Aktualnie czytasz:
Kymco Agility RS 4T: Mój Skuter
15

RS-ka to jeden z dwóch sportowych 50-tek marki Kymco, co od razu czujemy po wejściu na skuter, jego przyśpieszenie jest lepsze niż w klasycznych skuterach 4t. Do prędkości 60 km/h rozpędza się w kilka sekund.

Kymco Agility RS ma jeszcze parę zalet:

  • Nowoczesny wygląd
  • Opływowy kształt
  • Silnik o mocy 6KM
  • Duży bagażnik, w którym zmieścimy kask integralny
  • Dźwięk kierunkowskazów
  • Hamulec postojowy
  • Ciekawy design licznika

Wygląd jest nowoczesny i lekko zaostrzony szczególnie tylnie światła, które są bardzo ciekawie wyprofilowane.

Każdy ma swój gust odnośnie wyglądu ale nikt nie zaprzeczy, że RS-ka ma wygodną kanapę i spokojnie mieści dwie osoby a w ekstremalnych sytuacjach nawet trzy 🙂

 
Czytaj
REKLAMA

Prezenty od Junaka

Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.

Polecam ten model Kymco ponieważ sam kupiłem swojego używanego za cenę 2750 zł (rocznego) plusem było to że miał pełną książkę serwisową, a przez cały rok nie było żadnych napraw, tylko standardowo wymiana oleju i przegląd.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
100%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%
15 Komentarze
1 2
  • 4 lipca 2013 at 00:18

    Skuterek naprawdę fajny, wysoka kultura pracy oraz przede wszystkim małe spalanie, co jak wiadomo w dzisiejszych czasach jest wielkim plusem.
    Rs/ka w wersji 4t nie odbiega osiągami od pospolitych 2t, które spalają średnio 1,5 litra więcej. W moim Kymco zamontowałem wariator polini dzięki czemu przyśpieszenie wzrosło i nie odbiega one od skuterków z silnikami 2t co jest największą wadą jednostek czterosuwowych. Z dobrze wyregulowanym gaźnikiem, odblokowanym modułem oraz wariatorem polini prędkość wyniosła ok 70km/h(Zablokowany moduł 65km/h). Polecam ten skuter przede wszystkim osobą, które cenią sobie wygodę niskie spalanie oraz niebagatelny wygląd 🙂

  • 4 października 2014 at 19:13

    6 km i 60 km/h w kilka sekund ,jedynie jak ma takie przekłamanie ze w momencie gdy wskazówka licznika pokaze 60 mamy realne 30 ,sam testowałem pare dni temu kymco s9 driftboxem racelogic i 0-50 z 5 pró srednia 9.0 sek 0-60 km/h 14.0 sek 0-70 km/h 26.o sek vmax 73 km/h licznik 85 km/h waze 75 kg .

  • 4 października 2014 at 19:15

    pozatym ten model ma 3,6 km a nie 6 i o ile wgl wyciągnie realne 60 to po co najmniej 20-25 sekundach .

  • 15 maja 2016 at 17:33

    Wynik przyspieszenia lepszy jak 125cc ale to tylko fantazja.

  • Rico96
    15 maja 2016 at 18:13

    Napisałem ten „artykuł” bardzo dawno temu skutera już niestety nie mam skuter seryjny długo nie był wprowadziłem tam szereg modyfikacji opłacalnych oraz nie 😉 z perpektywy czasu mogę powiedzieć, że dużo daje zmiana sprzęgła, o którym większość mówi „nieopłacalna”. Wariator dał trochę jednak wariator stage 6 zjeżdża szybciutko rolki, które są w zestawie i warto kupić twardsze jakościowo. Kolejną rzeczą jest ładowanie do niego większego cylindra, skuter wtedy nie odpala z rozrusznika (na początku odpala ale zajeżdża go w tak szybkim tempie, że to zgroza) a niestety pokrywa napędu jest trudno dostępna i niestety wykonana z materiału który ciężko się naprawia. A nadmierne kopanie rozwala tą pokrywę, więc jeśli większy cylek to proponuje zmianę głowicy plus może jakiś tuning związany z rozrusznikiem bo większe aku nie daje rady 😉

    Przepraszam za wprowadzanie w błąd wszystkich 😉 Zasugerowałem się wymyślonymi wartościami 😉