RS-ka to jeden z dwóch sportowych 50-tek marki Kymco, co od razu czujemy po wejściu na skuter, jego przyśpieszenie jest lepsze niż w klasycznych skuterach 4t. Do prędkości 60 km/h rozpędza się w kilka sekund.
Kymco Agility RS ma jeszcze parę zalet:
- Nowoczesny wygląd
- Opływowy kształt
- Silnik o mocy 6KM
- Duży bagażnik, w którym zmieścimy kask integralny
- Dźwięk kierunkowskazów
- Hamulec postojowy
- Ciekawy design licznika
Wygląd jest nowoczesny i lekko zaostrzony szczególnie tylnie światła, które są bardzo ciekawie wyprofilowane.
Każdy ma swój gust odnośnie wyglądu ale nikt nie zaprzeczy, że RS-ka ma wygodną kanapę i spokojnie mieści dwie osoby a w ekstremalnych sytuacjach nawet trzy 🙂
Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B
Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
Polecam ten model Kymco ponieważ sam kupiłem swojego używanego za cenę 2750 zł (rocznego) plusem było to że miał pełną książkę serwisową, a przez cały rok nie było żadnych napraw, tylko standardowo wymiana oleju i przegląd.
Skuterek naprawdę fajny, wysoka kultura pracy oraz przede wszystkim małe spalanie, co jak wiadomo w dzisiejszych czasach jest wielkim plusem.
Rs/ka w wersji 4t nie odbiega osiągami od pospolitych 2t, które spalają średnio 1,5 litra więcej. W moim Kymco zamontowałem wariator polini dzięki czemu przyśpieszenie wzrosło i nie odbiega one od skuterków z silnikami 2t co jest największą wadą jednostek czterosuwowych. Z dobrze wyregulowanym gaźnikiem, odblokowanym modułem oraz wariatorem polini prędkość wyniosła ok 70km/h(Zablokowany moduł 65km/h). Polecam ten skuter przede wszystkim osobą, które cenią sobie wygodę niskie spalanie oraz niebagatelny wygląd 🙂
6 km i 60 km/h w kilka sekund ,jedynie jak ma takie przekłamanie ze w momencie gdy wskazówka licznika pokaze 60 mamy realne 30 ,sam testowałem pare dni temu kymco s9 driftboxem racelogic i 0-50 z 5 pró srednia 9.0 sek 0-60 km/h 14.0 sek 0-70 km/h 26.o sek vmax 73 km/h licznik 85 km/h waze 75 kg .
pozatym ten model ma 3,6 km a nie 6 i o ile wgl wyciągnie realne 60 to po co najmniej 20-25 sekundach .
Wynik przyspieszenia lepszy jak 125cc ale to tylko fantazja.
Napisałem ten „artykuł” bardzo dawno temu skutera już niestety nie mam skuter seryjny długo nie był wprowadziłem tam szereg modyfikacji opłacalnych oraz nie 😉 z perpektywy czasu mogę powiedzieć, że dużo daje zmiana sprzęgła, o którym większość mówi „nieopłacalna”. Wariator dał trochę jednak wariator stage 6 zjeżdża szybciutko rolki, które są w zestawie i warto kupić twardsze jakościowo. Kolejną rzeczą jest ładowanie do niego większego cylindra, skuter wtedy nie odpala z rozrusznika (na początku odpala ale zajeżdża go w tak szybkim tempie, że to zgroza) a niestety pokrywa napędu jest trudno dostępna i niestety wykonana z materiału który ciężko się naprawia. A nadmierne kopanie rozwala tą pokrywę, więc jeśli większy cylek to proponuje zmianę głowicy plus może jakiś tuning związany z rozrusznikiem bo większe aku nie daje rady 😉
Przepraszam za wprowadzanie w błąd wszystkich 😉 Zasugerowałem się wymyślonymi wartościami 😉