Aktualnie czytasz:
Przedłużona gwarancja Honda Plus. 5 lat bez limitu kilometrów!
Publikacja Sponsorowana
2

Honda wydłuża gwarancję pojazdu nawet do 5 lat, bez limitu kilometrów. Dzięki „przedłużonej gwarancji” za stosunkowo niewielką kwotę można zminimalizować ryzyko powstania jakichkolwiek dodatkowych i nieprzewidzianych kosztów związanych z koniecznością naprawy motocykla. 

Technologie stosowane w motocyklach Honda od blisko 70 lat gwarantują Klientom niezapomniane emocje oraz bezpieczeństwo, do którego niezmiernie łatwo jest się przyzwyczaić. Chcąc zachować wszystkie korzyści, jakich dostarcza użytkowanie pojazdów Honda, producent wraz z przedstawicielem Zakładu Ubezpieczeń Lloyd’s firmą WAGAS przygotował program, który wydłuża gwarancję pojazdu nawet do 5 lat, bez limitu kilometrów.  Dzięki „przedłużonej gwarancji” za stosunkowo niewielką kwotę można zminimalizować ryzyko powstania jakichkolwiek dodatkowych i nieprzewidzianych kosztów związanych z koniecznością naprawy motocykla. 

Gwarancja Honda Plus dla motocykli, obejmuje pokrycie kosztów naprawy pojazdu po wygaśnięciu fabrycznej gwarancji producenta i pozwala dłużej cieszyć się swoim pojazdem bez obaw o nieprzewidziane koszty. Przedłużona gwarancja jest ochroną finansową, ale również gwarancją spokoju, która w sytuacji pojawienia się nieprzewidzianego zdarzenia ogranicza poziom niepotrzebnego stresu.

Każdy motocykl lub skuter, który został zakupiony w polskim ASO Honda, jest na gwarancji producenta i nie został wskazany w wyłączeniach ogólnych warunków ubezpieczenia, jest objęty przywilejem ochrony programu Gwarancja Honda Plus.

Ochrona zapewniona w ramach programu Gwarancja Honda Plus dotyczy wszystkich mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych zespołów motocykla, a suma ubezpieczenia jest równa wartości pojazdu.

Użytkując motocykl marki Honda kierowca przyzwyczaja się do wygody, jakie wynikają z serwisowania pojazdu w ASO:

  • Gwarancja na części oraz na oryginalne akcesoria Honda wraz z wykonywaniem usługi naprawczej;
  • Naprawa pojazdu z wykorzystaniem oryginalnych elementów zamiennych Honda, a więc gwarancja jakości za uczciwą cenę;
  • Dokonywanie napraw zgodnie ze specyfikacjami producenta oraz znajomością technologii producenta;
  • Obsługa wykwalifikowanych mechaników;
  • Specjalistyczna wiedza, która umożliwia szybką diagnostykę i naprawę pojazdu;
  • Wysokie standardy obsługi.

Uwolnij się od problemów, wybierz 5 lat gwarancji Honda Plus. Więcej informacji: www.honda.pl

 

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
100%
Smutne
0%
2 Komentarze
  • kouwa
    18 maja 2018 at 08:51

    dziękuję za materiał

  • Gulgozaur
    21 maja 2018 at 19:54

    Nie to żeby mnie było stać na nową hondę ale mam nadzieje że serwis tam działa lepiej niż to co pokazali w civicach type R. 😀