Tuning 50 ccm na 80 ccm od Moretti Parts. Nowe zestawy do popularnych 4T

W ofercie Moretti Parts pojawiły się nowe zestawy cylindrów zawierające wszystko co trzeba aby zwiększyć moc swojego skutera. W skład zestawu wchodzą: cylinder, tłok, pierścienie, sworzeń, uszczelki oraz zabezpieczenia. Wykonane zostały z najwyższej jakości materiałów które gwarantują maksimum trwałości przy znaczącym polepszeniu osiągów oraz momentu obrotowego. Cylindry zostały odlane z aluminium, a tłoki są grafitowane. Użycie tych materiałów pozwala zmniejszyć temperaturę pracy cylindrów- dzięki temu silnik ciągle pracuje w optymalnych dla siebie warunkach.

Nowe cylindry Moretti przeznaczone są do najbardziej popularnych 4-suwowych silników 139QMB GY6, występują w trzech wersjach kolorystycznych.

Każdy kolor odpowiada innej pojemności:

  • Niebieski - 50ccm
  • Złoty - 60ccm
  • Czerwony - 80ccm

Dzięki tak zróżnicowanej ofercie każdy użytkownik znajdzie coś dla siebie zależnie od tego jakiej mocy oczekuje. Mimo zwiększenia pojemności oraz momentu obrotowego zużycie paliwa wzrasta nieznacznie. Pozwala to na zachowanie idealnego kompromisu między osiągami a ekonomicznością związaną z codziennym użytkowaniem swojego skutera.

Cylindry możemy zastosować w pojazdach takich jak:

  • Barton 21
  • Barton Huragan
  • Barton Challenger

Oraz pokrewne modele marek Kymco, Junak, Romet, Zipp, Kingway Benyco, Benzer, wyposażone w silnik 4T 139QMB GY16. Więcej informacji do znalezienia na stronie Moretti Parts Polska.

REKLAMA

RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Inne publikacje na ten temat:

6 opinii

  1. witam mam skuter zmieniłem cylinder wraz tłokiem na 80ccm kupiłem dysze 0,88 po dotarciu skuter nie chce przekroczyć 65km/h co moge jeszcze wyrególować czy zmienić żeby jechał szybciej? prosze o pomoc

    1. Ja myślę że dysza 0.88 jest troszkę za duża jak na tą pojemność. Również założyłem zestaw od morerti 80cm i u mnie tak samo jest dysza 0.88. nie da się wyregulowac gaźnika a do tego spalanie strasznie wzrosło a osiągi takie same tyle że przyspieszenie lepsze. Na dniach będę z duszę zmieniał i regulowal gaźnik, do tego zmieniam cały napęd na sportowy by zwiększyć osiągi

  2. polecam ten czerwony cylinder 80ccm mam go od roku w bartonie falconie. predkosc jest oczywiscie znacznie wyzsza, ale duzo wieksze znaczenia ma wyraznie lepszy moment obrotowy dzieki czemu skuter zbiera sie od samego dolu. mieszkam w terenie gorzystym, mam duzo podjazdow pod strome gorki, wiec ten cylinderek zrobil duza roznice. dla lepszych efektow warto przy okazji wymienic rolki ale nie jest to konieczne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top button