcji
  • Bezkluczykowy system zapłonu Smart Key
  • Pojemny, oświetlony schowek pod kanapą
  • Lepsze prowadzenie dzięki przedniemu widelcowi typu motocyklowego
  • Regulacja szyby (w dwóch pozycjach) i uchwytów kierownicy z użyciem narzędzi
  • Przednie i tylne światła w technologii LED
  • Podwójny hamulec przedni z tarczami o śr. 267 mm i układem ABS
  • Praktyczny hamulec postojowy
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
25%
heh...
50%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
25%
O autorze
Zdjęcie profilowe Przemysław Borkowski
Przemysław Borkowski
10 od lat po Warszawie na dwóch kołkach. Piórem od lat po kartce. Przemysław Borkowski jest absolwentem dziennikarstwa na UW. Od najmłodszych lat pasjonuje się motoryzacją, zwłaszcza jednośladami. W swojej pracy łączy umiejętności zdobyte przez lata doświadczenia w prasie wraz ze swoją pasją. | Redakcja | Google+