125 ccm
Aktualnie czytasz:
Tuning 50 ccm na 80 ccm od Moretti Parts. Nowe zestawy do popularnych 4T
4

W ofercie Moretti Parts pojawiły się nowe zestawy cylindrów zawierające wszystko co trzeba aby zwiększyć moc swojego skutera. W skład zestawu wchodzą: cylinder, tłok, pierścienie, sworzeń, uszczelki oraz zabezpieczenia. Wykonane zostały z najwyższej jakości materiałów które gwarantują maksimum trwałości przy znaczącym polepszeniu osiągów oraz momentu obrotowego. Cylindry zostały odlane z aluminium, a tłoki są grafitowane. Użycie tych materiałów pozwala zmniejszyć temperaturę pracy cylindrów- dzięki temu silnik ciągle pracuje w optymalnych dla siebie warunkach.

Nowe cylindry Moretti przeznaczone są do najbardziej popularnych 4-suwowych silników 139QMB GY6, występują w trzech wersjach kolorystycznych.

Każdy kolor odpowiada innej pojemności:

  • Niebieski – 50ccm
  • Złoty – 60ccm
  • Czerwony – 80ccm

Dzięki tak zróżnicowanej ofercie każdy użytkownik znajdzie coś dla siebie zależnie od tego jakiej mocy oczekuje. Mimo zwiększenia pojemności oraz momentu obrotowego zużycie paliwa wzrasta nieznacznie. Pozwala to na zachowanie idealnego kompromisu między osiągami a ekonomicznością związaną z codziennym użytkowaniem swojego skutera.

Cylindry możemy zastosować w pojazdach takich jak:

Oraz pokrewne modele marek Kymco, Junak, Romet, Zipp, Kingway Benyco, Benzer, wyposażone w silnik 4T 139QMB GY16. Więcej informacji do znalezienia na stronie Moretti Parts Polska.

Zobacz także:
Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
38%
Interesujące
31%
heh...
31%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
O autorze
Zdjęcie profilowe Przemysław Borkowski
Przemysław Borkowski
10 od lat po Warszawie na dwóch kołkach. Piórem od lat po kartce. Przemysław Borkowski jest absolwentem dziennikarstwa na UW. Od najmłodszych lat pasjonuje się motoryzacją, zwłaszcza jednośladami. W swojej pracy łączy umiejętności zdobyte przez lata doświadczenia w prasie wraz ze swoją pasją. | Redakcja | Google+
4 Komentarze
  • Das
    13 kwietnia 2017 at 22:21

    Fajne, tylko co z legalnością tj. DR i PJ ?

  • 14 kwietnia 2017 at 19:38

    witam mam skuter zmieniłem cylinder wraz tłokiem na 80ccm kupiłem dysze 0,88 po dotarciu skuter nie chce przekroczyć 65km/h co moge jeszcze wyrególować czy zmienić żeby jechał szybciej? prosze o pomoc

    • Pawel wojnarski
      27 kwietnia 2017 at 17:30

      Ja myślę że dysza 0.88 jest troszkę za duża jak na tą pojemność. Również założyłem zestaw od morerti 80cm i u mnie tak samo jest dysza 0.88. nie da się wyregulowac gaźnika a do tego spalanie strasznie wzrosło a osiągi takie same tyle że przyspieszenie lepsze. Na dniach będę z duszę zmieniał i regulowal gaźnik, do tego zmieniam cały napęd na sportowy by zwiększyć osiągi

  • Minion
    19 października 2017 at 08:25

    polecam ten czerwony cylinder 80ccm mam go od roku w bartonie falconie. predkosc jest oczywiscie znacznie wyzsza, ale duzo wieksze znaczenia ma wyraznie lepszy moment obrotowy dzieki czemu skuter zbiera sie od samego dolu. mieszkam w terenie gorzystym, mam duzo podjazdow pod strome gorki, wiec ten cylinderek zrobil duza roznice. dla lepszych efektow warto przy okazji wymienic rolki ale nie jest to konieczne.